سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید با یکدیگر دوست هستند

سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید با یکدیگر دوست هستند

سرنا ویلیامز و مگان مارکل در سال ۲۰۱۰ در جریان مسابقات سوپر بول (مسابقات سالانه لیگ قهرمانی فوتبال آمریکایی در ایالات متحده) به طور تصادفی با یکدیگر آشنا شدند، اما دوستی آن ها از سال ۲۰۱۴ آغاز شد، زمانی که در یک مسابقه ی ویژه ی سلبریتی ها فوتبال تگ (نوعی فوتبال آمریکایی) بازی کردند.

کد خبر : ۱۳۳۷۶۵
بازدید : ۲۸۶

علیرغم فضای رقابتی ای که در هالیوود وجود دارد برخی ستاره های هالیوودی با همبازی هایشان و دیگر سلبریتی ها رابطه ی دوستی نزدیکی دارند. و چهره های مشهوری که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد این موضوع را اثبات می کنند.

پدرو پاسکال و سارا پلسون

31

شروع دوستی پدرو پاسکال و سارا پلسون به دهه ی ۱۹۹۰ بازمی گردد، زمانی که پاسکال جوان برای تحصیل در رشته ی بازیگری در دانشگاه به شهر نیویورک آمد و در آنجا با پلسون آشنا شد.

درست است که پاسکال حالا یکی از بزرگ ترین ستاره های هالیوود است و پلسون هم کارنامه ی بازیگری چشمگیری دارد. اما زمانی پلسون به پاسکال کمک مالی می کرد.

پلسون در مصاحبه ی جدیدی درباره ی اوایل دوستی شان در دهه ی ۹۰ گفت: «یک زمانی من دستمزد روزانه ام از یک پروژه ای که در آن مشغول بودم را به پدرو می دادم تا برای خودش غذا تهیه کند.» پاسکال هم پلسون را عضوی از خانواده اش در نیویورک دانسته است.

الن دیجنرس و کورتنی کاکس

32

الن دیجنرس و کورتنی کاکس از دوستان قدیمی یکدیگر هستند و دیجنرس حتی در خانه ی کاکس زندگی کرده است.

کاکس بارها در طی سالیان در برنامه تلویزیونی دیجنرس شرکت کرد. او در سال ۲۰۲۱ درباره ی زمانی صحبت کرد که دیجنرس به طور موقت به عمارت او در بورلی هیلز نقل مکان کرده بود. دیجنرس هم توضیح داد که آن زمان خانه ی خود در بورلی هیلز را فروخته بود و تا نقل مکان به خانه ی جدیدش به جایی موقت برای زندگی نیاز داشت و کاکس با مهربانی از او دعوت کرد در خانه ی او زندگی کند.

سرنا ویلیامز و مگان مارکل

33

سرنا ویلیامز و مگان مارکل در سال ۲۰۱۰ در جریان مسابقات سوپر بول (مسابقات سالانه لیگ قهرمانی فوتبال آمریکایی در ایالات متحده) به طور تصادفی با یکدیگر آشنا شدند، اما دوستی آن ها از سال ۲۰۱۴ آغاز شد، زمانی که در یک مسابقه ی ویژه ی سلبریتی ها فوتبال تگ (نوعی فوتبال آمریکایی) بازی کردند.

مارکل از آن زمان در چندین مسابقه ی ویلیامز برای حمایت از دوست خود حاضر شد و ویلیامز هم در جشن بیبی شاور مارکل شرکت داشت (بیبی مهمانی زنانه ای است که برای مادران باردار توسط دوستان و آشنایان شان برگزار شده و در آن وسایل نوزاد به مادران هدیه داده می شود).

دواین جانسون و تام هالند

34

دواین جانسون و تام هالند بعد از یک تعامل مجازی جالب با یکدیگر دوست شدند.

هالند در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ فاش کرد که از طرفداران پر و پا قرص جانسون است. او در اینباره گفت: «راک یکی از آن کسانی است که همیشه تحسین شان می کنم. شعار او این است: سختکوش ترین آدم هر جمعی باش. و این عمیقاً مرا تحت تأثیر قرار داده.»

جانسون در توییتر خود در واکنش به صحبت های هالند او را یک دوست خوب توصیف کرد که هر روز در حال کسب موفقیت است.

جانسون همچنین نوشت: «کنترل این میزان از شهرت کار ساده ای نیست و او این کار را به شکلی درخشان و با ظرافت انجام داده است.»

وینونا رایدر و کیانو ریوز

35

وینونا رایدر و کیانو ریوز اولین بار در سال ۱۹۹۲ در زمان بازی در فیلم «دراکولا» (Dracula) آشنا شدند. آن ها در این فیلم نقش عاشق و معشوق داشتند.

از قرار معلو رایدر و دیگر همبازی شان، گری اولدمن با یکدیگر مشاجره ای داشتند اما به گفته ی رایدر، ریوز به کاهش این تنش کمک کرده بود.

رایدر در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای گفت که آن زمان به دلیل تنش هایی که به وجود آمده حضور ریوز در کنارش همیشه برایش خوشحال کننده بود.

دوستی ریوز و رایدر هنوز ادامه دارد و آن ها تقریباً هر سال با یکدیگر تجدید دیدار می کنند.

مکالی کالکین و لیزو

36

مکالی کالکین در سال ۲۰۱۹ در کنسرت لیزو شرکت کرد و حتی رقص کوتاهی به همراه او روی صحنه داشت.

کالکین بعداً ویدئویی از حضور خود بر روی صحنه ی کنسرت لیزو در توییترش منتشر کرد و نوشت: «امسب به دیدن دوستم لیزو رفته بودم.»

از قرار معلوم شروع دوستی آن ها به چند سال قبل بازمی گردد. کالکین در سال ۲۰۱۴ حضوری افتخاری در موزیک ویدئوی قطعه ی Faded لیزو داشت.

جنیفر لارنس و کریس جنر

37

علاقه ی جنیفر لارنس به ریالیتی شوی خانوادگی کارداشیان ها باب دوستی او و کریس جنر شد.

از آنجایی که لارنس از طرفداران پر و پا قرص ریالیتی شوی «پا به پای کارداشیان ها» بود، دوستانش ترتیبی دادند تا کریس جنر او را در روز تولدش غافلگیر کند. به گفته ی جنر، وقتی او با یک کیک تولد جلوی لارنس ظاهر شد، این بازیگر مشهور بسیار هیجان زده شد. از آن زمان آن ها با یکدیگر دوست شدند و بارها در اینستاگرام تولد یکدیگر را تبریک گفته اند.

حتی در سال ۲۰۱۷ لارنس به جنر یک مینی پورشه هدیه داد و یک بار هم در ریالیتی شوی کارداشیان ها حضور یافت.

منبع: روزیاتو

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید