تصاویر؛ منصوری اسپرانزا؛ وقتی مرسدس G63 به هیولای روباز با درهای متقارن تبدیل می‌شود!

تصاویر؛ منصوری اسپرانزا؛ وقتی مرسدس G63 به هیولای روباز با درهای متقارن تبدیل می‌شود!

اسپرانزا، یک مرسدس G کلاس است که توسط منصوری به شاسی‌بلندی کانورتیبل با درهای متقارن، طراحی عجیب‌وغریب و کابینی پرزرق‌وبرق تبدیل شده است.

کد خبر : ۲۴۰۸۳۷
بازدید : ۱۷

منصوری که همیشه به دنبال جلب‌توجه است، این بار سراغ مرسدس G کلاس رفته و در موناکو نسخه‌ای عجیب از این شاسی‌بلند را با نام اسپرانزا رونمایی کرده است. یک G کلاس کانورتیبل با درهای متقارن که شاید دیوانه‌وارترین نسخه این شاسی‌بلند تا امروز باشد. اسپرانزا که خودرویی تک ساخت است، برای کسانی ساخته شده که می‌خواهند در خیابان‌های لوکس زیر نور خورشید رانندگی کنند و نگاه‌ها را به خود خیره سازند. بدنه این خودرو با یکی از کیت‌های اختصاصی منصوری بازطراحی شده که احتمالاً طراحان مرسدس بنز را به تعجب وامی‌دارد.

18

19
20

نمای جلویی با ترکیب پیچیده‌ای از قطعات، شامل شش چراغ باریک LED که به‌صورت مورب روی دو ورودی هوای پایینی قرار گرفته‌اند، ظاهری شلوغ و غیرمعمول دارد. سپر جلو کاملاً جدید است و با جلوپنجره هم‌رنگ بدنه و گلگیرهای جدید هماهنگ شده درحالی‌که کاپوت با خطوط برجسته، ظاهری دراماتیک به خودرو بخشیده است. رینگ‌های ۲۴ اینچی فورج‌کاری، شده نیز این ظاهر عجیب را کامل می‌کنند. سقف خودرو، یا بهتر بگوییم فقدان آن، یکی از ویژگی‌های برجسته اسپرانزا است. سقف فلزی درست پشت خط شیشه جلو بریده شده و مانند جیپ رانگلر، با یک ستون مرکزی نگه‌دارنده و یک سقف پارچه‌ای قرمز جمع‌شونده جایگزین شده است.

21

منصوری مشخص نکرده که این سقف به‌صورت دستی جمع می‌شود یا برقی است اما وقتی باز شود، سرنشینان عقب همان چشم‌انداز روباز و جذابی را تجربه می‌کنند که میباخ G650 لانداولت در سال ۲۰۱۷ ارائه داد. داخل کابین اسپرانزا، منصوری سنگ تمام گذاشته است. قطعات فیبر کربنی روی فرمان، داشبورد، پدال‌ها، کنسول مرکزی و پانل درها به کار رفته و صندلی‌ها و سطوح داخلی با چرم سفید و قرمز پوشیده شده‌اند که بیشتر به یک سالن لوکس شباهت دارد تا کابین یک شاسی‌بلند. این ترکیب رنگ و متریال، فضایی غیرمتعارف و پرزرق‌وبرق ایجاد کرده که کاملاً با شخصیت عجیب اسپرانزا همخوانی دارد.

22

23 24
 

هیچ پروژه منصوری بدون ارتقای عملکرد کامل نمی‌شود. این تیونر با نصب توربوهای بزرگ‌تر و سیستم اگزوز جدید، موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوی مرسدس را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. این پیشرانه حالا ۸۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که خودرو را ظرف ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند درحالی‌که حداکثر سرعت روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

25

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید