جذب ستاره‌ها ممکن نیست

حق با ژاوی بود: لاپورتا همه را فریب داد

حق با ژاوی بود: لاپورتا همه را فریب داد

وقتی ژاوی حقیقت نقل و انتقالاتی بارسلونا را علنی گفت، در نهایت او را اخراج کردند ولی همه چیز حالا مشخص شده است.

کد خبر : ۲۰۲۹۶۸
بازدید : ۱۲

فردا نیکو ویلیامز در مونتجوئیک با شماره 10 بر پشت پیراهنش و برای اتلتیک بازی خواهد کرد. ژاوی درست می‌گفت که بارسا دیگر نمی‌تواند گزینه‌های شماره یک مورد نظرش را جذب کند، اما همین حرف کار دست او داد و خیلی‌ها از باشگاه به او حمله کردند. این جمله، آغاز پایان او روی نیمکت بارسا بود اما حقیقت داشت.

به نقل از موندودپورتیوو، اولویت‌های بارسا در نهایت جذب نمی‌شوند و هر تابستان همین طور پیش می‌رود. زمانی صحبت از برناردو سیلوا و کیمیش بود که هیچکدام نیامدند. امسال هم نوبت به نیکو ویلیامز رسید. در مورد او، وفاداری به بیلبائو و قولش به برادرش اینیاکی، بیشتر از دوستی با لامین یامال، تاثیرگذار بود.

تمایل شدید خوان لاپورتا برای جذب او و برای افتتاحیه نوکمپ به خاطر اقتصاد بسیار ضعیف بارسا و وفاداری نیکو به اتلتیک عقیم ماند. باشگاه بارسلونا که زمانی 160 میلیون یورو برای خرید کوتینیو هزینه کرده بود، حالا برای پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی نیکو اعتبار مالی کافی ندارد.

علی‌رغم این واقعیت که باشگاه متقاعد شده بود نیکو بازیکن ایده‌آلی برای تیم است و درخواستی خود فلیک نیز بود، در نهایت موفق به جذبش نشد. یک هفته به پایان انتقالات مانده و بارسلونا حتی در ثبت قرارداد دنی اولمو عاجز مانده است. این همان حقیقت تلخی بود که ژاوی به صراحت گفت و سرش را به خاطر آن از دست داد.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید