مهندس ایرانی رکورد جهانی «چیدن هندوانه روی هم» را به دست آورد! (ویدئو)

مهندس ایرانی رکورد جهانی «چیدن هندوانه روی هم» را به دست آورد! (ویدئو)

طبق اعلام وبسایت رسمی «رکوردهای جهانی گینس» روح‌الله اشکان دشمن‌زیاری، مهندس ایرانی و صاحب یک شرکت ساخت و ساز، اخیرا توانست رکورد جدیدی در کتاب رکوردهای گینس را به نام خود ثبت کند.

کد خبر : ۱۶۰۳۷۷
بازدید : ۱۱۶

فرادید| موضوع این رکورد که در سال 2015 برای اولین بار به عنوان یک موضوع جدید در گینس در نظر گرفته شده بود، قرار دادن حداقل 4 هندوانه روی یکدیگر بود. تا امروز هیچ‌کس موفق به دست یابی به این حداقل نشده بود اما دشمن‌زیاری با قرار دادن چهار هندوانه روی هم توانست نام خود را به عنوان اولین رکورددار در این موضوع ثبت کند.

به گزارش فرادید؛ همۀ هندوانه‌ها قبل از اجرای برنامه شسته شده بودند تا آغشته به هیچ ماده چسبناکی نباشند.

به نوشتۀ وبسایت گینس دشمن‌زیاری گفته است که از کودکی در مزرعۀ پدرش به روی هم چیدن هندوانه‌ها علاقه داشته و در موقعیت‌های مختلف سعی میکرده چیزهایی مثل سنگ، قوطی، کتاب یا جعبه‌ها را روی هم بگذارد.

روح‌الله فکر می‌کند این تفریح توانسته به او در سایر حوزه‌های زندگی‌اش هم کمک کند و به افزایش تمرکز و قویتر شدن ذهنش منجر شود.

این تنها رکورد دشمن‌زیاری در رابطه با هندوانه نیست. او قبلا هم در سال 2017 رکورد سریع‌ترین زمان شکستن سه هندوانه بین ران‌ها را در 10.88 ثانیه به دست آورد.  او تا به امروز در مجموع هفت رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرده است.

حجم ویدیو: ۳.۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۶ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید