(ویدئو) خودروی چمپیون 250؛ احتمالا تنها رودستر آفرودی جهان!

(ویدئو) خودروی چمپیون 250؛ احتمالا تنها رودستر آفرودی جهان!

چمپیون 250 به یک پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی 250 سی سی، دو زمانه، تک سیلندر یا یک پیشرانه دو سیلندر مجهز بود.

کد خبر : ۲۰۹۳۱۸
بازدید : ۲۱

 چمپیون 250 مدل 1950 خودرویی محرک عقب با بدنه رودستر بود. این  خودرو  بین سال های 1949 تا 1951 توسط شرکت آلمانی چمپیون تولید شد.

خودرو  چمپیون 250 به یک پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی 250 سی سی، دو زمانه، تک سیلندر یا یک پیشرانه دو سیلندر مجهز بود. پیشرانه تک سیلندر خروجی 6 اسب بخار و مدل دو سیلندر 10 اسب بخار نیرو تولید می کرد. نیروی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده دستی 3 سرعته به چرخ ها منتقل می شد. وزن این خودرو بین 220 کیلوگرم تا 250 کیلوگرم متغیر بود. چمپیون 250 تک سیلندر بیشینه سرعت 60 کیلومتر بر ساعت و این رقم برای مدل دو سیلندر 70 کیلومتر بر ساعت بود.

اگرچه چمپیون 250 امکان عبور از مسیرهای هموار و البته برخی مسیرهای خارج جاده ای را فراهم می کرد، اما به واسطه چرخ های نازک و طراحی مینیمالیستی خود برای جذب ضربه، تجربه سواری با آن چندان راحت نبود.  

94

95

96

97

98

99

100

منبع: عصر ایران

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید