(ویدئو) نمایی جذاب از نزدیک از هواپیمای کنکورد و طراحی خارق العاده اش

دماغه کنکورد در هنگام برخاستن و فرود هواپیما قادر به کج شدن ۱۲,۵ درجه بود که به علت نداشتن دید کافی خلبان صورت می گرفت. این مکانیسم از طریق یک کنترل در کابین فعال می شد و دارای چهار گزینه زاویه ۰º، ۵º و کاملاً افست (۱۲,۵º) بود، گزینه چهارم دماغه را در موقعیت برای پرواز کروز قفل می کرد.

کد خبر : ۱۷۷۷۷۵
بازدید : ۴۹

دماغه کنکورد در هنگام برخاستن و فرود هواپیما قادر به کج شدن ۱۲,۵ درجه بود که به علت نداشتن دید کافی خلبان صورت می گرفت. این مکانیسم از طریق یک کنترل در کابین فعال می شد و دارای چهار گزینه زاویه ۰º، ۵º و کاملاً افست (۱۲,۵º) بود، گزینه چهارم دماغه را در موقعیت برای پرواز کروز قفل می کرد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید