(عکس) سجاد غریبی از هیکل جدید خود رونمایی کرد

(عکس) سجاد غریبی از هیکل جدید خود رونمایی کرد

سجاد غریبی در اولین مبارزه بوکس خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ، در مرداد گذشته در دبی تنها چند ثانیه دوام آورد

کد خبر : ۱۴۹۹۹۵
بازدید : ۱۰۸۳۲

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، پس از شکست خود در مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ ملقب به گوریل قزاق در مرداد سال گذشته، از فعالیت در رسانه های اجتماعی فاصله گرفته بود، اما او در ویدیویی تازه ای در اینستاگرامش، هیکل جدید خود را به نمایش گذاشت.

سجاد غریبی پس از شکست تحقیرآمیزش به تازگی از هیکل جدیدش رونمایی کرد

سجاد غریبی در اولین مبارزه بوکس خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ، در مرداد گذشته در دبی تنها چند ثانیه دوام آورد. غریبی پس از این شکست، تقریباً یک سال از شبکه‌های اجتماعی دور شد، اما به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده و هر از چند گاهی ویدیوهایی را با نزدیک به یک میلیون دنبال کننده‌اش به اشتراک می‌گذارد.

این ویدیوی جدید، غریبی را نشان می‌دهد که در باشگاه در حال تمرین است و تی شرت خود را برای نشان دادن هیکلی که ساخته است در می‌آورد. او در توضیح این پست نوشت: «شاید اگه با قدرت بدنی جدید امسال ظاهر می شدم، هرگز اتفاقات پارسال رخ نمی‌داد. تغییر ظاهر بدنی و همراه افزایش قدرت بدنی. من هر روز سخت تمرین میکنم تا قوی ترین ورژنمو بسازم. بزودی به عنوان مهمان رد فیس (جمهوری چک) در تاریخ ۹ سپتامبر حضور پیدا خواهم کرد.»

او اعلام کرده که در تاریخ ۹ سپتامبر در مسابقاتی در جمهوری چک شرکت خواهد کرد. هنوز حریفی برای غریبی اعلام نشده است. رد فیس میزبان مبارزات مختلفی از مسابقات سنتی MMA گرفته تا مسابقات بوکس در قفس است.

سجاد غریبی پس از شکست تحقیرآمیزش به تازگی از هیکل جدیدش رونمایی کرد

بسیاری از دنبال کنندگان غریبی معتقدند که او، عکس‌هایش را ویرایش می‌کند. زمانی که او برای مبارزه با باخیتوویچ برای پوشاندن بدنش، تی‌شرت گشاد پوشید، این فرضیه را قوت بخشید. مشخص بود که غریبی برای مبارزه درست تمرین نمی کند و بیشتر پست های او به جای تمرین بوکس، از وزنه زدن هایش بود.

سجاد غریبی پس از شکست تحقیرآمیزش به تازگی از هیکل جدیدش رونمایی کرد

پیش از شکست غریبی از گوریل قزاق، قرار بود مارتین فورد با سجاد غریبی مبارزه کند، اما پس از رویارویی این دو برای اولین بار در دبی، در ابتدا این مبارزه به تعویق افتاده و سپس به خاطر ترس از شرایط روانی هالک ایرانی، مارتین فورد از این مبارزه کنار کشید. پس از تحقیر شدن سجاد غریبی در اولین مبارزه اش در داخل رینگ در مقابل گوریل قزاق، فورد تاکید کرد که حس می کند دلیلش برای کنار کشیدن از مبارزه با ورزشکار فیک ایرانی درست بوده است. 

منبع: روزیاتو

۱۲
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید