bato-adv

تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی

فضای داخلی این کشتی که به عنوان یک کشتی بادبانی توصیف می‌شود، توسط ماکسیم دآنژاک طراحی می‌شود و شرکت طراحی فرانسوی Stirling Design International معماری بیرونی آن را بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۱۸۹۰۳
بازدید : ۸۰۸۰
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

۱۴۰ سال پس از آغاز به کار اولین قطار‌های لوکس Orient Express، حالا اولین کشتی تفریحی بادبانی با الهام از دوران طلایی سفر‌های دریایی ساخته می‌شود. این قایق بادبانی خارق‌العاده آینده که Orient Express Silenseas نام دارد، با فضای داخلی تماشایی در سال ۲۰۲۶ به راه خواهد افتاد. گفته می‌شود که این کشتی، بزرگترین کشتی بادبانی جهان با طول ۲۲۰ متر و با ظرفیت ناخالص ۲۲،۳۰۰ است.

تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی
این کشتی تفریحی بادبانی با تاریخچه Orient Express بی ارتباط نیست. در سال ۱۸۶۷، ژرژ ناگلمکرز، بنیانگذار Orient Express، با کشتی از اقیانوس اطلس به ایالات متحده رفت و مجذوب عظمت این کشتی‌های بزرگ شد. او پس از کاوش در سوئیت‌های مجلل مسافران و تجربه گردهمایی‌ها اجتماعی در رستوران‌ها و فضای سالن‌ها، کتابخانه‌ها و مکان‌های تفریحی، الهام گرفت تا قطار Orient Express را در سال ۱۸۸۳ تاسیس کند.

حالا در این فصل جدید در تاریخ Orient Express، با مشارکت برند فرانسوی Accor و شرکت کشتی‌سازی فرانسوی Chantiers de l’Atlantique، قطار افسانه‌ای به دریا می‌رود.
در مجموع، ۵۴ سوئیت در این کشتی کروز وجود خواهد داشت که به طور متوسط ۷۰ متر مربع مساحت دارند. این اتاق ها، شامل یک سوئیت پرزیدنت هم می‌شود که بیش از ۱،۴۱۵ متر مربع وسعت دارد و دارای یک تراس خصوصی به مساحت ۵۳۰ متر مربع است.

دو استخر شنا و دو رستوران در کشتی وجود دارد که مسافران را به دور هم جمع شدن و شب نشینی بعد از شنا، دعوت می‌کنند.

تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی

روز‌ها را می‌توان با لذت بردن از درمان‌های آبگرم، جلسات مدیتیشن و گشت و گذار سپری کرد که شما را به کشف گنجینه‌های فرهنگی که به مهمانان اجازه می‌دهد کاملاً از واقعیت روزمره جدا شوند، دعوت می‌کند.
در بیانیه اعلام شد: «این کشتی تفریحی منحصر به فرد، هنر سفر با Orient Express را گرامی می‌دارد که ترکیبی از تجمل، راحتی مطلق و رویاهاست.»

فضای داخلی این کشتی که به عنوان یک کشتی بادبانی توصیف می‌شود، توسط ماکسیم دآنژاک طراحی می‌شود و شرکت طراحی فرانسوی Stirling Design International معماری بیرونی آن را بر عهده دارد.

این کشتی با طراحی تکنولوژی معروف به SolidSail حرکت خواهد کرد؛ سه بادبان صلب یا بادبان بال با مساحت ۱،۵۰۰ متر، که هر کدام بر روی یک دکل بالا می‌روند، با سه دکل کج به ارتفاع بیش از ۱۰۰ متر که تا ۱۰۰ درصد نیروی محرکه را در شرایط آب و هوایی مناسب تضمین می‌کند. این فرمول، نیروی باد را با موتوری که با گاز طبیعی مایع (LNG) کار می‌کند ترکیب می‌کند و Orient Express، در بیانیه‌ای اشاره می‌کند که قصد دارد پس از تایید این فناوری برای کشتی‌های مسافربری اقیانوس، از هیدروژن سبز استفاده کند.

تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی

سباستین بازن، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آکور، گفت: «ما با Orient Express Silenseas فصل جدیدی را در تاریخ خود آغاز می‌کنیم و تجربه و برتری سفر‌های لوکس را به دست می‌آوریم و آن را به زیباترین دریا‌های جهان منتقل می‌کنیم. این کشتی قایقرانی استثنایی که ریشه در تاریخ Orient Express دارد، خدمات بی نظیر و طراحی فضایی دقیق را ارائه می‌دهد که یادآور دوران طلایی سفر‌های دریایی افسانه‌ای است.

نوآوری در قلب این کشتی فوق مدرن است که دنیای دریایی را با فناوری جدید برای مقابله با چالش‌های پایداری امروز متحول خواهد کرد. این یک قایق است که برای تحقق رویا‌ها طراحی شده است؛ ویترینی برای بهترین‌های طراحی فرانسوی.»

منبع: روزیاتو

برچسب ها: کشتی
نظرات بینندگان
آخرین اخبار
bato-adv
پیشنهاد ویژه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv