(تصاویر) سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش با تغییرات خیلی شدید تعجب همه را برانگیخت

(تصاویر) سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش با تغییرات خیلی شدید تعجب همه را برانگیخت

نگین اوشانره, در سریال به یاد ماندنی خانه به دوش، نقش دختر کوچک خانواده یعنی سحر را بر عهده داشت.

کد خبر : ۱۸۹۸۶۰
بازدید : ۶۲۸

نگین اوشانره متولد سال1376 است و 26 ساله سن دارد. 

بیوگرافی نگین اوشانره

نگین اوشانره از کودکی وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی چون خانه به دوش و مجموعه و خداوند عشق را آفرید در سال ۱۳۸۴ ایفای نقش کرده است در سریال «و‌خداوند عشق را آفرید» و در سریال راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ در کنار بازیگرانی نظیر ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ و محمدعلی کشاورز ایفای نقش کرده است نیز بازی کرده است. او بعد از بازی در چند سریال دیگر در هیچ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی دیده نشده و خبر هنری از او منتشر نشده است.

230

سریال خانه به دوش

خانه به دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۳ شمسی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران از شبکه سه سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در سال‌های نیز بعد بار‌ها شبکه آی‌فیلم بازپخش شده است.

آقا ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌است، و به مشاغلی مثل هندوانه فروشی با وانت روی آورد در نهایت او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما….

231

تصاویری از بزرگسالی سحر

236

235
237
239
238
منبع: گفتنی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید