(عکس) نمایی از کافه نشینی عاشقانه و دیدنی امیر جعفری و ریما رامین فر

(عکس) نمایی از کافه نشینی عاشقانه و دیدنی امیر جعفری و ریما رامین فر

به تازگی هم، تصویری از حضور عاشقانه امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر در یک کافه منتشر شده که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

کد خبر : ۱۷۸۵۱۸
بازدید : ۱۸۵۳۹۵

فرادید| ریما رامین فر که اغلب مردم او را با نقش هما سعادت در سریال پایتخت به یاد می آورند، در طول یک دهه اخیر در 10 فیلم سینمایی بازی کرده است. اما هیچ یک به اندازه سریال پایتخت برای او شهرت و محبوبیت به ارمغان نیاورده است.

به گزارش فرادید، او که در سری جدید پایتخت نیز حضور دارد، احتمالا در سال 1402 بار دیگر به قاب جادویی باز می گردد. ریما رامین فر آخرین بار 3 سال قبل با سریال پایتخت 6 در تلویزیون دیده شد.

در آن سو امیر جعفری نیز در تلویزیون کار چندانی در طول سال های اخیر نداشته و آخرین کارش به سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی باز می گردد. سریالی که 8 سال قبل روی آنتن شبکه یک رفت.

البته به جای تلویزیون، امیر جعفری حسابی در شبکه نمایش خانگی پرکار بوده و بازی هایش مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفته است.

با این حال به تازگی هم، تصویری از حضور عاشقانه امیر جعفری و ریما رامین فر در یک کافه منتشر شده که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

چون+تو+را+دیدم+محالم+حال+شد+...+#مولانا

۵۳۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید