(اینفوگرافیک) باارزش‌ترین برندهای باشگاه فوتبال در سال ۲۰۲۴

(اینفوگرافیک) باارزش‌ترین برندهای باشگاه فوتبال در سال ۲۰۲۴

این اطلاعات از گزارش شرکت Brand Finance درباره باارزش‌ترین و قدرتمندترین برندهای فوتبال استخراج شده است.

کد خبر : ۲۰۳۴۰۶
بازدید : ۱۹

فوتبال، با تاریخ غنی و جذابیت بین‌المللی خود، برخی از سودآورترین و شناخته‌شده‌ترین برندها در دنیای ورزش را دارد. اینفوگرافیک زیر، ارزش ۱۰ برند فوتبال جهان را در سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد. این اطلاعات از گزارش شرکت Brand Finance درباره باارزش‌ترین و قدرتمندترین برندهای فوتبال استخراج شده است.

96_11zon (22)

Brand Finance ارزش برند را به عنوان ارزش تخمینی مزایای اقتصادی پیش رو توسط یک برند تعریف می‌کند که معمولاً به صورت ارزش خالص فعلی جریان‌های نقدی آینده که مشخصاً مربوط به برند است، محاسبه می‌گردد.

باشگاه‌های فوتبال اروپایی باارزش‌ترین هستند

باشگاه‌های فوتبال اروپایی که در لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، بوندسلیگای آلمان و لیگ یک فرانسه بازی می‌کنند، باارزش‌ترین برندهای فوتبال در سال ۲۰۲۴ بودند.

97_11zon (19)

امسال، رئال مادرید، خانه ستارگان فوق‌العاده‌ای مانند جود بلینگهام و کیلیان امباپه، از منچستر سیتی پیشی گرفت و به باارزش‌ترین برند فوتبال جهان تبدیل شد.

این تیم بر اساس گزارش یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا)، بالاترین درآمد را در اروپا داشت و همچنین سی و ششمین عنوان قهرمانی لالیگا را در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به دست آورد.

رئال مادرید همچنین در میان باارزش‌ترین تیم‌های ورزشی جهان در سال ۲۰۲۴ قرار دارد.

98_11zon (19)

به طور کلی، تیم‌های لیگ برتر انگلیس به طور کلی باارزش‌ترین برندهای فوتبال جهان را تشکیل می‌دهند.

منچستر سیتی که در رتبه دوم قرار دارد نیز در سال گذشته درآمدهای رکوردشکنی را ثبت کرد و اولین باشگاه انگلیسی بود که همزمان عناوین قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌های فیفا را در اختیار داشت.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید