(تصاویر) جزئیات جدید از لاماری تمام برقی، شاسی بلند چینی جدید بازار ایران

(تصاویر) جزئیات جدید از  لاماری تمام برقی، شاسی بلند چینی جدید بازار ایران

لاماری تمام برقی یکی از محصولات جدیدی بود که به صورت رسمی رونمایی شد.

کد خبر : ۱۹۳۱۹۳
بازدید : ۱۹

گروه آرین در نمایشگاه خودرو شیراز برای اولین بار از محصول جدید لاماری برقی رونمایی کرد. این خودرو بناست تا به صورت وارداتی و از طریق سامانه یکپارچه به فروش برسد.

شرکت آرین موتور با پرده‌برداری از محصولات جدید وارداتی خود حضوری ویژه ای در نمایشگاه خودرو شیراز  داشت. این شرکت که در زمینه عرضه خودروهای برقی گام‌های جدی‌تری برداشته است، در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ از نسخه الکتریکی لاماری ایما رونمایی کرده است.

47

لاماری برقی با آپشن‌هایی مانند کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم تشخیص بین خطوط، ترمز خودکار اضطراری، کروز، کنترل تطبیقی، هشدار نقطه کور، هشدار تصادف از جلو، کنترل کشش و پایداری، کنترل توقف در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری و دستیار کمکی تغییر لاین در کنار بسیاری آپشن‌های دیگر که یک موتور الکتریکی به قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر دارد.

این خودرو انرژی مورد نیاز  موتورخود را از یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۸۶ کیلووات ساعت تامین می‌کند که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین باتری‌های موجود روی خودروهای برقی است و در چرخه استاندارد می‌تواند پیمایش حدود ۶۳۰ کیلومتر را با یک بار شارژ برای لاماری EV فراهم کند.

48

49

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید