(تصاویر) سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید صاحب تیم های ورزشی هستند

(تصاویر) سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید صاحب تیم های ورزشی هستند

یم فوتبال انجل سیتی (Angel City FC) در سال ۲۰۲۰ توسط ناتالی پورتمن و دو زن تاجر مشهور دیگر تأسیس شد. این تیم فعالیت خود در لیگ فوتبال زنان آمریکا را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرد.

کد خبر : ۱۷۳۴۸۶
بازدید : ۱۶۳

فرض کنید یک سلبریتی هستید و ثروت زیادی هم کسب کرده اید. با شهرت و پول تان چه سرمایه گذاری ای می کردید؟ به طور حتم گزینه های زیادی پیش روی شما است، اما می توانید به مالکیت یک تیم ورزشی هم فکر کنید، از آن چیزهایی که ویژه ی سبک زندگی افراد مشهور و ثروتمند است.

 

سلبریتی ها اغلب تنها مالک یا عمده سهامدار تیم های ورزشی نیستند چون این کار میلیاردها دلار نیاز دارد. با این حال، سلبریتی هایی که در ادامه از آن ها خواهیم گفت در تیم های ورزشی سهامدارند.

رایان رینولدز

 

رایان رینولدز ثروت خود را در بخش های مختلف سرمایه گذاری کرده است. او نه تنها در یک برند مشروبات الکلی به نام Aviation، بلکه هم در یک اپراتور تلفن همراه به نام Mint Mobile  و همینطور سرویس استریمینگ ورزشی FuboTV سهام دارد. او همچنین به همراه راب مک الهنی، دیگر بازیگر هالیوود، در یک تیم فوتبال رده پایین ولزی به نام ورکسام (Wrexham AFC) صاحب سهام است. بعد از پیوستن رینولدز و مک الهنی به جمع سهامداران این باشگاه، یک مستند سریالی درباره ی این اتفاق ساخته و از شبکه Hulu پخش شد که سبب شد ورکسام ناگهان از تیمی ناشناخته به تیمی معروف در میان آمریکایی ها بدل شود. همچنین بعد از حضور رینولدز و مک الهنی در این باشگاه، تیم ورکسام توانست به لیگ فوتبال انگلیس راه یابد.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن از مالکان و بنیانگذاران یک تیم فوتبال زنانه در لیگ فوتبال زنان آمریکا است که مالکان آن تماماً زن هستند. تیم فوتبال انجل سیتی (Angel City FC) در سال ۲۰۲۰ توسط ناتالی پورتمن و دو زن تاجر مشهور دیگر تأسیس شد. این تیم فعالیت خود در لیگ فوتبال زنان آمریکا را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرد.

جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک در تیم بسکتبال شهر زادگاهش، ممفیس به نام ممفیس گریزلیز ( Memphis Grizzlies) سهامدار است و گهگاه برای تماشای مسابقات تیم خود حضور پیدا می کند.

راسل کرو

راسل کرو شیفته ی هم ورزش راگبی است و هم تیم راگبی استرالیایی ساوث سیدنی ربیتوز (South Sydney Rabbitohs). او در سال ۲۰۰۶ یکی از مالکان این تیم راگبی شد. در گذشته خبرهایی درباره ی تصمیم کرو برای فروش سهم خود در این تیم مطرح شده بود. این اتفاق گرچه رخ نداد اما هنوز هم صحبت هایی در اینباره مطرح می شود.

متیو مک کانهی

متیو مک کانهی گرچه از تماشاگران ثابت مسابقات تیم فوتبال آمریکایی (ورزش فوتبال آمریکایی) ایالت زادگاهش، تگزاس، یعنی تیم تگزاس لانگهورنز است، اما او از مالکان یکی از تیم های فوتبال این ایالت به نام آستین (Austin FC) است که فعالیتش در لیگ فوتبال اصلی آمریکا را از سال ۲۰۲۱ آغاز کرد.

 مارک والبرگ

مارک والبرگ از سال ۲۰۱۳ از سهامداران یک تیم کریکت باربادوسی به نام باربادوس تریدنتس (Barbados Tridents) است. دوستی والبرگ با اجمل خان، مدیر این تیم و بنیانگذار لیگ برتر کریکت منطقه کارائیب، سبب علاقمند والبرگ به این ورزش و خرید سهام در تیم باربادوس تریدنتس شد.

جی زی

جی زی گرچه دیگر صاحب تیم ورزشی ای نیست، اما از آنجایی یکی از مشهورترین نمونه های مالکیت تیم های ورزشی در میان سلبریتی ها محسوب می شود، جایش در این فهرست خالی می بود.

اینطور که گفته می شود جی زی در سال ۲۰۰۳ با مبلغ یک میلیون دلار در تیم بسکتبال نیوجرسی نتس (New Jersey Nets) صاحب سهام شد. او در سال ۲۰۱۳ سهام خود در این تیم را فروخت.

منبع:روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید