(عکس) خودرو اف ام سی 511 B فردا موتور، تاکسی جدید خیابان های ایران

(عکس) خودرو اف ام سی 511 B فردا موتور، تاکسی جدید خیابان های ایران

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، خودرو اف ام سی 511 B فردا موتور را به‌عنوان عضو جدید ناوگان تاکسیرانی ایران معرفی کرده است.

کد خبر : ۱۹۴۹۴۸
بازدید : ۸۷

در جدیدترین  اخبار خودرو ، مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، از ورود 5000 دستگاه خودرو اف ام سی B 511 به ناوگان تاکسیرانی کشور در سراسر ایران خبر داده است.

اف ام سی 511 B فردا موتور، عضو جدید ناوگان تاکسیرانی کشور

مرتضی ضامنی با اشاره به ورود خودرو فردا B 511 با استاندارد یورو 5 به ناوگان تاکسیرانی کشور، از کیفیت بالا و قیمت مناسب این خودرو خبر داد و تاکید کرد این اقدام در راستای اهداف طرح نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی کشور یعنی ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج کردن تاکسی های فرسوده اجرایی شده است.

وی با اشاره به قیمت 750 میلیون تومانی اف ام سی B 511 گفت این خودرو قرار است در هر دو بخش توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی استفاده شود و متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند درخواست خود در این مورد را به سازمان تاکسیرانی یا حمل و نقل مسافر شهری محل فعالیت خود ارائه کنند تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور صورت بگیرد.

56_11zon

آقای ضامنی همچنین با اشاره به اعطای این خودرو به متقاضیان با استفاده از تسهیلات بانکی مناسب، اظهار کرد فرآیند شماره‌گذاری و آماده‌سازی خودرو فردا B 511 برای ناوگان تاکسیرانی نهایی شده است.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در پایان خاطرنشان کرد با توجه به شمار بالای خودروهای فرسوده فعال در ناوگان تاکسیرانی کشور، همکاری با همه خودروسازان در طرح توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی می‌تواند گام مهمی در کاهش تعداد خودروهای فرسوده و افزایش سطح کیفی تاکسی‌های ایران باشد.

منبع:خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید