همه چیز درباره فرزندان آل پاچینو

همه چیز درباره فرزندان آل پاچینو

آل پاچینو هرگز ازدواج نکرده است، اما در طول سال ها با چهره های شناخته شده ای مانند دایان کیتون، لوسیلا سولا و نور الفلاح رابطه عاشقانه داشته است.

کد خبر : ۱۳۲۱۳۵
بازدید : ۳۴۵

آل پاچینو برای بازی در نقش های خاطره انگیز بسیاری به یک بازیگر اسطوره ای تبدیل شده است، اما همیشه زندگی فردی خود را با فرزندانش دور از توجه ها نگه داشته است.

اگرچه این برنده اسکار هرگز ازدواج نکرده است، اما در طول سال ها با چهره های شناخته شده ای مانند دایان کیتون، لوسیلا سولا و نور الفلاح رابطه عاشقانه داشته است.

38

پدر و مادر پاچینو زمانی که او ۲ ساله بود طلاق گرفتند و او پیش پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش بزرگ شد. پاچینو در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه ای گفت: «پدرم از آن زمان در زندگی من حضور نداشت.»

39

 

این بازیگر با شریک زندگی سابق خود، جَن تَرِنت، مربی مدرسه بازیگری لی استراسبرگ، دختری به نام جولی ماری دارند. او همچنین با بورلی دآنجلو که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ با هم در ارتباط بودند، یک دختر و پسر دوقلو به نام های آنتون و اولیویا دارند.

 

40

پاچینو در سال ۲۰۱۴ درباره پدر شدن گفت: «من در برابر آنها مسئولم. من بخشی از زندگی آنها هستم.»

در ادامه همه آنچه باید درباره فرزندان آل پاچینو بدانید آمده است.

جولی پاچینو، ۳۳

41

جولی ماری پاچینو، تنها فرزند پاچینو و ترنت، در ۱۶ اکتبر ۱۹۸۹ در شهر نیویورک به دنیا آمد. جولی درست مانند پدرش به عنوان بازیگر و فیلمساز وارد صنعت سینما شد.

او در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۴  فاش کرد که همیشه رویای ورود به سینما را داشته است. جولی گفت: «در دوران کودکی همیشه با دوستانم فیلم کوتاه می ساختم و برای بازی کردن داستان می‌نوشتم. یادم می‌آید که در کودکی از دکورهای فیلم دیدن می‌کردم و همیشه به‌طور باورنکردنی مجذوب واقعیت جایگزینی بودم که وارد آن می‌شدم.»

42

در سال ۲۰۰۹، جولی و دوستش جنیفر دلیا یک شرکت تولیدی به نام Poverty Row Entertainment راه اندازی کردند. این شرکت موضوعاتی مانند جنسیت و تمایلات جنسی و نحوه ارتباط آنها با هنر را پوشش می دهد. جولی برای کارهایش جوایز متعددی از جمله بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم کوتاه ونیز در سال ۲۰۲۰ دریافت کرده است.

آنتون پاچینو، ۲۲

43

آنتون جیمز پاچینو پسر پاچینو و دی آنجلو است که در ۲۵ ژانویه ۲۰۰۱ در لس آنجلس به دنیا آمد. او یک خواهر دوقلو به نام اولیویا دارد. آنتون از انظار عمومی دور می ماند و به نظر نمی رسد در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشد. در طول سال‌ها، چند عکس از او در حال خرید در لس‌آنجلس و مراجعه به مطب دکتر گرفته شده است.

در سال ۲۰۱۵، پاچینو به گاردین گفت که چگونه فرزندانش او را تغییر داده اند. او گفت: «بچه ها دیدگاه من را تغییر دادند. قبلا بدون توجه به چیزی در دنیای خودم زندگی می کردم. بازیگری قبلا همه چیزم بود، اما حالا به خاطر آنها، فقط یک بخش کوچکی از زندگی ام است.»

اولیویا پاچینو، ۲۲ ساله

44

اولیویا رز پاچینو دختر پاچینو و دآنجلو و خواهر دوقلوی آنتون است. او در ۲۵ ژانویه ۲۰۰۱ در لس آنجلس به دنیا آمد. او در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارد. در ژوئن ۲۰۲۰، او عکسی از پدرش را برای روز پدر در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «روز پدر بر شگفت‌انگیزترین پدر تاریخ مبارک! تو بهترین دوست من هستی.»

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید