(ویدیو) سجاد غریبی: از UFC پیشنهاد دارم؛ می خواهم پرچم ایران را در جهان بالا ببرم!

(ویدیو) سجاد غریبی: از UFC پیشنهاد دارم؛ می خواهم پرچم ایران را در جهان بالا ببرم!

سجاد غریبی مدتی است فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی از سر گرفته و اخیرا تصویری از او به همراه نقل قول منتسب به وی درباره دعوت UFC از او منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

کد خبر : ۱۶۱۲۱۹
بازدید : ۷۸۲۶

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، پس از شکست شرم آور خود در مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ ملقب به گوریل قزاق در مرداد سال گذشته، از فعالیت در رسانه های اجتماعی فاصله گرفته بود، اما مدتی است که فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی از سر گرفته و مخاطبانش را در جریان تمرینات و تصمیمات جدید خود قرار می دهد. اخیرا تصویری از سجاد غریبی به همراه نقل قول منتسب به وی درباره دعوت UFC از او منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

Caoooooture

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده، سجاد غریبی که در فضای مجازی به هالک ایرانی شهرت دارد مدعی شده از سازمان UFC پیشنهاد مبارزه دارد.

Caeeeeeture

کاربری با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت: «نمیدونم اون پیشنهاد از ufc هم مثل همه کارها و حرفهای دیگه اش گنده گویی و خالی بندی یا چی (چون مبارزه در سازمانهای مانند ufc و MMA شرایط خاصی داره) اما تو رو خدا اون پرچم رو از این بگیرید. اصلا مثل اونها که تو المپیک بدون کشور و پرچم خاصی مبارزه میکنن بره هر چقدر میخواد کتک بخوره. ما دیگه تحملشو نداریم»

Captuwwwwwre

اگرچه در صفحه رسمی اینستاگرام سجاد غریبی خبری از این ادعا دیده نمی شود، اما تصویری که همراه با این نقل قول از وی منتشر شده، هنوز در بخش هایلایت ها قرار دارد. در این تصویر هالک ایرانی به همراه دو بدنساز دیگر که یکی از آنها فردی به نام میلاد شامی است دیده می شود.

آخرین ویدیوی صفحه اینستاگرام غریبی با همین بدنساز بوشهری است که در آن هالک ایرانی سعی می کند به انگلیسی بگوید که قرار است به پراگ رود. در کنار توضیح انگلیسی برای این ویدیو که از رفتن به پراگ می گوید در ادامه نوشته شده است: «ما فقط تمرین می کنیم برای قوی تر شدن به نظرات پوچ و حاشیه اهمیت نخواهیم داد»

هالک ایرانی در یکی دیگر از پست های صفحه خود با انتشار ویدیویی تدوین شده نوشته است: «تابستان سال گذشته مثل یک درخت بودم که با تبر مورد اعتماد ترین‌ شخص زندگیم قطع شدم تبری از جنس خیانت و فریب؛ اما من ریشه داشتم»

Captureeeeeeee

اغلب مخاطبان مجازی، او‌ را به فتوشاپ بودن تصاویر عضله هایش متهم کرده اند و معتقدند او صرفا به سبب دیده شدن و شهرت خودش را ورزشکار حرفه‌ای نامیده است.

منبع: دیلی فوتبال

۸
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید