(تصاویر)چهره این سلبریتی‌های مشهور با عمل جراحی «بوکال فت» زیر و رو شد!

(تصاویر)چهره این سلبریتی‌های مشهور با عمل جراحی «بوکال فت» زیر و رو شد!

اگرچه سلبریتی های متعددی نظیر بلا حدید با این عمل جراحی، چهره ای لاغرتر و نسبتا ظریف پیدا کرده اند اما در همه موارد قضیه خوب پیش نمی‌رود.

کد خبر : ۱۴۱۲۳۴
بازدید : ۱۰۴۶

 طی سال های اخیر عمل جراحی بوکال فت بین سلبریتی های معروف رواج یافته است و کاربران شبکه های اجتماعی درباره افراد مشهوری که ممکن است از شر چربی باکال یا چربی گونه خلاص شده باشند ، گمانه زنی می کنند. 

سلبریتی ها با عمل جراحی بوکال فت

 

 

همه روزه به سیل مشتاقان جراحی های زیبایی افزوده می شود؛ لیفت ابرو، جراحی بینی، بلفاروپلاستی و در آخرین نمونه، برداشتن چربی گونه یا بوکال فت. اگرچه روایت سنتی در مورد جراحی پلاستیک این است که باید شما را شبیه به ( شما اما بهتر) کند، اما زمانی که تعدادی از افراد مشهور را به شکل دسته جمعی در عکس ها مشاهده می کنیم، شبیه به یک کپی به نظر می رسند. 

اگرچه سلبریتی های متعددی نظیر بلا حدید با این عمل جراحی، چهره ای لاغرتر و نسبتا ظریف پیدا کرده اند اما در همه موارد قضیه خوب پیش نمی رود. 

تا زیر و رو شدن چهره سلبریتی ها با عمل جراحی بوکال فت

کافی است نگاهی به دمی مور یا زک افرون بیندازید تا به عمق فاجعه پی ببرید ( صورت هایی که به شدت لاغر و تا حدودی نا متقارن شده اند)

عمل جراحی بوکال فت دمی مور

 عمل جراحی بوکال فت چیست ؟

عمل جراحی بوکال فت نوعی از جراحی های نسبتا ساده است که با کمک آن می توان صورت های گرد و چاق را به چهره های باریک تر با زاویه خط برجسته تر مبدل ساخت. در این روش جراحی رد بخیه یا برشی بر روی پوست صورت ایجاد نمی شود. در عمل جراحی بوکال فت با تخلیه چربی های گونه، صورت حالت قلبی شکل و استخوانی پیدا می کند.

عوارض عمل جراحی بوکال فت 

 جراحان پلاستیک متعددی بر این باورند که‌ عمل جراحی بوکال فت می تواند عواقب طولانی مدت داشته باشد.

ساوتسکی، از جراحان آمریکا به اینسایدر گفت: «رسانه های اجتماعی قطعاً عامل بزرگی در افزایش اخیر این نوع جراحی هستند»

مونتاگ جراح دیگر در نیویورک درباره عوارض این عمل  این گونه توضیح می دهد: عوارض بالقوه این روش شامل آسیب تصادفی به غده یا اعصاب صورت است، اما این موارد نسبتا نادر هستند. 

مشکل بزرگ‌تر حذف چربی باکال این است که می‌تواند با بالا رفتن سن، ظاهری ضعیف ایجاد کند. 

ساوتسکی ( جراح ) می گوید: افراد به طور طبیعی با افزایش سن، چربی باکال و صورت را از دست می‌دهند و او معمولاً برای رفع لاغری صورت، حجم چربی‌ها را دوباره برای افراد اضافه می‌کند. 

مونتاگ (جراح) بیان می کند : نتایج حذف چربی باکال به خودی خود معمولاً ظریف‌تر از آن چیزی است که مشتریان انتظار آن را دارند. ایمپلنت گونه یا پرکننده‌ها معمولا می توانند زاویه فک چشمگیرتری ایجاد کنند.

وی ادامه می دهد: پزشکان باید با مراجعان خود صادق باشند و بگویند که این نوع جراحی می تواند سبب پیری زودرس و انحراف چهره در دراز مدت شود.

گفتنی است علاوه بر تمام مواردی که گفته شد؛ از آنجایی که بخیه های این عمل در دهان زده می شوند، حساس تر هستند و در صورتی که به بخیه فشار وارد شود، منجر به خونریزی آن می‌شود. همچنین انجام فعالیت های ورزشی سنگین نیز ممکن است باعث خونریزی در ناحیه بخیه ها شود.

در این عمل احتمال ایجاد عفونت نیز هست و باید بهداشت دهان به خوبی رعایت گردد و از استعمال دخانیات پرهیز شود. علاوه بر این افتادگی گونه ها در درازمدت و عدم قرینگی آنها از عوارض احتمالی این نوع عمل است.

منبع: پارسینه

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید