(تصاویر) باران سریال آوای باران بعد از ۱۰ سال

(تصاویر) باران سریال آوای باران بعد از ۱۰ سال

آزاده زارعی، بازیگر ایرانی است که با بازی در سریال آوای باران، به شهرت رسید.

کد خبر : ۱۹۱۰۴۸
بازدید : ۵۶۵۹۴

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بازیگر نقش باران سریال آوای باران دانش آموخته رشته کارگردانی است و همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است.

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار بوده و یک برادر یک نام احمد زارعی دارد که در مورد او میگوید:

هر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند. احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

تصاویر باران سریال آوای باران

144

145

146

 

 

149

150

 

ازدواج و همسر آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر جوان مجرد می باشد و خبری از ازدواج وی منتشر نشده است البته چندین بار در فضای مجازی خبرهایی از ازدواج او منتشر میشود که همگی تکذیب شده اند و او در حال حاضر ازدواج نکرده است.

علاقه مندی های آزاده زارعی

بازیگر نقش اصغر فرشته شاعر و نویسنده قابلی هستند و در این هنر مهارت و تبحر زیادی دارند. خانوم بازیگر دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالری های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است. به شدت فوتبالی است و طرفدار تیم استقلال و از تیم های خارجی هم هوادارن تیم بارسلونا است

شروع بازیگری آزاده زارعی

آزاده زارعی کار بازیگری را با فیلم سینمایی آمین خواهم گفت و در سال 1389 آغاز کرد و چند سال بعد در سال 92 با سریال آوای باران در نقش باران، محبوب شد.

منبع: گفتنی 

۴۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید