ایرج ملکی در حوزه انتخابیه کرمانشاه چندم شد و چقدر رای آورد؟

ایرج ملکی در حوزه انتخابیه کرمانشاه چندم شد و چقدر رای آورد؟

ایرج ملکی، طنزپرداز مشهور اهل کرمانشاه که امسال برای انتخابات مجلس کاندید شده بود، رای چندانی نیاورد و با قرار گرفتن در جایگاه بیست و نهم شکست را پذیرفت.

کد خبر : ۱۷۹۴۰۳
بازدید : ۶۲۹

فرادید| ایرج ملکی که اغلب کاربران او را با فیلم کوتاه های اجتماعی و بامزه اش می شناسد، یک ماه قبل اعلام کاندیداتوری کرد و گفت که در حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت نام کرده است. بعد هم صلاحیت او تایید شد که با واکنش هایی روبرو شد.

به گزارش فرادید، البته ایرج ملکی هفته های قبل هم گفته بود که مجلس اولین قدم اوست و خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می کند.

اما پس از برگزاری انتخابات مجلس مشخص شد که ایرج ملکی در جایگاه 29 قرار گرفته و تنها موفق به کسب 2828 رای شده است. این درحالی است که نفر نخست موفق به کسب 61 هزار و 58 رای شده است.

Screenshot 2024-03-04 102518

پس از این شکست هم ایرج ملکی در گفتگو با رسانه ها گفته بود که نباید از حوزه انتخابیه کرمانشاه شرکت می کرد و اگر از حوزه تهران وارد گود انتخابات می شد، احتمال پیروزی اش بیشتر بود.

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید