(ویدئو) سقوط وحشتناک یک خودرو داخل آبشار!

(ویدئو) سقوط وحشتناک یک خودرو داخل آبشار!

حماقت حد و مرزی نمی‌شناسد! بردن ماشین درست تا لبه آبشار - چه انتظاری داشتند! درود بر مرد جوان و سایرینی که راننده و سرنشینان خودرو را نجات دادند.

کد خبر : ۱۴۶۱۶۸
بازدید : ۴۰۸

یک پدر و دختر عصر یکشنبه پس از اینکه در یک خودرو درون آبشاری در مادیا پرادش هند سقوط کردند توسط مردم حاضر در آنجا نجات یافتند.

در ویدئوی منتشر شده یک ماشین قرمز را می‌توان دید که روی لبه سطح سنگ می‌لغزد و در آبشار Lodhia Kund فرو می‌رود.

این حادثه دلخراش در ۶۰ کیلومتری ایندور رخ داد. دختری به همراه پدرش همراه با ماشین داخل آبشار افتادند. دختر داخل ماشین بود و پدرش سعی می‌کرد درب جلوی ماشین را که به سرعت در حال پایین آمدن بود باز کند.

در این ویدئو مردی دیده می‌شود که در حال پریدن در آبشار و شنا به سمت ماشین است که از آنجا صدای فریاد یک دختر جوان به گوش می‌رسد.

سونیل متیو، ۲۶ ساله که در یک شرکت خصوصی کار می‌کند، به ANI گفت: من با چهار دوستم عصر یکشنبه به آبشار لودهیا کوند رفتیم. وقتی داشتیم برمی گشتیم صدای فریاد مردم را شنیدیم. ماشینی را دیدم که به سمت آبشار در حال غلتیدن بود و مردی سعی داشت درب ماشین را باز کند و دختری در ماشین گیر کرده بود. ماشین و مرد و دختر هر دو داخل آبشار افتادند.

وقتی دیدم مردی که در آب افتاده نمی‌تواند بیرون بیاید، برای نجات او به داخل پریدم. من او را نجات دادم، اما دختر در ماشین گیر کرده بود. پس از آن عده‌ای از طرف مقابل وارد عمل شدند و دختر را نجات دادند. متیو افزود که هر دو پدر و دختر نجات پیدا کردند. او گفت از اینکه پدر و دختر هر دو نجات یافتند خوشحال است.

در همین حال، سونیل مهتا، یک نیروی پلیس گفت که این حادثه به دلیل بی توجهی راننده رخ داده است.

این ویدیوی در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. یکی از کاربران نوشت: خانواده اینقدر نزدیک پرتگاه چه می‌کردند؟ به نام ماجراجویی، زندگی خود را به خطر می‌اندازند.

کاربر دیگری نوشت: او سعی داشت چه کاری انجام دهد که ماشین را تا این حد به آبشار نزدیک کرد، این یک ماشین است، نه یک قایق. خوشحالم که آقای متیو آن‌ها را نجات داد.

دیگری نیز نوشت: حماقت حد و مرزی نمی‌شناسد! بردن ماشین درست تا لبه آبشار - چه انتظاری داشتند! درود بر مرد جوان و سایرینی که راننده و سرنشینان خودرو را نجات دادند.

منبع: فرارو

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید