(عکس) واکنش معنادار هانیه توسلی و الهام پاوه نژاد به خداحافظی هنگامه قاضیانی

(عکس) واکنش معنادار هانیه توسلی و الهام پاوه نژاد به خداحافظی هنگامه قاضیانی

هانیه توسلی و الهام پاوه نژاد با انتشار استوری هایی معنادار به خداحافظی هنگامه قاضیانی واکنش نشان داده اند.

کد خبر : ۱۳۶۷۰۸
بازدید : ۱۵۴۲

فرادید| هنگامه قاضیانی شب گذشته با انتشار یک یادداشت از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. او در مورد علت خداحافظی زودهنگام اش چیزی نگفته و تنها به خاطرات دوران حرفه اش اشاره کرده است.

به گزارش فرادید، او در این یادداشت نوشت: «سال ۱۳۷۸ با سینما، شیدایی هایم راهش را پیدا کرد. چرا میگم حس غریب، چون در همان اولین فیلم که سعادت تجربه شاگردی کردن در حضور عزت الله خان انتظامی را داشتم در پلانی از فیلم به من گفتند: «دخترم حس تعریف کردنی نیست.» دوستتان داشتم و دارم و خواهم داشت تا روزی که زمین را ترک کنم.

خانم مهری شیرازی، استاد باوقار من سینما را با شما آغاز کردم. بهتون قول دادم کم نگذارم و وفادار بمونم به مردم عزیز در راه هنر و فرهنگ، به اندازه وسعم تلاش کردم. قلبتان را می‌بوسم.

وداع من بعد از بیست و چهارسال خدمت با بازیگری. هنگامه قاضیانی. ایران/تهران ۱۹ خرداد ۱۴۰۲»

این خداحافظی زودهنگام حالا با واکنش بازیگران سینما و تلویزیون مواجه شده است. در این رابطه هانیه توسلی و الهام پاوه نژاد با انتشار استوری هایی معنادار به خداحافظی هنگامه قاضیانی واکنش نشان داده اند.

هانیه توسلی در این رابطه نوشت: «عزیزم من درک می کنم چه حالی داری. ولی شب همیشه شب نمی مونه و تو همیشه در بازیگری خواهی درخشید.»

hanetavasoli

الهام پاوه نژاد نیز نوشت: «من به خداحافظیت پاسخ نمیدم. من صبورانه برای رفع خستگیت دعا می کنم، چون به انرژی هم احتیاج داریم... ما راه را پیدا می کنیم... خوش قلب و مهربان ترین هنگامه جانم»

elhampavenezhad

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید