۷ کار عجیبی که سلبریتی های هالیوودی برای حفظ جوانی خود انجام می دهند

۷ کار عجیبی که سلبریتی های هالیوودی برای حفظ جوانی خود انجام می دهند

تحقیقات می گوید بخش عمده ی تغییراتی که بر اثر بالا رفتن سن در ظاهر ما رخ می دهند نتیجه ی عوامل غیر ژنتیکی هستند. این بدان معنی است که سلبریتی ها ظاهر همیشه جوان خود را از ترفندهای ضد پیری شان دارند.

کد خبر : ۱۳۲۷۰۹
بازدید : ۱۹۹۶

 

ما شاید گاهی به سلبریتی ها که گویی اکسیر جوانی را یافته اند حسادت کنیم و تصور کنیم ظاهر زیبا و پیری ناپذیر آن ها از ژنتیک خوبی است که از آن برخوردارند، اما تحقیقات می گوید بخش عمده ی تغییراتی که بر اثر بالا رفتن سن در ظاهر ما رخ می دهند نتیجه ی عوامل غیر ژنتیکی هستند. این بدان معنی است که سلبریتی ها ظاهر همیشه جوان خود را از ترفندهای ضد پیری شان دارند.

جسیکا سیمپسون

18

سیکا سیمپسون روش های نامتعارفی برای مراقبت از پوست صورت خود دارد. او از ماسک نور قرمز درمانی استفاده می کند، روشی که در آن بدن در معرض نور قرمز با طول موج کم قرار داده می شود.

این نور قرمز به عموق پوست نفوذ می کن، جایی که سلول ها می توانند آن را جذب کنند. این روش را برای جوانسازی پوست مفید می دانند. سیمپسون از این شیوه برای پوست بقیه ی قسمت های بدن خود هم استفاده می کند، از جمله: کف سر، شکم و سینه ها. به گفته ی او، چین چروک هایش در ۴۰ سالگی کمتر از آن چیزی است که در ۳۸ سالگی داشت.

 

ویکتوریا بکهام

19

علاقه ی ویکتوریا بکهام به ماهی و سبزیجات صرفاً به دلیل ساده بودن و ارزش غذایی آن ها نیست. به گفته ی بکهام او پس از توصیه های یک متخصص پوست برای رفع مشکلات پوستی اش، به مصرف هر روزه ی ماهی روی آورد.

 

او می گوید بعد از مصرف منظم ماهی، بهبود را در پوستش احساس کرده است. مصرف ماهی های حاوی اسیدهای چرب امگا-۳ و ویتامین E، مانند سالمون می تواند التهاب مرتبط با جوش و روزاسه را کاهش دهد. این امر همچنین به حفظ سلامت پوست و رطوبت آن کمک می کند و پوست را از آسیب در امان نگه می دارد.

جرد لتو

20

جرد لتوی ۵۱ ساله که با ظاهر پیری ناپذیرش همیشه شگفتی ساز بوده، در مصاحبه ای جوانی ظاهرش را با رژیم غذایی و عادت های خوابش مرتبط دانست. به گفته ی لتو، کمبود خواب و سفرهای طولانی می تواند بر ظاهر فرد تأثیر منفی بگذارد. او همچنین گفت که بیشتر از ۲۰ سال است که گیاهخوار است و گاهی هم وگان. علاوه بر این، به گفته ی لتو، او از خود به خوبی مراقبت می کند.

جنیفر لوپز

21

جنیفر لوپز دوست دارد رازهای زیبایی و سبک زندگی اش را با طرفدارانش در میان بگذارد. یکی از ترفندهای او تلقین های مثبت به خود است. او چندین بار در روز به خود می گوید: «من جوان و جاودانه هستم». لوپز قویاً معتقد است که سن یک امر ذهنی است. یکی از تلقین های او به خود این است که «شغل من پر از ماجراجویی است»، که شور و شوق او برای پروژه های حرفه‌ای اش و موفقیت آن ها را نشان می دهد.

به گفته ی لوپز زیبایی واقعی از درون می آید و بسیار مهم است که ذهن، بدن، روح و روان خود را در هماهنگی با یکدیگر نگه دارید. او در اینباره گفته: «من قطعاً فکر می کنم که زیبایی از درون می اید. باید ذهن، روح، بدن و روان خود را باهم هماهنگ نگه دارید. من اعتقاد زیادی به مدیتیشن دارم. وقتی خوشحالید و احساس شادی و عشق می کنید، از شما زیبایی ساطع می شود.»

کریس پرت

22

کریس پرت یک بار در اینستاگرامش روتین خود مراقبتی اش را برای طرفدارانش توضیح داد. او یک ماسک لاستیکی ورقه ای به همراه ۲ ماسک چشم ضد پف روی صورتش گذاشته بود. علاوه بر این،آرایشگر موهایش، بریجت بریگر یک ماساژ آرامش بخش هم روی صورتش انجام داد تا سرم ماسک به بهترین شکل جذب پوستش شود.

زک افران

23

زک افران موهای خوش فرمی دارد که ژنتیک خوب تنها دلیل آن نیست، بلکه او از یک ترفند ساده هم استفاده می کند: خودداری از هر روز شستن موها. این قاعده درمورد موهای صورتش هم صدق می کند. او گرچه ریش و سبیل خود را می زند، اما این کار را هر روز انجام نمی دهد.

در حقیقت او گاهی یک هفته ی کامل از این کار خودداری می کند. او در اینباره گفته: «دیگر خیلی به این موضوع اهمیت نمی دهم.» همچنین به گفته ی افران او از یک آرایشگر درست اصلاح کردن صورت را یاد گرفت و همین امر کمک چشمگیری به پوستش کرد.

اندی مک داول

24

به گفته ی اندی مک داول، ترفند او برای غلبه برای اضطراب های شغلی اش استفاده از آیورودا یا همان طب سنتی هند است که یکی از بخش های کلیدی آن روزه سکوت است. علاوه بر این او پاکسازی های ساده ای هم برای بدن خود انجام می دهد.

او هر روز یوگا کار می کند که به گفته ی خودش نه تنها به آرام شدن ذهنش کمک کرده، بلکه قدرت تصمیم گیری او و تعاملاتش با دیگران را نیز بهبود بخشیده است. مک داول از یوگا به عنوان پناهگاه خود یاد می کند و می گوید نمی تواند زندگی خود را بدون آن تصور کند. او در اینباره گفته: «من پاکسازی های ساده ای انجام می دهم و یک روز هم روزه سکوت می گیریم و حرف نمی زنم. حتماً باید این کار را انجام دهم، به خصوص بعد از کارهایی که سنگین بوده اند.»

منبع: روزیاتو

۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید