این 10 وسیله برای میز کار یک فرد موفق ضروریه!

این 10 وسیله برای میز کار یک فرد موفق ضروریه!

در مقابل داشتن میز کاری تمیز و مرتب با وسایل کاری نه چندان گران و پر هزینه بلکه با خلاقیت و کمی سلیقه می توان فضایی زیبا و دلنشین بر روی میز کار به وجود آورد. اگر دوست دارید میز کاری مرتب و با کلاسی داشته باشید و ساعت ها با علاقه و رغبت کارهای روزانه را انجام دهید، در ادامه همراه پارادیزو باشید.

کد خبر : ۱۸۰۰۳۱
بازدید : ۴۲

دانش آموزان و دانشجویان به میز تحریر نیاز دارند تا انگیزه درس خواندن و مطالعه در آن ها بیشتر شود همچنین کارمندان ادارات و شرکت ها و حتی افرادی که به عنوان فریلنسری در خانه مشغول کارند، برای انجام کارهای روزانه خود به میز تحریر نیاز دارند.

چه چیز هایی باید روی میز کار داشته باشیم؟

حالا شما میز کاری را تصور کنید که وسایل میز کار، مانند: کاغذ یادداشت، خود کار و قلم، دستمال کاغذی، یک یا چند لیوان، گوشی موبایل و یا لبتاب و... به صورت نامنظم و در هم ریخته، چه حس کسل کننده ای به محیط کار می دهد

در مقابل داشتن میز کاری تمیز و مرتب با وسایل کاری نه چندان گران و پر هزینه بلکه با خلاقیت و کمی سلیقه می توان فضایی زیبا و دلنشین بر روی میز کار به وجود آورد. اگر دوست دارید میز کاری مرتب و با کلاسی داشته باشید و ساعت ها با علاقه و رغبت کارهای روزانه را انجام دهید، در ادامه همراه پارادیزو باشید.  

جا قلمی و جا یاداشتی

این وسیله ها بسیار کاربردی و مناسب بر روی میز کار هستند. جا قلمی در گوشه ای از میز کار این امکان را به شما می دهد که هر چه مداد و خودنویس و خودکار و یا مداد تراش و پاک کن دارید که به آن ها در حین کار نیازمند هستید در درون جا قلمی قرار دهید. همچنین در کنار جا قلمی وسیله به نام جا یادداشتی باعث می شود که شما هنگام نیاز داشتن به یادداشت فوری، دنبال کاغذ و دفتر نباشید.

مدیران و کارمندان برای یاداشت برداری فوری و ضروری که گاها در لحظه امکان پذیر است، باید سریعا یادداشت برداری کنند و آن را روی کاغذ بنویسند. بنابراین این ورق های کوچک و دمدستی برای یادداشت برداری سریع بسیار مناسبند.

هر چهار طرف جا کاغذی دارای دیواره است تا کاغذ ها به صورت منظم بر روی هم قرار گیرند. جا یاداشت و جا قلمی رومیزی یک طراحی مدرن کلاسیک است که برای زیبایی و جلوه بخشیدن به میز کار شما در ابعاد مختلف و با رنگ های متنوع در بازار موجود است.  

یک گلدان مینیاتوری و ساده

گل و گیاه یکی ازمهره های کلیدی در زیبایی دکوراسیون محیط های مختلف است. داشتن گلدان های مینیاتوری و کوچک که گیاه ظریف و کوچکی دارند ، حس شادابی و سر زندگی را دو چندان می کند. شما می توانید از گلدان های کوچک با گل های مصنوعی زیبا و مورد علاقه تان، بر روی میز کار استفاده کنید . اما گذاشتن یک گیاه طبیعی کوچک که زنده است و نفس می کشد مشوق مناسبی برای کار و همنشینی روزانه در کنار شماست. این گلدان شکوه بی نظیری به تزئین میز کار خواهد داد.

یک ماگ شخصی منحصر به فرد

مشغله کاری و خستگی روزانه که ساعت ها پشت میز کار هستید و مرتب به ارباب رجوع و یا ایمل ها یا پیام ها پاسخ می دهید، نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای انرژی دوباره برای ادامه فعالیت به شما خواهد داد. یک میز کار مرتب و تمیز حتما به ماگ شخصی نیز نیاز دارد. نوشیدنی با ماگ، که با رنگ و طرح دلخواه شما باشد، لذت بی شماری به همراه دارد.

ماگ ها انواع مختلف دارند. شما می توانید از ماگ در دار استفاده کنید تا نوشیدنی تان  مدت بیشتری گرم بماند و از ورود گرد و غبار در محیط های کاری جلوگیری شود. دسته دار بودن ماگ ها امکان حمل مایعات بسیار گرم را به شما می دهد که به راحتی حمل کنید.

همچنین انواع ماگ ها (اینجا) با اندازه های مختلف برای سرو انواع دسر ها و آبمیوه و معجون ها و...وجود دارند که به شکل های بسیار زیبا و مطابق با هر سلیقه ای، مناسب استفاده در حین کار می باشند. نه تنها وجود این وسیله بر روی میز کار باعث شلوغی نمی شود بلکه به عنوان تزیینی مهم و کاربردی به شمار می رود.

یک تابلو عکس کوچک

استفاده از یک تابلوی عکس کوچک از خانواده یا دوستان که به شما انگیزه کار و فعالیت دهد، بسیار مناسب است. یکی از اشیای دکوراتیو که در هر جایی می تواند جلوه دلنواز و خاطره سازی داشته باشد، قاب عکس است. قاب عکس با فریم زیبا و بر اساس سلیقه و چیدمان میز کارتان محل کار شما را بی نظیر و پر انگیزه می کند. برخی از مدل های قاب عکس رو میزی تزئیناتی از آینه کاری دارند که بسیار زیبا و انتقال دهنده انرژی هستند.

یک تخته سفید کوچک روی دیوار و نزدیک به میز کار

برای این که محیط کار دچار شلوغی نشود شما می توانید از نسب یک تخته سیاه کوچک بر روی دیوار و نزدیک به میز کار استفاده کنید. این وسیله نوستالژیک اصلی ترین جزء کمک آموزش دانش آموزان است که در مکان هایی مانند اداره ها و شرکت ها نیز بسیار کاربردی و مهم هستند. انواع مختلفی از تخته ها برای سنین و سلیقه های مختلف وجود درد. تخته در کنار میز کار باعث می شود که مطالبی که ممکن است فراموش کنیم و مربوط به کارهای روزانه، هفتگی و یا ماهانه ما هستند، بر روی آن یاداشت کنیم.

یک تقویم رو میزی کوچک

تقویم رو میزی یک وسیله مهم برای برنامه ریزی و سامان دهی زمان است. این وسیله کاربردی در آگاهی از مهم ترین رویدادها و وقوع آن ها و تعیین فرصت ها کمک می کند. این تقویم ها با طراحی شیک و حرفه ای باعث می شوند که اطلاعات مهم و ضروری در اختیار کارکنان قرار گیرد و برای بهترین مدیریت زمانی، مناسب ترین وسیله است.

با داشتن یک تقویم رومیزی کوچک، علاوه بر این که دست و پا گیر نیست و فضای زیادی را روی میز اشغال نمی کند، بلکه کاربران می توانند تاریخ های مهم، جلسات و رویداد های مختلف را به دقت برنامه ریزی کنند. همچنین این تقویم رو میزی کوچک باعث بهروری و انجام به موقع کارها می شود. این وسیله انواع مختلف دارد و باعث می شود تا حواسمان به روز ها و فرصت هایی که از دست می دهیم باشد.   

درآور با کشو کافی برای کاغذ ها و وسایل اضافه

برای این که محیط کار، دور از شلوغی باشد تا ذهن منسجمی داشته باشیم یک درآور با کشو های کافی نیاز داریم. این وسیله برای نگهداری از لوازم مورد نیاز کار، مانند کاغذ و مدارک و پوشه ها و قرارداد های کاری و... بسیار مناسب و کاربردی است.

شما می توانید وسایل اضافی کاری که روی میز کارتان شلوغی و برهم ریختگی ایجاد کرده را به طور منظم در کشو های درآور قرار دهید. داشتن این وسیله کنار میز کارتان موجب منظم ماندن اتاق یا محل کارتان می شود.

48

نکات مهم در مورد بی نظمی میز کار

هنگام درس خواندن و یا انجام کار های اداری هر چه میز کار تمیز و مرتب باشد بازدهی کار و فعالیت چند برابر می شود. داشتن میزی تمیز و عاری از گرد و غبار، همراه وسایل اداری برای میز کار، مانند جا قلمی و جا یاداشتی کوچک، گلدان کوچک، تقویم و یک تابلو عکس کوچک و دوست داشتنی و در کنار همه آن ها یک ماگ محتوی قهوه فضای محدود روی میز را به یک صحنه رویایی و زیبا تبدیل می کند. برای حفظ این زیبایی و نظم نکات زیر را در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید که یکی از بهترین هدیه ها برای همکاران میتواند وسیله ای باشد که روی میز کار یا محیط کار حس خوب و پر انرژی را ایجاد کند

⦁    هر چند وقت یکبار روی میزتان را گردگیری کنید تا همه وسایل روی میز تمیز و شفاف باشند.

⦁    جا قلمی و جا یاداشتی و گلدان کوچک و ... را به صورت منظم چیدمان کنید تا از تزئین میز کار، لذت ببرید.

⦁    همیشه سعی کنید ماگ تمیزی روی میز داشته باشید. شستن ماگ بعد از مصرف نوشیدنی، باعث می شود که رنگ مایعات را به خود نگیرد.

⦁    اگر گلدان شما دارای گیاه طبیعی است در نگهداری و آبیاری آن دقت کنید تا همیشه تازه و شاداب بماند.

⦁    درآوری که کنار میز کارتان قرار دارد را به طور مرتب چیدمان کنید تا به راحتی همه  وسایل اضافی خود را در آن جا دهید. هیچ گاه کشوهای درآور را نیمه باز نگه ندارید تا تزئین محل کار، مرتب باشد.

 کلام آخر

زمانی که صرف کار و فعالیت روزانه در پشت میز کار می شود، گاها طولانی و خسته کننده است. شما می توانید با تزئین محل کار، سرزندگی و شادابی را به خود هدیه دهید و لحظاتی که صرف کار و تلاش می کنید، با شوق و اشتیاق سپری کنید. لذت بردن از زیبایی های محیط زندگی و کاری حق همه انسان هاست. پس چقدر مناسب است که هنگام کار روزانه محیطی منظم و دلنشین داشته باشید و خودتان را به یک نوشیدنی دلچسب در ماگ شخصی، دعوت کنید.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید