(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی فلورنس پیو

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی فلورنس پیو

فلورنس پیو یکی از بازیگران جذاب، خوش چهره و خوب هالیوود است که همواره از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل جوان یاد می‌شود؛ او تا به کنون یکبار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و هم‌اکنون نیز از ستارگان اصلی فیلم اوپنهایمر است.

کد خبر : ۲۰۸۷۰۰
بازدید : ۲۰۹۱

فلورنس پیو در 3 ژانویه 1996 در آکسفورد انگلستان به دنیا آمد. پدرش کلینتون، صاحب رستوران و مادرش دبورا پیو، رقصنده است. همچنین او سه خواهر و برادر دارد: توبی سباستین، بازیگر و خواننده؛ اربلا گیبینز، بازیگر؛ و رافائلا پیو.

بیماری فلورنس و مهاجرت به اسپانیا

فلورنس از کودکی به تراکئومالاسی مبتلا بود و این بیماری منجر به بستری مکرر در بیمارستان می‌شد. خانواده‌اش هنگامی که پیو سه ساله بود به سوتوگرانده در اسپانیا رفتند و امیدوار بودند که هوای گرمتر سلامتی او را بهبود بخشد. آن‌ها تا شش سالگی در آن‌جا زندگی کردند و در آن زمان به آکسفورد بازگشتند.

کودکی و تحصیلات

66_11zon

پیو در شش سالگی در نمایش مولودی مدرسه در نقش مریم به روی صحنه رفت و برای آن با لهجه یورکشایر صحبت کرد. او به‌طور خصوصی در مدرسه ویچوود و مدرسه سنت ادوارد آکسفورد تحصیل کرد اما دوست نداشت که مدارس از بلندپروازی‌هایش برای بازیگری حمایت نمی‌کنند.

آغاز بازیگری و ورود به سینما

67_11zon

پیو فعالیت بازیگری خود را در سال 2014 در حین تحصیل فرم ششم با ایفای نقش نوجوانی باهوش در کنار میسی ویلیامز (ستاره گیم آف ترونز) در فیلم درام سقوط کردن آغاز کرد. تارا بریدی از آیریش تایمزبازیگری پیو را «قابل توجه» یاد کرد و الیور لیتلتون از ایندی‌وایر او را «چشم‌گیر» خواند. او در همان سال نامزد دریافت جایزه بهترین تازه‌وارد بریتانیایی از جشنواره فیلم لندن و همچنین نامزد دریافت جایزه بازیگر جوان بریتانیایی / ایرلندی سال از حلقه منتقدان فیلم لندن شد.

لیدی مکبث

68_11zon

سپس پیو در سال 2016 در درام مستقل لیدی مکبث ایفای نقش کرد. این فیلم بر پایه رمان کوتاه لیدی مکبث از منطقه متسنسک نوشته نیکلای لسکوف ساخته شده‌است. او سپس در نخستین مجموعه از مجموعه تلویزیونی کارآگاهی مارچلا از آی‌تی‌وی ظاهر شد.

آغاز معروفیت در سینما

پیو در سال 2019 در سه فیلم مطرح ایفای نقش کرد که باعث شد به بازیگری برجسته در جهان تبدیل شود. و ابتدا نقش کشتی‌گیر حرفه‌ای، پیج، را در کمدی-درام مبارزه با خانواده‌ام که در مورد زندگی حرفه‌ای پیچ بود، ایفا کرد. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2019 به نمایش درآمد و با نظرات مثبت همراه بود.

میدسامر نقطه اوج در معروفیت

69_11zon

 سپس او در فیلم ترسناک میدسامر ساخته آری استر بود که داستان یک زوج آمریکایی با بازی خودش و جک رینور را روایت می‌کند که به سوئد سفر می‌کنند و با فرقه‌ای روبرو می‌شوند. منتقدان نقش‌آفرینی پیو را تحسین کردند و دیوید ادلستین از نیویورک آن را «به طرز شگفت‌انگیزی درخشان» توصیف کرد.

فلورنس پیو نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شود

70_11zon

پیو در آخرین اکران سال نقش هنرمندی دمدمی مزاج به نام امی مارچ را در درام دورانی زنان کوچک ایفا کرد. این فیلم به کارگردانی گرتا گرویگ اقتباسی از رمان به همین نام نوشته لوییزا می الکات بود. پیو در حین فیلم‌برداری میدسامر بود و در تمرینات این فیلم شرکت نکرد. او معتقد بود این امر برای سفر شخصیتش مفید بوده‌است

این فیلم با استقبال منتقدان روبرو شد و 209 میلیون دلار فروش داشت. او برای این نقش‌آفرینی نامزد دریافت جوایز  اسکار  و بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

زندگی شخصی

71_11zon

فلورنس پیو از 2019 تا 2023 با بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی زک برف در رابطه بوده است. این دو هنگامی که با هم روی فیلم کوتاه “در زمانی که طول می‌کشد تا موفق شوی کار می‌کردند” با یکدیگر آشنا شدند. این دو هم‌اکنون در لس آنجلس زندگی می‌کنند.

عمل زیبایی

72_11zon

فلورنس پیو عمل‌های زیبایی بر روی خود انجام داده است. با توجه به شنیده‌ها بازیگر Florence Pugh از چاقی رنج می‌برد و به‌همین دلیل طی عمل‌هایی وزن خود را کاهش داد. در حال حاضر وزن فلورنس پیو 59 کیلوگرم است و جالب است بدانید که قد فلورنس پیو نیز 163 سانتی متر است. او علاوه بر عمل کاهش وزن، سعی کرد که صورت خود را نیز تغییر دهد و در نتیجه او کارهایی مانند عمل بینی، بوتاکس، پروتز لب، پروتز باسن، حجم دادن به سینه و … انجام داد.

فضای مجازی

فلورنس پیو نیز از افراد پرطرفدار اینستاگرام است و دنبال کنندگان زیادی دارد. شمار فالوئرهای پیج او در اینستاگرام بیش از 7.4 میلیون نفر می‌باشد. با توجه به شهرت و محبوبیت صنعت سرگرمی فیلم سازی و مدلینگ در انگلستان، به نظر ‌رسد که شاهد رشد و پیشرفت روز افزون خانم فلورنس در عرصه فضای مجازی باشیم.

بهترین بازیگران زیر 30 سال

در سال 2019، نام پیو در فهرست سالیانه رده‌بندی سرگرمی 30 شخص زیر 30 سال فوربز مجله فوربز که 30 فرد با نفوذ زیر 30 سال در اروپا را به رسمیت می‌شناسد، گنجانده شد. در سال ۲۰۲۱، مجله تایم نام او را در رده‌بندی هنرمندان فهرست 100تای بعدی که ستارگان و پیشگامان نوظهور در عرصه‌های خودشان را برگزیده می‌کند، قرار داد.

بهترین فیلم‌های فلورنس پیو

ما در ادامه متن بهترین فیلم‌های فلورنس پیو را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس در ادامه متن همراه ما باشید.

اوپنهایمر  – Oppenheimer

73_11zon

  • کارگردان:  کریستوفر نولان
  • بازیگران:  کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، جاش هارتنت
  • سال ساخت:  2023
  • ژانر:  بیوگرافی , تاریخی , درام
  • امتیاز در ای ام دی بی:  8.8

اوپنهامیر شاهکار نولان است که در آن بازیگران مطرحی به ایفای نقش پرداخته‌اند، یکی از این بازیگران و یکی از ستاره‌های اصلی این فیلم فلورنس پیو است که این روزها بازی او حاشیه بسیاری را به همراه داشته است، او در این فیلم یک صحنه برهنه 14 دقیقه‌ای به همراه کیلین مورفی دارد!

داستان این فیلم  درباره درباره پدر بمب اتم اوپنهامیر است. اوپنهامیر با دستور مستقیم فرانکلین روزولت رئیس جمهور وقت ایالت متحده؛ به اوپنهامیر فرمان داد تا بمب اتم را بسازد. او گروهی را دور‌هم جمع کرد و نام منهتن را بر روی پروژه خود گذاشت. در این این گروه، فیزیکدانان برجسته‌ای همچون اروین شرودینگر و ریچارد فاینمن حضور داشتند. ماموریت این گروه ساخت قوی‌ترین بمب جهان با قدرت تخریب بالا بود (با دادن سرعت نور به ذرات کوانتومی و برخورد دادن این ذرات با یکدیگر) اوپنهامیر این بمب را ساخت و در دریای نیو‌مکزیو آن‌را امتحان کرد. سپس بعد از دیدن منفجر شدن این بمب، او این سخنان را بر زبان آورد: اکنون من مرگ هستم، نابود کننده دنیاها.

نیمه تابستان – Midsommar

74_11zon

  • کارگردان:  آری استر
  • بازیگران:  فلورنس پیو، جک رینور، ویل پولتر، ویلیام جکسون هارپر
  • سال ساخت:  2019
  • ژانر:  ترسناک , درام , رازآلود , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  7.1

آری آستر متخصص فیلم‌های عجیب و غریب است؛ آثار او معمولا درون مایه روانشناختی دارند و از این حیث قابل توجه هستند؛ حال یکی از بهترین فیلم‌های این کارگردان که فلورنس پیو نیز در آن حضور دارد فیلم میدسامر است.

داستان این فیلم  درباره دانی و کریستین است که برای شرکت در جشنواره‌ محلی تابستانی زادگاهشان به سوئد سفر می‌کنند، اما اتفاقات آنطور که در نظر داشتند به جلو نمیرود و درگیر اتفاقات وحستناکی میشوند که بقایشان را به خطر می‌اندازد و متوجه میشوند به یک روستای نفرین شده آمده‌اند…

یک آدم خوب – A Good Person

75_11zon

  • کارگردان:  زک برف
  • بازیگران:  فلورنس پیو، مورگان فریمن، مالی شنون، چینازا اوچه، زوئی لیستر جونز
  • سال ساخت:  2023
  • ژانر:  درام
  • امتیاز در ای ام دی بی:  7

این فیلم تا به کنون آخرین اثر فلورنس پیو است که در همین چندماه اخیر اکران شده است؛ او در این فیلم با مورگان فریمن هم‌بازی شده و بسیاری از منتقدان از بازی بسیار خوب او تعریف و تمجید کردند.

داستان این فیلم  درباره دختری به‌نام آلیسون است که پس از بودن در یک تصادف مرگبار، زندگی‌اش از هم می‌پاشد. بسیاری از نزدیکان او افراد کشته شده در این تصادف را تقصیر او می‌دانند اما وی خود را بیگناه می‌داند…

بانو مکبث – Lady Macbeth

76_11zon

  • کارگردان:  ویلیام اولدروید
  • بازیگران:   فلورنس پیو، کوسمو جارویس، نائومی آکی،کریستوفر فیربنک
  • سال ساخت:  2016
  • ژانر:  درام، عاشقانه
  • امتیاز در ای ام دی بی:  6.8

بانو مکبث یکی از مهم‌ترین اثار ادبی قرن 18 روسیه است که توسط نیکلای لسکوف نوشته شده است. فلورنس پیو در این درام سنگین بازی بسیار خوبی از خود نشان داد و این بازی با میزانسن‌های خوب فیلم ترکیب شده و از همین رو لیدی مکبث فیلمی بسیار خاص و دیدنی است.

داستان این فیلم  در انگلیس و روستایی در 1865 اتفاق می‌افتد. کاترین با ازدواج بدون عشق در سن و سال جوانی خفه می‌شود و خانواده او نیز افرادی سرد و نا امید کننده هستند اما وقتی که او با کارگر جوان در ملک her آشنا می‌شود، زندگی‌اش رنگ و بویی تازه گرفته و او خیلی سریع عاشق این کارگر می‌شود.

شگفتی – The Wonder

77_11zon

  • کارگردان:  سباستین للیو
  • بازیگران:  فلورنس پیو، تام برک، نیام الگار، الین کاسیدی، درموت کرولی، برایان اف  اوبرن
  • سال ساخت:  2022
  • ژانر:  درام , رازآلود , معمایی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  6.6

این فیلم درباره دو غریبه است که زندگی یکدیگر را متحول می‌کنند، یک تریلر روانشناختی و یک داستان عشق در برابر شر. فلورنس پیو مثل همیشه در این فیلم درخشان ظاهر شده و همین موضوع فیلم را دیدنی‌تر می‌کند.

داستان این فیلم  درباره الیزابت یک پرستار انگلیسی است که در جنگ کریمه خدمت می‌کرد، او اکنون به دهکده‌ای روستایی در ایرلند فرستاده ‌می‌شود، یعنی جایی که او وظیفه دارد از آنا اودانل، دختر روزه دار مراقبت کند. آنا چهار ماه است که چیزی نخورده است . الیزابت نیز قصد کمک به او را دارد اما…

پادشاه یاغی – Outlaw King

78_11zon

  • کارگردان:  دیوید مکنزی
  • بازیگران:  کریس پاین، فلورنس پیو، آرون تیلور جانسون، تونی کارن، استیون دیلین، کالن مالوی
  • سال ساخت:  2018
  • ژانر:  اکشن , بیوگرافی , تاریخی , درام
  • امتیاز در ای ام دی بی:  6.9

اگر فیلم شجاع دل را دیده باشید باید به شما بگویم که این فیلم به نوعی ادامه داستان ویلیام والاس است؛ در این فیلم فلورنس پیو با کریس پاین همبازی بوده و این فیلم‌های تاریخی همیشه باعث دیده شدن فلورنس پیو شده‌اند. پس اگر علاقه‌مند به فیلم‌های تاریخی هستید، بهتر است پادشاه یاغی را تماشا کنید.

داستان این فیلم  درباره رابرت بروس پادشاه اسکتالند و مردی است که برای رهایی اسکاتلند از سلطه انگلیسی‌ها با ویلیام والاس همراه شد و علیه آنان جنگید اما اکنون بعد از مرگ والاس، بروس تنها مانده و از طرفی نیز او تنها امید اسکاتلند است.

ماسه – Dune: Part Two

79_11zon (1)

  • کارگردان:  دنی ویلنوو
  • بازیگران:  تیموتی شالامی، زندایا، فلورنس پیو، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا
  • سال ساخت:  2023
  • ژانر:  علمی تخیلی
  • امتیاز در ای ام دی بی:  _

تله ماسه پس از اکران غوغا به پا کرد و خیلی سریع قرار شد تا قسمت دوم این فیلم ساخته شود. در قسمت دوم این فیلم فلورنس پیو جذاب نیز حضور دارد.

داستان این فیلم  و قسمت دوم به بررسیِ سفر اسطوره‌ایِ دوک پل اتریدیز می‌پردازد که با قدرت‌های روشن‌بینی خود می‌تواند بشریت را به آینده‌ای بهتر راهنمایی کند. پل در حال حاضر با چانی و فرمن متحد شده‌است و در مسیر جنگ انتقام از توطئه‌گرانی قرار می‌گیرد که خانوادهٔ او را نابود کرده‌اند. پس از به دست‌گرفتن کنترل امپراتوری و مواجهه‌شدن با یک انتخاب بین عشق زندگی‌اش و سرنوشتِ تمام جهان، او تلاش می‌کند تا از آینده‌ای وحشتناک جلوگیری کند، که فقط خودش می‌تواند آن را پیش‌بینی کند.

نگران نباش عزیزم – Don’t Worry Darling

80_11zon

  • کارگردان:  اولیویا وایلد
  • بازیگران:  فلورنس پیو، هری استایلز، اولیویا وایلد، جما چان، کیکی لین، نیک کرول
  • سال ساخت:  2022
  • ژانر:  رازآلود , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی:  6.3

در  این فیلم ستاره موسیقی پاپ یعنی هری استایلز به ایفای نقش پرداخته است و بازی او با بازی درخشان فلرونس پیو ترکیب شده و آن تم علمی تخیلی فیلم، باعث جذابیت دوچندان فیلم شده است.

داستان این فیلم  درباره زن و شوهری به نام های «آلیس» و «جک» است که در سال 1950 که به همراه هم در یک شهرک به ظاهر فوق العاده به نام «ویکتوری» در کالیفرنیا زندگی می‌کند؛ شهرکی که توسط شرکتی که «جک» در آن کار می‌‌کند ساخته شده است؛ آلیس کم کم نگران راز‌های آزاد دهنده‌‌ای می‌شود که ممکن است آن شرکت مخفی کرده باشد…!

بیوه سیاه –  Black Widow

81_11zon

  • کارگردان:  کیت شورتلند
  • بازیگران:  اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر، او.تی. فاگبنلی، ریچل وایس
  • سال ساخت:  2021
  • ژانر:  اکشن , علمی و تخیلی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی:  7

اسکارلت جوهانسون دوست داشتنی در این فیلم با نقش معروف خود یعنی بیوه سیاه خداحافظی کرد و بدین سان بیوه سیاه جدید دنیا مارول معرفی شد و این شخصی کسی نبود به جز فلورنس پیو عزیز. این فیلم اکشنی فوق‌العاده زیبا و چشم نواز دارد که روزانه دیدنش را پیشنهاد می‌کند.

داستان این فیلم  درباره گذشته تاریک و شوم ناتاشا، مامور مخفی روس و تعلیم‌دهنده او است. ناتاشا که در کودکی از پدر و مادر و حتی خواهرش دور افتاده بود. باری دیگر آن‌ها را پیدا می‌کند و در یک ماموریت خانوادگی به مبارزه با افراد شرور می‌روند.

زنان کوچک – Little Women

82_11zon

  • کارگردان:  گرتا گرویگ
  • بازیگران:  سرشه رونان، اما واتسون، فلورنس پیو، الیزا اسکانلن، لورا درن
  • سال ساخت:  2019
  • ژانر:  درام , عاشقانه
  • امتیاز در ای ام دی بی : 7.8

این فیلم از نگاه سایت روزانه بهترین فیلم فلورنس پیو است. این اثر یک فیلم خوب برگرفته از یک کتاب خوب. کاراکتر های خوب و حس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن. فیلم از ابتدا تا انتها وابستگی خود را به کتاب حفظ می‌کند و سعی در ساختِ بهترین و گرم‌ترین پلان ها دارد؛ این فیلم حس خوب و لطیف زنانگی را به مخاطب انتقال می‌دهد و ساخت یک خانواده صمیمی و واقعی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. پس اگر علاقه‌مند به رمان‌ها و داستان های قرن نوزده هستید؛ بدون هیچ تردیدی به سراغ دیدن این فیلم بروید و از آن لذت ببرید.

داستان این فیلم  درباره چهار خواهر بنام های مگ، جوی، بت، ایمی میباشد که در زمان جنگ داخلی آمریکا در خانه ای قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آنها به جنگ رفته و این چهار خواهر به همراه مادرشان مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند، با اینکه آنها زندگی فقیرانه‌ای دارند اما همگی شاد هستند؛ و یک روز نوه همسایه ثروتمند آنها…

منبع: روزانه

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید