این خواننده زن در عمارت ۱۵۷میلیون پوندی زندگی می‌کند

این خواننده زن در عمارت ۱۵۷میلیون پوندی زندگی می‌کند

بیانسه یک میلیاردر است و به تازگی گران‌ترین خانه را در کالیفرنیا در ۱۶ کیلومتری محل زندگی ما خریده و برادر ناتنی اش را ندیده است.

کد خبر : ۱۴۱۷۲۵
بازدید : ۹۲۶

 وقتی بیانسه کلید‌های عمارت ۱۵۷ میلیون پوندی جدیدش در مالیبو را گرفت می‌دانست که سلبریتی‌های زیادی برای معاشرت اطراف اش خواهند بود از کیم کارداشیان گرفته تا گوئینت پالترو بازیگر که در آن ناحیه زندگی می‌کردند. با این وجود، یکی از افرادی که بعید بود به عمارت بیانسه دعوت شود "نیکسون" برادر ناتنی ۱۳ ساله اش بود که تنها ۱۶ کیلومتر دورتر زندگی می‌کرد.

این خواننده زن در عمارت ۱۵۷میلیون پوندی زندگی می‌کند

به نقل از سان، نیکسون حاصل زندگی "الکساندرا" مادر سخت کوشش با "متیو نولز" پدر بیانسه بود رابطه‌ای که در سال ۲۰۱۴ میلادی به پایان رسید و پس از آن الکساندرا به همراه پسرش مجبور به نقل مکان از خانه شد. نیکسون می‌گوید: "با خود می‌گفتم چرا او (بیانسه) مرا دوست ندارد"؟

او می‌گوید در حین گوش دادن به یکی از آهنگ‌های بیانسه خواهرش قلب اش شکسته بود و گریه می‌کرد. او می‌گوید احتمالا این بدان خاطر است که متیو پدر بیانسه پس از ترک "تینا" مادر او با الکساندرا آشنا شده و رابطه برقرار کرده بود.

الکساندرا می‌گوید: "بیانسه یک میلیاردر است و به تازگی گران‌ترین خانه را در کالیفرنیا در ۱۶ کیلومتری محل زندگی ما خریده و برادر ناتنی اش را ندیده است". خبرنگار "سان" می‌نویسد: "وقتی کنار الکساندرا و پسرش می‌نشینم تصور آن که آنان خویشاوند ستاره‌ای ۴۱ ساله و "جی زی" همسر رپر ۵۳ ساله اش هستند دشوار است. ثروت بیانسه تقریبا ۴۰۰ میلیون پوند است و ثروت شوهرش به ۲ میلیارد پوند می‌رسد".

این خواننده زن در عمارت ۱۵۷میلیون پوندی زندگی می‌کند

بیانسه مادر سه فرزند است و از انتشار هفت آلبوم موسیقی و ۸۳ تک آهنگ در کنار امضای قرارداد با برند‌هایی مانند پپسی و بازی در فیلم‌هایی مانند "دریم گرلز" (دختران رویایی) ثروت زیادی کسب کرده است. تور جهانی اجرای موسیقی فعلی بیانسه (رنسانس) به تنهایی می‌تواند ۱.۵ میلیارد پوند به ثروت او بیافزاید.

تنها اتاق بازی هدیه داده شده برای تولد "بلو آیوی" دختر ۱۱ ساله بیانسه ۸۰۰ هزار پوند ارزش دارد این در حالیست که ارزشمندترین دارایی نیکسون یک دستگاه بازی نینتندو به ارزش ۲۵۹ پوند است. نیکسون از بازی بسکتبال در پارک لذت می‌برد در حالی که لباس هایش را از اغلب از فروشگاه‌های همراه با تخفیف TK Maxx خریداری می‌کند.

بیانسه و جی زی عمارت ۳۷۱۶ متر مربعی شان در کنار اقیانوس همراه با استخر و آب نما را با قیمت همراه با رکوردزنی ۲۰۰ میلیون دلار در ماه مه تحویل گرفتند که گران‌ترین عمارت کالیفرنیا محسوب می‌شود. با این وجود، الکساندرا در سال ۲۰۱۴ برای مدت کوتاهی بدون سقف ماند زمانی که در دعوای حقوقی با پدر بیانسه در دادگاه بود که هزینه‌ای ۲۵۰ هزار دلاری را روی دست اش گذاشت. او از یک موسسه خیریه بی خانمان‌ها درخواست کمک کرد و مجبور شد به یک تریلر دو خوابه (خانه متحرک) نقل مکان کند. او هم چنین مجبور بود پس از مواجه شدن با تهدید‌های مرگ از سوی طرفداران بیانسه هویت خود را مخفی نگه دارد. الکساندرا در سال ۲۰۱۷ میلادی توانست به آپارتمان اجاره‌ای خود بازگردد.

این خواننده زن در عمارت ۱۵۷میلیون پوندی زندگی می‌کند

الکساندرا او یک خودروی قدیمی‌تر را می‌راند که در مقایسه با رولز رویس نقره‌ای بیانسه به ارزش ۸۰۰ هزار پوند ناچیز به نظر می‌رسد. نیکسون سال گذشته در رقابت برای پذیرفته شدن بدون پرداخت شهریه در مدرسه برنده شد و الکساندرا به این موضوع می‌بالد.

به گفته الکساندرا نولز همیشه از ملاقات پسرش خودداری ورزیده است، اما هزینه‌ای را برای گذر امور روزمره او پرداخت کرده است. نیکسون که در ماه فوریه ۱۳ ساله شد اکنون با سوالات سختی در مورد خواهر مشهورش مواجه است. الکساندرا می‌گوید: "همکلاسی‌های نیکسون در مدرسه از او می‌پرسند آیا تو برادر بیانسه هستی"؟

الکساندرا می‌گوید: "خویشاوند یک سلبریتی بودن نوجوانی در سن او را خفه می‌کند و باعث می‌شود هویت اش را از دست بدهد. درک این موضوع برایش دشوار است. او پسر بچه‌ای آرام و بسیار محتاط است. من به او می‌گویم: "شهرت مساوی با خوشبختی نیست پس هرگز به چیزی که دیگری دارد چشم طمع نداشته باش. با این وجود، دیدن زندگی افراد میلیاردر کار را دشوار می‌کند. وقتی من ۱۶ ساعت در روز کار می‌کنم نیکسون چه حسی دارد؟ من فکر می‌کنم بیانسه فردی دوست داشتنی است و او هرگز کاری برای آسیب رساندن به من انجام نداده است. من چیزی از او نمی‌خواهم صرفا می‌خواهم پسرم فردی آزاد با زندگی‌ای شاد باشد".

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید