(تصاویر) بازیگر خردسال «سریال مار و پله» پس از 18 سال

(تصاویر) بازیگر خردسال «سریال مار و پله» پس از 18 سال

دایانا حکیمی بازیگر خردسال سریال مار و پله متولد سال 1373 دانشجوی رشته سینماست او اولین بار در سن 11 سالگی جلو دوریبن رفته و در سریال مار و پله نقش آفرینی کرده است و بعد از آن چند سالی تئاتر کار کرد تا در تله فیلمی به نام شیشه های بخار گرفته به کارگردانی سید رحیم حسینی نقش آفرینی کرده او همچنین به همراه برادرش دانا در سریال رهایی کنار پدرش دانیال حکیمی بازی کرده است. در ادامه این مطلب با عکس های جدید دایانا حکیمی همراه باشید.

کد خبر : ۲۰۸۶۵۲
بازدید : ۹۳۴۲

او برای اولین بار در یک نقش در سریال «مار و پله» حضور پیدا کرد همچنین در فیلم سینمایی «شیشه های بخار گرفته» با یک نقش بسیار خوب و جذاب به جلوی دوربین رفت.

8

9

10

11

دایانا حکیمی علاوه بر حضور در سینما و تلویزیون به فعالیت های مدلینگ و عکسهای تبلیغاتی علاقه خاصی دارد. وی توانست به عنوان یکی از بازیگران سریال پرطرفدار «کیمیا» و «رهایی» که البته پدر و برادرش نیز در این سریال حضور داشتند نقش آفرینی کند.

دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی متولد : 1373/12/07 است.

سریال مار و پله

مار و پله یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی محسن یوسفی، نویسندگی جواد طالبی و تهیه‌کنندگی فاطمه سمرقندی می‌باشد که از شبکه دو پخش شد.

داستان فیلم «مار و پله»، روایتگر زندگی شخصی به نام شیوا پالیزی (با بازی زیبا بروفه) است. وی که کارشناس موفق و خبره امور مالیاتی است، با درایت به افشاگری فساد مالی یکی از مفسدین اقتصادی به نام شاهرخ (عبدالرضا اکبری) می‌پردازد. شاهرخ شروع به کارشکنی و ایجاد مشکل برای شیوا و خانواده اش می‌کند، از سوی دیگر شیوا متوجه حقیقتی تلخ می‌شود و آن هم اینست که همسرش یکی از متخلفان اقتصادی است. در سریال «مار و پله» این بار دانیال حکیمی نقش همسر بروفه را بازی می‌کند.

12

دانیال حکیمی در این مجموعه در نقش مردی که با ترفندهای خاص خودش سعی دارد از مالیات دادن فرار کند، در مواجهه با زنش که از اتفاق مأمور مالیاتی است، دچار تنش‌هایی در خانواده می‌شود که در این بستر داستان جذابی روایت می‌شود. دانیال حکیمی این بار با دخترش دنیا هم بازی شده‌است.

بیوگرافی کوتاه دانیال حکیمی پدر دایانا حکیمی

دانیال حکیمی در سال 1363 در دوره های آموزش بازیگری تئاتر که توسط حمید سمندریان برگزار می شد شرکت نمود و در همان سال ها نمایش هایی را هم به روی صحنه برد. بازی در سینما را با فیلم مخترع 2111 آغاز کرد. دانیال حکیمی بازی های موفقی در سریالهای خواب و بیدار، ولایت عشق، خانه پدری، مسافر، فکر پلید و… داشته است.

13

حکیمی بازی در تلویزیون را از سال 1366 با سریال مرغ حق آغاز کرد و با آثار دیگری چون آقای دلار ، بخش چهار جراحی ، باغ گیلاس ، این خانه دور است و آتیه ادامه داد. وی در تجارت نیز فردی موفق بوده به نحوی که پروژه های هنری پیشنهادی را به دلیل تمکن مالی خیلی دقیق انتخاب می کند و هنر را برای هنر می خواهد.

14

در سال 1393 در سریال پلیسی رهایی به همراه دو فرزندش دانا و دایانا به ایفای نقش پرداخت. سریال رهایی به کارگردانی مسعود تکاور از شبکه دوم سیما روی آنتن رفت. گروگان گیرانی باهوش و سریع اقدام به گروگان گیری می کنند تا به خواسته های خودشان از طریق گروگان ها برسند ولی شرایط برای آنها آن طور که می خواهند پیش نمی رود و با ورود پلیس به ماجرا اتفاقاتی دیگری رخ می دهد…

منبع: چشمک

۱۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید