(عکس) واکنش متفاوت و خاص پیمان معادی به فوت فیروز نادری

(عکس) واکنش متفاوت و خاص پیمان معادی به فوت فیروز نادری

پیمان معادی که دوستی نزدیکی با فیروز نادری داشت، تصویری قدیمی از ملاقات شان در آمریکا منتشر کرده و در حاشیه آن یک متن متفاوت نشر داده است.

کد خبر : ۱۳۶۶۹۸
بازدید : ۳۴۵

فرادید| پیمان معادی بازیگر مطرح سینما با انتشار یک یادداشت به زبان انگلیسی به فوت فیروز نادری واکنش نشان داده است.

به گزارش فرادید، محمد عیسایی، خواهر زاده فیروز نادری، روز گذشته خبر فوت دکتر فیروز نادری را در صفحه اینستاگرام اش تایید کرد. او گفت که این دانشمند برجسته ایرانی، به دلیل جراحت شدید نخاعی ناشی از یک سانحه درگذشته است.

فیروز نادری هفته گذشته هم یک تصویر در بیمارستان منتشر کرده بود و خبر از آسیب نخاعی خود داده بود.

در مورد نحوه آسیب دیدن اش نیز گفته بود که دچار افت ناگهانی ضربان قلب و از حال رفتگی شده است. پس از آن هم سرش به جایی برخورد کرده و مهره گردن اش جابجا شده است. در نهایت هم این برخورد باعث شده تا او از گردن به پایین فلج شود.

a575f749c6b7e8ac7714fbdd17dce911ccc480cb-2048x1536-1

او در طول سه دهه حضورش در سازمان فضایی ناسا در حوزه های مختلفی فعالیت کرد. نادری یک دوره نیز مدیر بخش اکتشافات منظومه شمسی آزمایشگاه رانش جت ناسا بود.

با فوت دردناک این دانشمند ایرانی، بسیاری از چهره ها واکنش نشان دادند. در این میان پیمان معادی که دوستی نزدیکی با فیروز نادری داشت، تصویری قدیمی از ملاقات شان در آمریکا منتشر کرده و در حاشیه آن یک متن متفاوت نشر داده است.

پیمان معادی در این رابطه نوشت:

«از شما برای همه چیزهایی که برای بشریت و جهان انجام دادید سپاسگزارم. شما برای همیشه به عنوان یک الهام بخش و یک پیشگام در یادها خواهید ماند.»

paymanmoadi

 

۴
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید