(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی مانی خوشبین، همسر میلیاردر لیلا میلانی

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی مانی خوشبین، همسر میلیاردر لیلا میلانی

اگر به ماشین‌های سوپر اسپرت و خاص علاقه داشته باشید حتما نام مانی خوشبین به گوشتان خورده، چرا که او یک کلکسیون از برترین محصولات شرکت های خودرو سازی جهان را دارد.

کد خبر : ۱۹۳۳۵۰
بازدید : ۱۵۴۱

مانی خوشبین (Manny Khoshbin) یک کارآفرین، سرمایه گذار املاک و مستغلات، مدیر عامل کمپانی خوشبین، سخنران و نویسنده ۵۳ ساله ایرانی الاصل است. او هم اکنون ساکن ایالات متحده آمریکاست و در طول ۲۰ سال گذشته با کسب موفقیت‌های بسیار به یکی از ثروتمندترین افراد ایرانی خارج از کشور تبدیل شده است.

15

اگر به ماشین‌های سوپر اسپرت و خاص علاقه داشته باشید حتما نام مانی خوشبین به گوشتان خورده، چرا که او یک کلکسیون از برترین محصولات شرکت های خودرو سازی جهان را دارد.

در ادامه با بیوگرافی مانی خوش‌بین با ما همراه باشید.

تولد و نوجوانی

16

مانی خوشبین در ۱۴ ژانویه ۱۹۷۱ میلادی (۱۴ دی سال ۱۳۴۹ شمسی) در تهران به دنیا آمد.

درست وقتی که ۱۴ سال داشت پدر و مادرش تصمیم گرفتند برای زندگی به آمریکا مهاجرت کنند. یکی از دلایل مهاجرت آنها نزدیک شدن سن مانی به سن سربازی رفتن بود.

17

خانواده هفت نفره آنها یعنی مانی با سه خواهر و برادرش و پدر و مادرش در یک استیشن زندگی می‌کردند، چراکه پول کافی برای خرید یا اجاره خانه نداشتند.

خانواده مانی حتی صحبت کردن به زبان انگلیسی را هم به طور کامل بلد نبودند، به همین خاطر کار پیدا کردن برایشان بسیار دشوار بود.

18

اما مانی به عنوان اولین تجربه کاریش در آمریکا، تصمیم گرفت آخر هفته ها در بازار فروش کالاهای دست دوم مشغول به کار شود. او در آن زمان یک کودک محصل هم بود. اما فقر و بی پولی باعث شد تا او تصمیم بگیرد طی هفته به مدرسه برود و در روزهای تعطیل و آخر هفته کار کند.

مانی علاوه بر کمک مالی که به خانواده می‌کرد، پس اندازی هم برای خودش کنار می‌گذاشت.

دو سال بعد زمانی که مانی ۱۶ ساله شد، به عنوان اولین تجربه کار رسمی اش در فروشگاه KMART  مشغول به کار شد. او بابت هر ساعت کار در این فروشگاه سه دلار و پانزده سنت دریافت می‌کرد. 

19

شغل اولیه او کارگر خدمات در محوطه پارکینگ یکی از فروشگاه های KMART بود.

او طی یک سال توانست پیشرفت های زیادی در فروشگاه های KMART بدست آورد. اولین و بزرگترین پیشرفت کاری او، ترفیع گرفتن و تبدیل شدن به معاون فروش کالاهای ورزشی فروشگاه های KMART بود.

اولین سکوی پرتاب

20

رویای مانی خوشبین، کار و فروشندگی در فروشگاه های KMART نبود. او رویاهای فراتری داشت و باور و ایمان قلبی او بر این بود که می‌تواند به اهدافش دست پیدا کند درنتیجه کار خود را در فروشگاه های KMART رها کرد. 

مانی در تجربه کاری جدیدش در یک شرکت بازاریابی که در زمینه فروش خانه به خانه بسته‌های آجیل و شکلات فعالیت می‌کرد مشغول به کار شد.

پیشرفت مانی در این کار نیز بسیار قابل توجه بود. او در چندماه اول توانست از باقی بازاریاب ها فروش بیشتری داشته باشد و به پردرآمد ترین بازاریاب شرکتشان تبدیل شد.

21

همین موضوع باعث شد تا مانی در سن هجده سالگی تصمیم به راه اندازی کسب و کاری مشابه به کسب و کار فعلی اش که در آن کار می‌کند بگیرد. 

او یک دفتر کوچک اجاره کرد و مقداری آجیل و خشکبار را به صورت عمده خریداری کرد. آجیل و خشکبار عمده را بسته بندی کرد و خودش به عنوان بازاریاب در درب منازل آنها را به فروش می‌رساند.

مانی از فروش بسته های خشکبارش سودی زیادی می‌کرد. اهداف او حالا تغییر کرده بودند و او رسما صاحب کسب و کار خودش شده بود.

 

اما یک اخطار از سازمان بهداشت، تمامی رویاهای او را خراب کرد. از نظر استاندار بهداشتی، بسته بندی های مانی قابل قبول نبودند. چراکه او بسته بندی ها را به صورت دستی انجام می‌داد.

سازمان بهداشت به او هشدار داد تا برای ادامه فعالیتش از دستگاه های بسته بندی استفاده کند. قیمت دستگاه های بسته بندی بسیار گران تر از میزان پس انداز مانی بود. به همین خاطر کسب و کار نوپای مانی با فشار سازمان بهداشت تعطیل شد.

شروع دوباره

23_11zon (1)

مدیر یکی از شعبه هایی که مانی به او آجیل می فروخت از او بسیار خوشش آمده بود. او که فهمیده بود کسب و کار مانی تعطیل شده است از مانی خواست تا به عنوان معاون مدیر در شرکتش مشغول به کار شود.

مانی قصد داشت کسب و کار خودش را راه بیندازد و هیچ چیز نمی‌توانست او را تسلیم کند. یک سال بعد او از کارش به عنوان معاون مدیر بیرون آمد. در سال ۱۹۹۱ و در سن بیست سالگی او به کمک یکی از دوستان پدرش تصمیم گرفت یک پمپ بنزین سیار بگیرد.

24

برای خرید پمب بنزین سیار پول او کافی نبود و باید مقداری وام می‌گرفت. اما شرکت وام دهنده، یک شرکت کلاهبرداری بود و شرکت رسمی نبود.

پس‌انداز‌های مانی توسط شرکتی که قصد وام گرفتن از آن را داشت بالا کشیده شد.

25

مانی در ۲۲ سالگی در حالی که هیچ پولی نداشت و شکست‌های زیادی در کارنامه اش بود در یک شرکت مرهونات (جواز املاک و مستغلات) به عنوان یک کارمند در بخش صدور وام مشغول به کار شد.

پس از شش ماه مانی شرکت مرهونات خودش را راه اندازی کرد.

او قصد داشت به کمک این شرکت بر روی املاک مصادره و توقیف شده سرمایه گذاری کند.

26

سال های ابتدایی فعالیت شرکتش برای او بسیار سخت گذشت، چرا که به او بخاطر تفاوت نژادی اش بسیار سخت گرفته می‌شد. اما مشکلات و سخت‌گیری‌ها نتوانست او را تسلیم کند.

امروز مانی خوشبین چندین شرکت در این زمینه دارد که یکی از یکی موفق تر است و او به کمک این شرکت ها توانسته است به موفقیت و رویاهایش دست پیدا کند.

زندگی شخصی مانی خوشبین

27_11zon (3)

مانی خوشبین در سال ۱۳۹۰ وقتی ۴۱ ساله بود در دومین تجربه ازدواجش با لیلا میلانی، مدل و کارآفرین معروف متولد کانادا با اصالت ایرانی ازدواج کرد.

ثمره این زندگی یک دختر بنام پریسیلا متولد ۱۳۹۱ و یک پسر به نام انزو پاشا متولد ۱۳۹۵ است.

او در حال حاضر با خانواده‌اش در نیوپورت کست زندگی می‌کند.

مانی خوشبین فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و بخشی از معروفیت خود را از طریق اینستاگرام بدست آورده است. او در اینستاگرام بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.

او تقریبا هر روز یک پست با خودروهای لوکس خود می‌گذارد.

او دارای یک خانه چند میلیون دلاری در بورلی‌ هیلز می‌باشد که همراه با خانواده خود در آنجا زندگی می کند.

لیلا میلانی همسر مانی خوش بین

لیلا میلانی متولد ۲ آوریل ۱۹۸۲  همسر مانی خوشبین است. او مجری تلویزیون ایرانی-کانادایی، مدل، بازیگر، کارآفرین و مادر دو فرزند است.

میلانی در زمینه لوازم زیبایی مو و مکمل‌های آن فعالیت دارد و با همکاری با لیلی قالیچی، در شرکتی به نام Ulta Beauty فعالیت می‌کند.

31

جالب است بدانید همسر مانی خوش بین علاوه بر کار به عنوان مدل، در برنامه های خبری نیز به عنوان یک سلبریتی برای حمایت از خیریه حضو داشته است.

عشق ماشین

32

مانی خوشبین علاقه زیادی نسبت به خودرو های سوپر اسپورت و لوکس دارد. به همین خاطر یک کلکسیون از محصولات برترین برندهای خودرو سازی دارد.

از دوران کودکی، او علاقه شدیدی به ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت داشته و همیشه آرزو داشته که اگر به ثروت برسد، ماشین‌های معروف و برند را به عنوان کلکسیون تهیه و نگهداری کند.

33

34

به نظر می‌رسد که این علاقه به خودروها به حدی جذاب است که شرکت‌های خودروسازی برای مانی خوشبین مدل‌های سفارشی طراحی کرده و تولید می‌کنند. 

35

36

کلکسیون ماشین‌های مانی شامل مدل‌های معروفی همچون پورشه GT3 RS، رولز رویس در چندین مدل مختلف، McLaren مدل P1، بوگاتی ویرون و شیرون در چندین مدل، سالین Saleen مدل F7، مرسدس بنز SLR مدل ۷۲۲ S و ده‌ها سوپر اسپورت دیگر است.

ثروت مانی خوشبین چقدر است؟

37

دارایی مانی خوشبین نزدیک به ۸۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. او بیشتر درآمد خود را از فعالیت‌های کارآفرینی و پروژه‌های مختلف کسب می‌کند، از جمله درآمد حاصل از شرکت در پروژه‌های ویدیویی در یوتیوب.

38

خانه مانی خوشبین در نیوپورت کست، کالیفرنیا، با مساحت یک هکتار واقع شده است. همچنین همسر او، لیلا میلانی، در زمینه لوازم زیبایی مو و مکمل‌های آن فعالیت دارد و با همکاری با لیلی قالیچی، در شرکتی به نام Ulta Beauty فعالیت می‌کند.

راز ثروت مانی خوشبین در فروش املاک

39

مانی خوشبین اولین بار یک خانه قدیمی خرید، آن را بازسازی کرد و به اجاره گذاشت. بعد از دوسال ارزش ملک او بالغ بر یکصد هزار دلار شد و آن را فروخت که سود خوبی را نصیبش کرد. همین جرقه کافی بود تا مانی خوشبین برای تفریح روی املاک دیگر سرمایه گذاری کند.

با سود کسب شده و کمی کمک، سه خانه کوچک خریداری کرد و از فروش آن سه خانه، سود دیگری به دست آورد. به این ترتیب او با هر سود فروش به جز اندکی برای خرج زندگی روی املاک سرمایه گذاری کرد تا دارایی خود را افزایش دهد.

40

عمده درآمد اولیه مانی خوشبین از فروش املاک و ساختمان های کوچک تجاری شروع شد. به لطف اینترنت و همکاری با سایت loopnet.com و بازاریابی شبکه‌ای توانست املاک خود را تبلیغ و آنها را به فروش برساند.

جدا از این در پیج شخصی خود هم با تهیه تصاویر و درج تبلیغات و قرار دادن اطلاعات کامل در فروش املاک بسیار کمک گرفت. ارزش املاکی که مانی خوشبین به عنوان فروشنده حرفه ای در طول مدت فعالیت فروخته است بالغ بر ۴۵۰ میلیون دلار است.

کتاب های مانی خوشبین

41

کتاب هایی که مانی خوشبین در طول چند سال فعالیت حرفه ای خود نوشته است شامل کتاب «راهکارهای سرمایه گذاری موفق» و کتاب «راهنمای خلاف گرا» است که ازجمله کتاب های پرفروش در آمریکا هستند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید