اضافه شدن زبان فارسی به اینستاگرام

اضافه شدن زبان فارسی به اینستاگرام

اینستاگرام سرانجام زبان فارسی را به نسخه جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده است. از این پس کاربران ایرانی می‌توانند از اینستاگرام به این زبان استفاده کنند.

کد خبر : ۳۹۸۷۷
بازدید : ۱۹۲۴
اضافه شدن زبان فارسی به اینستاگرام
برخی از کاربران اندرویدی اخیرا متوجه فارسی شدن اپلیکیشن اینستاگرام خود شده‌اند. ظاهرا اینستاگرام از نسخه 28/ 10 زبان فارسی را هرچند بی‌سروصدا و نه‌چندان کامل به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.
به گزارش فارنت، اینستاگرام سرانجام زبان فارسی را به نسخه جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده است. از این پس کاربران ایرانی می‌توانند از اینستاگرام به این زبان استفاده کنند. برخی از کاربران اندرویدی اخیرا متوجه فارسی شدن اپلیکیشن اینستاگرام خود شده‌اند. ظاهرا اینستاگرام از نسخه 28/ 10 زبان فارسی را هرچند بی‌سروصدا و نه‌چندان کامل به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.
برای فارسی کردن زبان اینستاگرام کافی است زبان دستگاه خود را از بخش تنظیمات و Language به فارسی تغییر دهید سپس یکبار اینستاگرام را باز و بسته کنید.

اگر این روش موثر نبود پس از تغییر زبان کافی است اینستاگرام خود را یکبار Uninstall کرده و دوباره دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید برای ورود به اکانت خود طبعا باید نام کاربری و رمز عبورتان را به یاد داشته باشید.
همچنین می‌توانید اینستاگرام را از بخش زبان دوباره انگلیسی کنید اما از آنجا که فارسی در این لیست قرار ندارد برای فارسی کردن مجدد باید اپلیکیشن را حذف کرده و دوباره نصب کنید. از سویی دیگر در چند روز گذشته اختلالی در اینستاگرام سبب شده حساب‌های کاربری افراد بدون هیچ دلیلی حذف شوند.
اختلالی در سیستم اینستاگرام سبب شده حساب‌های کاربری افراد در سراسر جهان بدون هیچ دلیلی حذف شوند.کاربران با پیام «مشکل» در صفحه اینستاگرام خود روبه‌رو می‌شوند.
در این پیام نوشته شده: حساب کاربری شما به‌دلیل نقض قوانین ما غیرفعال شده است. اینستاگرم اعلام کرده مشغول حل این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن است. این درحالی است که برخی افراد در توییتر نیز به مشکل اینستاگرام اشاره کرده‌اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید