(عکس) واکنش حبیب رضایی به رای پرونده جنجالی‌اش با ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو

(عکس) واکنش حبیب رضایی به رای پرونده جنجالی‌اش با ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو

وکیل حبیب رضایی نیز در این ویدیو مدعی است که پس از بازداشت ترانه علیدوستی، موکل اش درخواست کرده تا تیم وکلا از ارائه دفاعیات به دادگاه خودداری کنند.

کد خبر : ۱۳۱۹۶۹
بازدید : ۴۴۹

فرادید| سال گذشته بود که ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو اتهامی را برعلیه مهدی کوشکی و حبیب رضایی مطرح کردند. اتهاماتی که خیلی زود با واکنش این دو نفر مواجه شد. بعد هم ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو خبر دادند که حبیب رضایی در دادگاه علیه آن‌ها به اتهام «افتراء، توهین و نشر اکاذیب» طرح شکایت کرده است.

به گزارش فرادید، چند روز قبل هم ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو با انتشار یادداشتی‌هایی اعلام کردند که دادگاه رای نهایی را صادر کرده و اتهامات ادعایی حبیب رضایی رد شده است.

اما حالا حبیب رضایی با انتشار یک ویدیو از امیرفرهاد حنیف زادگان، وکیل خود به این رای و ادعای ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو واکنش نشان داده است.

وکیل حبیب رضایی: به دنبال تسویه حساب شخصی هستند!

وکیل او نیز در این ویدیو مدعی است که پس از بازداشت ترانه علیدوستی، موکل اش درخواست کرده تا تیم وکلا از ارائه دفاعیات به دادگاه خودداری کنند. امیرفرهاد حنیف زادگان در این ویدیو همچنان بر اتهامات تاکید دارد و می‌گوید حبیب رضایی بی گناه است.

habibrezai

حنیف زادگان همچنین ادعای مطرح شده از سوی برخی چهره‌های مطرح سینما را نوعی تسویه حساب شخصی قلمداد کرده است. همچنین مدعی شده است که این افراد برای دیده شدن و گرفتن نقش بهتر چنین اتهاماتی را بر علیه حبیب رضایی مطرح کرده اند.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید