(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی هلیا امامی بازیگر سریال لژیونر و از یاد‌ها رفته

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی هلیا امامی بازیگر سریال لژیونر و از یاد‌ها رفته

هلیا امامی به صورت جدی‌تر در سال ۱۳۹۲ با فیلم «تقدیر» به کارگردانی محسن توکلی در کنار بازیگرانی، چون پوریا پورسرخ، شاهر استخری و بهنوش بختیاری دیده شد.

کد خبر : ۱۹۳۳۴۳
بازدید : ۲۲۳۲

هلیا امامی، متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او دوره دیده بازیگری از کشور هلند بوده و فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. سپس استعدادش توسط محمدرضا شریفی‌نیا کشف شد و اکنون در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.

حضور هلیا امامی در کلاس‌های بازیگری

85_11zon (4)

در سال ۱۳۸۸، هنگامی که هلیا امامی ۲۰ ساله بود، در کلاس‌های مرحوم حمید سمندریان ثبت‌نام کرد. سپس مدت‌ها در تئاتر اتود بازی کرد و آموزش دید.

در نهایت، در سال ۱۳۸۹، توسط استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد. با نمایش «اتاق تاریک» چیستا یثربی، هلیا امامی برای اولین بار در جشنواره تئاتر شهر، در کنار سوسن پرور، روی صحنه رفت.

86_11zon (5)

پس از اولین تجربه تئاتری، هلیا امامی مدت کوتاهی در هلند دوره‌های تخصصی بازیگری را گذراند.

در ادامه، در یک کار تئاتری مورد توجه محمدرضا شریفی‌نیا قرار گرفت. به این ترتیب، در سال ۱۳۹۱، توسط شریفی‌نیا به حسینعلی لیالستانی (کارگردان) برای بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» معرفی شد.

هلیا امامی به صورت جدی‌تر در سال ۱۳۹۲ با فیلم «تقدیر» به کارگردانی محسن توکلی در کنار بازیگرانی، چون پوریا پورسرخ، شاهر استخری و بهنوش بختیاری دیده شد.87_11zon (6)

شهرت هلیا امامی با تلویزیون

اولین بار، هلیا امامی در سال ۱۳۹۶، زمانی که ۲۸ ساله بود، با سریال «لژیونر» وارد قاب تلویزیون شد. اما دومین تجربه او در رمضان ۱۳۹۸ با سریال «از یاد‌ها رفته» در نقش مهربانو بود.

ازدواج هلیا امامی

88_11zon (4)

هلیا امامی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او یک برادر دارد. 

هلیا امامی درباره برادرش می‌گوید: برادر که داری غصه بی معنی‌ترین کلمه میشه، به افتخاره همه داداشیا همه اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار می‌کنند …

89_11zon (4)

علاقه هلیا امامی به فوتبال

هلیا امامی، به شدت طرفدار تیم بارسلونای اسپانیا است. در یکی از بازی‌های این تیم، او از نزدیک تیم محبوب خود را در استادیوم تشویق کرده است. وی علاقه زیادی به سفر و مسافرت خارج از کشور دارد.

او همچنین تجربه مدلینگ را نیز دارد و سال‌ها است با برند حجاب استایل همکاری می‌کند. اغلب لباس‌های او طراحی مزون‌های ایرانی است.

داستان فوت پدر هلیا امامی

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده است او در دل نوشته‌ای نوشت: «و من همچنان در آرزوی اینم که دستم رو بگیری و از پیچ و خم سختی‌های دنیا ردم کنی حیف که نیستی و من انقدر کوچک بودم که قدر لحظه دونستن رو بلد نبودم با حضور دستانت چقدر با اطمینان ایستاده بودم و به زندگی لبخند میزنم باز هم سالی دیگر به رفتنت اضافه شد».

90_11zon (6)

دیده شدن هلیا امامی با شب‌های مافیا زودیاک

هلیا امامی پس از شهرت خود در زودیاک در مورد تجربه حضور خود در این گیم‌شو (مسابقه) گفت: «روز‌های تمرین و ضبط این برنامه برای من مانند تراپی (روان‌درمانی) بود و زمانی که برای همکاری مجدد با من تماس گرفته شد، بدون درنگ درخواست همکاری را پذیرفتم».

منبع: رویداد24

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید