اف ۸ اسپایدر منصوری؛ جنگنده ایتالیایی در خیابان‌ها

اف ۸ اسپایدر منصوری؛ جنگنده ایتالیایی در خیابان‌ها

منصوری تمامی تغییرات اعمالی در مدل اسپایدر را برای نمونه کوپه اف ۸ یعنی تریبوتو نیز قابل اجرا اعلام کرده است.

کد خبر : ۱۰۴۲۲۸
بازدید : ۸۴۲۳

منصوری تیونر مطرح بین المللی از پروژه جدید خود با فراری اف ۸ اسپایدر رونمایی کرده است. از مهمترین جزئیات افزوده شده به بدنه استاندارد باید به اسپلیتر جلو، اسکیرت‌های جانبی (پنل‌های جانبی زیر رکاب درب ها) و یک دیفیوزر حرفه‌ای دو بخشی اشاره کنیم.

همانطور که منصوری بار‌ها در پروژه‌های قبلی خود نمایش داده این مجموعه از پیشتازان کار با پنل‌های فیبرکربن است که اینجا هم در بخش‌های مختلف، کار شده است. اسپویلر عقب از جذاب‌ترین جزئیات فیبرکربن اف ۸ تریبوتو منصوری محسوب می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کیت فیبرکربن بدنه به کانارد‌های سپر جلو مربوط می‌شود که در نوع خود بسیار حرفه ایی و بی نقص کار شده اند. از دستگیره درب‌ها تا محفظه‌ای که موتور داخل آن قرار می‌گیرد، تیونر برنامه مهندسی وزن را از طریق به کار گیری مواد سبک‌تر دنبال کرده است.

منصوری تمامی تغییرات اعمالی در مدل اسپایدر را برای نمونه کوپه اف ۸ یعنی تریبوتو نیز قابل اجرا اعلام کرده است.

از تغییرات بخش فنی باید به سیستم اگزوز جدید، نرم افزار جدید بخش رایانه، بروزرسانی سیستم تعلیق، رینگ‌های اختصاصی، سیستم ترمز با کالیپر‌های زرد رنگ که هماهنگی جالبی با خط زرد رنگ روی رینگ‌ها و پنل‌های کربنی کیت بدنه دارند، می‌توان اشاره کرد.

رینگ‌های اختصاصی در محور جلو ۲۱ اینچی و در عقب ۲۲ اینچی هستند.

خروجی پیشرانه ۳.۹ لیتری توربودوقلوی فراری به ۸۸۰ اسب بخار رسیده و گشتاور نیز برابر با ۹۶۰ نیوتن متر محاسبه شده است. با این تغییرات می‌توان انتظار داشت که اف ۸ اسپایدر منصوری طی ۲.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد که در نوع خود عدد بسیار قابل توجهی محسوب می‌شود.

بیشینه سرعت برابر با ۳۵۴ کیلومتر برساعت محاسبه شده که در مقایسه با ۳۴۰ کیلومتر برساعت برای نسخه استاندارد، مورد توجه قرار می‌گیرد. شاخص مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی برابر با ۱۳.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید