(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال نجلا

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال نجلا

آن ماری سلامه با بازی در سریالی ۲۰۰ قسمتی لبنانی به نام ریشه‌ها (جذور) در نقش هنادی دختری که مورد تجاوز واقع شده بود، بسیار معروف شد.

کد خبر : ۱۹۲۹۸۰
بازدید : ۱۴۹۰۲

آن ماری سلامه متولد سال ۱۹۹۰ میلادی (۲ مرداد ماه ۱۳۶۹) در دهکده توریستی و اسکی فاریا در لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از مؤسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ‌التحصیل شده‌است. سپس مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی را دریافت کرد و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی آن ماری سلامه و عکس های حدید او همراه باشید.

عکس های جدید آن ماری سلامه

73

74

 

75

76

77

بیوگرافی آن ماری سلامه

این بازیگر لبنانی تبار مدتی به عنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان فعالیت داشت و سپس با استعداد و تلاش خود توانست در پروژه‌های تاریخی و مدرن با کارگردان‌های ژاپنی، لبنانی و ایرانی همکاری داشته باشد. او با نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata omri در میان مردم شناخته شد. آن ماری سلامه با بازی در سریالی ۲۰۰ قسمتی لبنانی به نام ریشه‌ها (جذور) در نقش هنادی دختری که مورد تجاوز واقع شده بود، بسیار معروف شد.

78

حضور در ایران

آن ماری سلامه در اولین تجربه بازیگری برای سینمای ایران در فیلم آوازهای سرزمین من که محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی جلوی دوربین رفت و حوالی پاییز دومین تجربه این بازیگر برای بازی در فیلم‌های ایرانی است. سریال حوالی پاییز از شبکه سه پخش می‌شد و آن ماری سلامه در این سریال نقش ساره دختر جوانی که به تازگی از عربستان به ایران آمده را ایفاکرده‌است.و برای سومین بار در سریال نجلا ۲ نقش سلیمه را ایفا می کند.

79

یادگیری زبان فارسی

او در مصاحبه ای گفت:

زبان فارسی، زبان مادری من نیست. پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی‌دانستم بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می‌گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آن‌ها تکرار و احساساتم را به آن اضافه می‌کردم.

ازدواج و همسر آن ماری سلامه

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

ماجرای تجاوز به آن ماری سلامه

آن ماری سلامه چند سال پیش مورد حمله و اذیت جنسی سرایدار سوری آپارتمانش قرار گرفت، در نهایت با شکایت وی، این مجرم بازداشت و روانه زندان شد. انتشار این خبر جنجالی بزرگ در محافل هنری لبنان به راه انداخت.

حضور در سریال حوالی پاییز

حوالی پاییز نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی با موضوع حادثه منا در سال ۹۴ است که از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال با نام اولیه «بازگشت» در آبان ۱۳۹۷ از شبکه سه به پخش رسید. حوالی پاییز محصول مرکز سیمافیلم و دربارهٔ حادثه منا است. سریال “حوالی پاییز” در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه آبان ماه ۱۳۹۷ پخش شده است.

این سریال ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و براساس طرحی از معصومه بیات است که داستان عاشقی نامتعارف جوانی ایرانی («مهران» با بازی حسین مهری) به دختری عرب («ساره» با بازی بازیگر لبنانی آن ماری سلامه) را روایت می‌کند؛ این دو باهم ازدواج می‌کنند و قصه این سریال در ادامه و با سفر دو پسر خانواده به حج، گوشه ای از درد و رنج خانواده شهدای منا را در حج خونین سال ۹۴ به تصویر می‌کشد.

80

فیلم‌شناسی

سال فیلم توضیحات
 
  آینه های زمان  
۲۰۱۰ آخرین ایست بازرسی سریال ایرانی
  شوالیه رؤیاها  
  عشق قدیمی  
  بدون عشق  
  آخرین اخبار  
  پنهان پنهان  
  مجنون لیلی و ساره  
  راه حل  
۲۰۱۴ آوازهای سرزمین من محصول مشترک ایران و لبنان
۲۰۱۸ حوالی پاییز سریال ایرانی
۲۰۲۲ نجلا ۲ سریال ایرانی

منبع: چشمک

۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید