(تصاویر) عکس هایی جدید و جالب از تیپ و استایل بهار قاسمی در 33 سالگی

(تصاویر) عکس هایی جدید و جالب از تیپ و استایل بهار قاسمی در 33 سالگی

بهار قاسمی در فیلم‌هایی مانند “هیچ کجا، هیچ کس”، “صحنه جرم”، “ورود ممنوع! ” و “زهر عسل” به عنوان بازیگر حضور یافته است.

کد خبر : ۱۹۰۴۴۱
بازدید : ۱۰۵

بهار قاسمی متولد 1370 در تهران است. او بازیگری را با حضور در دوره های تخصصی بازیگری زیر نظر امیر دژاکام آموخت. سال 1396 در نمایش نیلوفر و نفت به کارگردانی امیر دژاکام ایفای نقش کرد. سپس در نمایش های هامان کشان و صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی حضور یافت. 

عکس های جدید بهار قاسمی

160

161

162

163

بیوگرافی بهار قاسمی

بهار قاسمی از دوران کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده و بعد‌ها در کلاس‌های امیر دژکام دوره تخصصی بازیگری را گذراند. ورود او به دنیای بازیگری با نمایش نیلوفر و نفت به کارگردانی استادش، امیر دژاکام، در سال ۱۳۹۶ آغاز شد. او سپس در نمایش‌هایی نظیر صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی، هامان کشان و همچنین در آثار سینمایی مانند آلرژی، مطرب و … به ایفای نقش پرداخت.

بهار قاسمی بازیگر کاراته کار

خودش گفته من از بچگی تقریبا از ۹ تا ۱۴ سالگی کاراته کیوکوشین کار می کردم و یک خورده که بزرگ شدم، بوکس کار کردم و چند سال پیش هم MMA کار کردم که ترکیب چند رشته است. البته MMA مبارزه آزاد نرفتم همین مسابقات درون باشگاهی و محلی شرکت داشتم.

بهار قاسمی در فیلم‌هایی مانند “هیچ کجا، هیچ کس”، “صحنه جرم”، “ورود ممنوع! ” و “زهر عسل” به عنوان بازیگر حضور یافته است. او که یک بازیگر دهه هفتادی سینمای ایران است، در حال حاضر برای برنامه تلویزیونی “رئالیتی شوی ارتش” و ” پدرخوانده” به کارگردانی سعید ابوطالب، به عنوان یکی از شرکت کنندگان در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

حواشی و شایعات بهار قاسمی

پس از پخش رئالیتی شوی ارتش سری مخاطبان به دنبال نسبت بهار قاسمی با ارسلان قاسمی هستند اما بهتر است بدانید تشابه فامیلی بازیگران چیز تازه ای نیست و این دلیل بر نسبت فامیلی آنها نمی شود مگر اینکه خود بازیگران این مسئله را تایید کنند.

بهار قاسمی با بازیگرانی چون ارسلان قاسمی، گیتی قاسمی بازیگر سریال زیرخاکی،و ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ تشابه فامیلی دارند و این بازیگران هیچ نسبتی با هم ندارند.

منبع: چشمک

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید