(تصاویر) رونمایی از هاوال H6 هیبریدی در شیراز؛ کراس اوور جدید بازار ایران

(تصاویر) رونمایی از هاوال H6 هیبریدی در شیراز؛ کراس اوور جدید بازار ایران

یکی از این خودرو ها که بناست به زودی توسط BM Cars ( از زیر مجموعه گروه بهمن) وارد بازار ایران شود، کراس اوور هیبرید هاوال H6 است.

کد خبر : ۱۹۳۱۹۲
بازدید : ۱۷

گروه بهمن از جدید ترین خودرو  وارداتی خود در نمایشگاه شیراز پرده برداشت. کراس اوور هیبرید هاوال به زودی به به بازار عرضه می شود.

40

گروه بهمن با دست پر به نمایشگاه خودرو شیراز آمده بود و با خودرو های وارداتی جدید خود پا به این نمایشگاه گذاشت. یکی از این خودرو ها که بناست به زودی توسط BM Cars ( از زیر مجموعه گروه بهمن) وارد بازار ایران شود، کراس اوور هیبرید هاوال یعنی هاوال H6 است. که در این نمایشگاه به صورت رسمی در معرض نمایش قرار گرفت.

41

تامین نیرو در کراس اوور هیبرید هاوال از طریق دو موتور بنزینی و برقی انجام می شود که موتور بنزینی این خودرو، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند ۱۴۷.۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. از طرفی موتور برقی این خودرو توانایی این را دارد که تا ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

هاوال H6 هیبریدی مانند بسیاری از خودرو های هیبریدی از جعبه دنده DHT بهره می برد که توان از طریق این جعبه دنده به چرخ های جلو منتقل می شود. ظرفیت باتری های کراس اوور هیبرید هاوال ۱.۶۹ کیلووات ساعت بوده که برای این خودرو عدد قابل قبولی است. مصرف سوخت این خودرو در شرایط استاندارد به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر معادل ۵.۲ لیتر است که عدد  خوبی به حساب می آید.

42

43

44

در بخش فضای کابین با یک طراحی به روز و طرف هستیم . استفاده از متریال نرم و با کیفیت در کنار امکانات خوب و همچنین استفاده از طرح چوب در بخش هایی از کابین هاوال H6 هایبرید از جمله عواملی است که باعث می شود تا احساس لوکس بودن به سرنشینان منتقل شود.

 رانندگی خودکار سطح ۲، ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده،اتوهلد، ایربگ جانبی و پرده‌ای و جلو، سامانه ضد واژگونی ، پایش خستگی راننده، رادار هشدار تغییر خط، کروز کنترل هوشمند تطبیقی ، کنترل کشش و پایداری، تشخیص نقطه کور، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سقف پانوراما، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۰.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی کلاستر، حالت رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو،و…  بخش از امکانات این خودرو هستند.

45

46

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید