(تصاویر) بیوگرافی و زندگی شخصی سیسه بابِد کنوسن

(تصاویر) بیوگرافی و زندگی شخصی سیسه بابِد کنوسن

سیسه بابِد کنوسن (دانمارکی: Sidse Babett Knudsen) هنرپیشهٔ زادهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۸، اهل دانمارک است. از فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به هلوگرامی برای پادشاه، دنیای غرب، بعد از عروسی، مترجمان و دنیای مُـنا اشاره کرد.

کد خبر : ۲۰۵۱۸۲
بازدید : ۲۷۶۴

سیدسه ببت نادسن سال 1968 چشم به جهان گشود.

نام : سیسه بابِد کنوسن- Sidse Babett Knudsen

ملیت : دانمارکی

متولد : ۲۲ نوامبر ۱۹۶۸ - کپنهاگ

حرفه : بازیگر

سال فعالیت : 1994 تاکنون

39

بیوگرافی

سیدسه ببت نادسن بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1968 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار سیدسه ببت نادسن می‌توان به بازیگری در سریال دنیای غرب، سریال Borgen و فیلم یک هولوگرام برای پادشاه اشاره کرد.

 نخستین حضور سینمایی و فیلم ها 

سیدسه ببت نادسن نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1378 در 31 سالگی در فیلم Mifune به کارگردانی Søren Kragh-Jacobsen بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دنیای غرب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سیدسه ببت نادسن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Iben Hjejle، Anders W. Berthelsen، Jesper Asholt و Emil Tarding را تجربه کرد.

سیدسه ببت نادسن در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم سیدسه ببت نادسن در این سال، بازیگری در سریال دنیای غرب، فیلم دوزخ به کارگردانی ران هاوارد، فیلم La fille de Brest به کارگردانی Emmanuelle Bercot و فیلم یک هولوگرام برای پادشاه به کارگردانی تام تیکور محسوب می‌شود.

40

سیدسه ببت نادسن سال 1395 در 48 سالگی در سریال دنیای غرب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. سیدسه ببت نادسن توانست با بازی در سریال دنیای غرب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آنتونی هاپکینز، اد هریس، ایوان ریچل وود و جیمز مارسدن بر تجارب او افزود.

سیدسه ببت نادسن علاوه‌بر سریال دنیای غرب، سال 1389 در 42 سالگی در سریال Borgen نیز بازی کرده است. سیدسه ببت نادسن این‌بار با یعنی کارگردان سریال Borgen و هنرمندانی چون Birgitte Hjort Sørensen، Søren Malling، Thomas Levin و پیلو اسبیک همکاری داشت.

در این سال‌ها سیدسه  با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Søren Malling با 3 مرتبه، تام هنکس با 2 مرتبه، Anders W. Berthelsen با 2 مرتبه، Paprika Steen با 2 مرتبه و Birthe Neumann با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سیدسه ببت نادسن داشته‌اند.

41

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سیدسه ببت نادسن 

در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سیدسه ببت نادسن را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 83% آثار وی سینمایی و 17% آثارش تلویزیونی است. در واقع از مجموع 12 اثری که در کارنامه دارد، در 10 اثر در سینما با نام‌های فیلم دوزخ، فیلم La fille de Brest، فیلم یک هولوگرام برای پادشاه، فیلم The Duke of Burgundy، فیلم Almost Perfect، فیلم Blå mænd، فیلم After the Wedding، فیلم Fukssvansen، فیلم Mifune و فیلم Den eneste ene به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال دنیای غرب و سریال Borgen بازی کرده است.

جمع بندی

در مجموع در کارنامه 50 ساله و بیوگرافی سیدسه ببت نادسن آثار مهمی وجود دارد. در واقع هر چقدر سیدسه ببت نادسن در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سیدسه ببت نادسن به مرور درخشان‌تر شد. اثری که در بیوگرافی سیدسه بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال دنیای غرب محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی سیدسه ببت نادسن کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Fukssvansen است.

منبع: انتخاب

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید