(تصاویر) دوست سلنا گومز که کلیه‌اش را به او داد، به خاطر مصرف الکل قطع ارتباط کرد

(تصاویر) دوست سلنا گومز که کلیه‌اش را به او داد، به خاطر مصرف الکل قطع ارتباط کرد

البته دوستی فرانسیا و سلنا گومز، فراز و نشیب های خودش را داشته و این اولین باری نیست که بین آنها کدورت به وجود آمده است.

کد خبر : ۱۳۲۶۵۸
بازدید : ۱۲۳۸

فرانسیا رائیسا که زمانی بهترین دوست سلنا گومز به حساب می آمد و زمانی که این خواننده مشهور نیاز به پیوند کلیه داشت، کلیه خود را به او اهدا کرده بود، از مصرف الکل این موزیسین که به کلیه اش آسیب می زند دلخور شد و با او قطع ارتباط کرد. البته دوستی فرانسیا و سلنا، فراز و نشیب های خودش را داشته و این اولین باری نیست که بین آنها کدورت به وجود آمده است.

در سال ۲۰۱۵، بیماری لوپوس سلنا تشخیص داده شد و ظاهر او باعث به وجود آمدن شایعاتی شد تا جایی که سلنا را خسته کرد. هیچ درمانی برای لوپوس وجود ندارد و سلنا نمی توانست از آسیب هایی که به واسطه بیماری اش به کلیه هایش وارد شد، جلوگیری کند.

03-28

زمانی که او نیاز به پیوند کلیه داشت، فرانسیا داوطلب شد تا کلیه اش را به او اهدا کند. گومز با انتشار تصویری در اینستاگرام خود، او فرانسیا تشکر کرد. فرانسیا ابتدا سعی کرد درمورد کارش سکوت کند اما بعدها به مناسبت روز جهانی کلیه، داستانش را تعریف کرد.

در سال ۲۰۱۸، وقتی فرانسیا به خاطر پیوند کلیه اش شرایط مساعدی نداشت، آنها با هم قطع ارتباط کردند. در سال ۲۰۱۹ وقتی گومز درمورد جراحی اش صحبت می کرد، اسمی از فرانسیا نبرد. فقط گفت «دختری که کلیه اش را به من اهدا کرد.»

06-21

پس از آن فرانسیا قضیه اهدای کلیه اش را دوباره مطرح کرد. گومز هم دوباره پست گذاشت و از فرانسیا تشکر کرد و به این ترتیب دوستی شان دوباره رونق گرفت.

تا اینکه مشخص شد دوباره همه چیز در رابطه این دوستان چندین ساله به هم خورده است. ظاهرا این اختلاف زمانی رخ داد که سلنا در حال نوشیدن الکل بوده و فرانسیا به او می گوید که به او کلیه نداده است تا الکل مصرف کند و به کلیه اهدایی اش آسیب بزند.

02-31

این ماجرا، پنج ماه پیش توسط پدر فرانسیا در مصاحبه ای فاش شد. در طول مصاحبه از او پرسیده شد که چرا دخترش در مستند زندگی سلنا حضور ندارد و او توضیح داد که دوستی ها زمانی از هم می پاشد که پای عشق، پول و شهرت در میان باشد و مشاجره ای که به این دوستی پایان داد را مطرح کرد.

01-23

فرانسیا رائیسا، هفته گذشته برای پیاده روی با سگش بیرون رفته بود که شخصی به او نزدیک شد و سوالاتی در مورد رابطه اش با سلنا گومز مطرح کرد. ظاهرا فرانسیا دیگر سلنا را در اینستاگرام دنبال نمی‌کند و مصاحبه‌کننده از او پرسیده است که آیا همه چیز بین آنها خوب است یا نه.

فرانسیا قبل از هر جوابی لبخندی زد و سپس گفت: «یکشنبه خیلی سرگرم کننده است، روز استراحت است. من فرانسیا هستم و با سگم در حال خوش گذرانی هستم». او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز با سلنا صحبت می‌کند یا نه هم دوباره جواب هایی مشابه داد و از هرگونه اظهار نظر مستقیمی خودداری کرد.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید