(ویدئو) هویت مرموزترین پاورلیفتینگ کار جهان که همیشه صورتش را می‌پوشاند فاش شد

(ویدئو) هویت مرموزترین پاورلیفتینگ کار جهان که همیشه صورتش را می‌پوشاند فاش شد

این مرد ۳۷ ساله زندگی آرامی در یک ملک دورافتاده در سان شاین کوست کوئینزلند دارد و در حالی که لباسی شبیه لباس مخصوص کارگران می پوشد، بیشتر کارهای خود را در فضای باز و در ملک خود انجام می دهد.

کد خبر : ۱۶۹۹۵۵
بازدید : ۲۷۴

او ممکن است به لطف طرفداران مشهورش مانند جو روگان، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده باشد، اما چهره‌ی تام هاویلند، وزنه بردار استرالیایی، تا به حال برای صدها هزار طرفدارش یک راز باقی مانده بود.

هاویلند با ۲۰۳ سانتی متر قد و ۱۵۷ کیلوگرم وزن، هیچ شباهتی به سایر وزنه‌برداران ندارد. با یک نگاه به او، به راحتی می توان فهمید که چرا جو روگان درباره او گفته است که او «عجیب ترین فیزیک بدنی» را دارد.

این مرد ۳۷ ساله زندگی آرامی در یک ملک دورافتاده در سان شاین کوست کوئینزلند دارد و در حالی که لباسی شبیه لباس مخصوص کارگران می پوشد، بیشتر کارهای خود را در فضای باز و در ملک خود انجام می دهد.

او با بلند کردن وزنه، کشیدن قطعات کامیون های فوق سنگین و سنگ های بزرگ در حالی که تقریبا همیشه چهره اش را پنهان نگه می دارد، خود را از سایر پاورلیفتینگ کارهای جهان، متمایز می کند.

11

او مردی است که به شدت محافظه کار است و درباره زندگی خصوصی خودش پیش از این صحبت نکرده و خیلی کم درباره خودش به ۷۰۰,۰۰۰ دنبال کننده اش گفته بود. اما سر انجام در مصاحبه ای با دیلی میل استرالیا، اطلاعاتی در مورد خودش به اشتراک گذاشت.

حرکات باور نکردنی و قدرتمند این مرد استرالیایی، اخیرا توجه روگان را به خود جلب کرده است. جو روگان به مهمان پادکست شماره ۲۰۶۸ خود گفت: «تا حالا اسم تام هاویلند را شنیده ای؟ این مرد واقعا عجیب است. اون یه آدم عجیب و غریب است که در استرالیا زندگی می کند و تمریناتی دیوانه وار را انجام می دهد و عجیب ترین فیزیک بدنی را دارد که تا به حال دیده ام.»

هاویلند به دیلی میل استرالیا گفت که خیلی شوکه کننده است که درباره او در بزرگترین پادکست جهان صحبت شده و گفت که دوست دارد چیزهایی درباره خود بگوید.

12

هاویلند گفت: «من در یک شهر بسیار کوچک در ساحل شمالی نیو ساوت ولز بزرگ شدم. من بچه ای بسیار فعال بودم و با بازی کردن در تمام ورزش های اصلی بزرگ شدم. ما در اعماق جنگل بودیم و خیلی ساده زندگی می کردیم، که به این معنی بود که من به ندرت در داخل خانه بودم و بیشتر روز را بیرون از خانه کار می کردم، بازی می کردم و کشف می کردم. همین شرایط شروع علاقه من به قدرت فیزیکی بود. زیرا چوب، سنگ و سایر ابزارها برای بلند و حمل کردن در دسترس بود و من به طور طبیعی در سنین جوانی به سمت این کار جذب شدم.»

13

هاویلند می گوید که شروع به تحقیق در مورد تمرینات با وزنه به عنوان وسیله ای برای افزایش توانایی ورزشی کرد. وی توضیح داد که دریک بویر تاثیر زیادی روی او گذاشته است.

هاویلند گفت: «من در سنین جوانی با درک آشنا شدم و او بلافاصله مرا زیر بالش گرفت و ما با هم تمرین کردیم. ما ساعت ها تمرین می کردیم و بعد ساعت ها حرف می زدیم. آن زمان ها بهترین و چالش برانگیزترین لحظات زندگی من بودند و برای پیشرفت من ارزشمند بودند. او کسی است که من مثل یه برادر دوستش دارم و تا حد زیادی در موفقیتم تاثیر گذار بوده است.»

جاش برایانت فرد دیگری بود که در این مسیر تاثیر زیادی روی تام هاویلند گذاشت.

14

هاویلند می گوید که با پنهان نگه داشتن زندگی خود در رسانه های اجتماعی، یک فضای راز آلود ایجاد کرده است و می خواهد در نهایت توضیح دهد که چرا او به ندرت چهره خود را نشان می دهد.

هاویلند گفت: «من ترجیح می دهم پست هایم متمرکز بر روی تمرین هایم باشند و نه بر روی خودم. من بخش های کوچکی از زندگی شخصی ام را در اینجا و آنجا به اشتراک می گذارم، اما ترجیح می دهم مرزهای رسانه های اجتماعی را حفظ کنم و نمی خواهم از آنچه هدفم است دور شوم. می دانم که برای بسیاری از مردم عجیب به نظر می رسد و می توانم این را درک کنم، اما این شرایط برای من مناسب است و تا کنون هم خوب پیش رفته است، بنابراین تا زمانی که من دلیلی برای تغییر نبینم، کارم را به همین شکل ادامه خواهم داد. اما انکار نمی کنم که تمام حدس و گمان هایی که درباره ی اتفاقی که برای صورتم افتاده مطرح می شود، واقعا سرگرم کننده است.»

15

وقتی نوبت به این می رسد که چرا او بدنش را با لباس های کار به جای لباس های ورزشی می پوشاند، هاویلند اعتراف می کند که این یک انتخاب کاملا عملی است که برای زندگی او در یک ملک مناسب است. او می گوید: «من در معرض آفتاب هستم و در بیشتر تمرین هایم، ابزار زنگ زده، سنگ و چوب را بلند می کنم، بنابراین شلوار و آستین های بلند کاربردی تر هستند».

16

17

18

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید