بهترین های ضد آفتاب و ضد چروک در داروخانه مثبت سبز

بهترین های ضد آفتاب و ضد چروک در داروخانه مثبت سبز
کد خبر : ۴۵۵۳۵
بازدید : ۵۲۷۵

بهترین های ضد آفتاب و ضد چروک در داروخانه مثبت سبز

ضد آفتاب مناسب پاییز

کرم ضد آفتاب مناسب پاییز

پاییز پاورچین پاورچین به شهر رسید و بوی ترنم خزان به مشام می رسد. از آنجا که هر فصلی آداب خاص خود از قبیل نوع پوشش، نوع آرایش و غیره را دارد . در این نوشتار با توجه به اهمیتی که برای پوست و زیبایی آن قائل هستیم، از اهمیت و خصوصیات کرم ضد آفتاب مناسب پاییز برایتان خواهیم گفت. پس در این مجال با داروخانه مثبت سبز همگام باشید .

بهترین های ضد آفتاب و ضد چروک در داروخانه مثبت سبز

بسیاری از مردم بر این باورند که با پایان فصل تابستان و شروع فصل سرما و توامان با کم شدن شدت آفتاب و کوتاه شدن روزها دیگر نیازی به استفاده از ضد آفتاب وجود نداشته و یا کمتر از فصول دیگر می توان استفاده نمود .

لازم به ذکر است که این دسته از افراد تصوری کاملا اشتباه دارند. زیرا ضرورت استفاده از کرم های ضد آفتاب و مراقبت از پوست در برابر اشعات مضر آفتاب نباید یک امر فصلی در نظر گرفته شود. برای درک بیشتر این مطلب، توجه شما را به موضوع زیر جلب می نمایم .

اشعه UVA خورشید ربطی به فصل ندارد

می دانیم که اشعه UVB که دلیل بیشتر سوختگی های پوستی می باشد در فصل تابستان بیشتر و در فصل پاییز کمتر می باشد. اما اشعه UVA که دلیل اصلی پیری و بروز چین و چروک در پوست می باشد، به همان اندازه که در فصل تابستان شدید و مضر است در پاییز نیز آسیب رسان می باشد .

نکات کلیدی جهت حفاظت پوست در پاییز

در تابستان به دلیل گرما، پوست عرق کرده و رطوبت کافی را دریافت می کند، اما در پاییز خشکی هوا بیشتر شده و متعاقبا پوست نیز خشک تر می گردد، پس ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای مقادیر بیشتری مرطوب کننده باشد .

بهتر است ضد آفتاب انتخابی شما دارای ویتامین های C و E باشد .

به دلیل تغییر فصل عدد SPF خود را تغییر ندهید و همان عدد فصل تابستان و یا SPF30 نیز مناسب می باشد .

بهترین های ضد آفتاب و ضد چروک در داروخانه مثبت سبز

بهترین کرم ضد چروک دور چشم ایرانی کدام است؟

برای انتخاب بهترین کرم ضد چروک دور چشم ایرانی انقدر برندهای مختلف در بازار موجوده که شاید انتخاب یکی از اونها شما رو سردرگم و گیج کنه. توی این مطلب سعی داریم به تشریح خواص محبوب ترین انواع کرم ضد چروک دور چشم ایرانی بپردازیم …

مواد تشکیل دهنده :

همه انواع کرم ضد چروک دور چشم ایرانی حاوی مواد مرطوب‌کننده، ویتامین A ، C ، E و در مواردی لایه برداری بسیار ضعیفی هستن که نقش بافت سازی دارن . از این نوع کرم ها می شه هم در طول روز و هم شب قبل از خواب استفاده کرد . برخی از کرم های دور چشم خواص ضدآفتاب هم دارن که البته مخصوص روز هستن .

اهمیت کرم دور چشم :

پوست اطرف چشم یکی از حساس ترین قسمت های بدنه و در این مورد باید دقت ویژه ای داشت تا مبادا به پوست این قسمت آسیبی برسه. پوست دور چشم غدد چربی کمی داره و به همین علت، باید همیشه اون رو مرطوب نگه داشت .

سن مناسب استفاده :

چروک دور چشم، مثل چروک تمام صورت بسته به سن خاصی نیست و بنا به عامل های مهم وراثت، تغذیه، آب و هوا و…باید سن اون رو زیر نظر پزشک تشخیص بدین .

توصیه می شه از 20 سالگی به منظور پیش گیری از چروک دور چشم، حتما حداقل یک بار قبل از خواب از کرم دور چشم استفاده کنین .

کرم دور چشم ضد چروک، ضد پف و ضد تیرگی سی گل :

این محصول در حجم 20 میلی لیتری لیپوزم های مواد معدنی و ترکیبات طبیعی مثل اسید ‎ های میوه و ویتامین های C ، A و E که به شادابی، شفافیت و جوان

سازی پوست دور چشم کمک می کند. این محصول از افزایش چروک های دور چشم جلوگیری نموده و حلقه های تیره ناشی از خستگی و افزایش سن رو بهبود می ده .

کرم دور چشم قوی آردن :

این محصول که برای افراد بالای 40 سال طراحی شده، حاوی موثرترین کمپلکس جوان کننده و ضد چروک بایوفیتکس الیگوپپتید، سرامید، رتینول، گلوکونات روی و مس، ویتامین های E و C و عصاره چای سبزه. کرم دور چشم اکسپرتیج آردن باعث رفع یا کاهش چروک های دور چشم و پف زیر چشم می شه، برای محو لک های ناشی از افزایش سن نیز استفاده از این محصول پیشنهاد می شه .

کرم دور چشم اکتی زوم فیس دوکس :

این محصول در حجم 15 میلی لیتر یه سیستم مراقبتی خاص با چند کارایی منحصر به فرده و برطرف کننده تیرگی و پف ناحیه دور چشم هم هست که ضد چروک، ضد افتادگی و مرطوب کننده و بازسازی کننده قوی پوست اطراف چشمه .

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن :

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن از بین برنده کبودی دور چشم، سفت کننده بافت پوست دور چشم و تامین رطوبت مورد نیاز دور چشم هست. مصرف این کرم باعث ایجاد گردش خون مویرگی، جذب کبودی، تقویت و ترمیم دیواره مویرگی می شه .

دوستان به منظور کسب اطالاعات جامع در زمینه انواع ضد آفتابها با برندهای معتبر شما را با داروخانه آنلاین مثبت سبز و مجله پزشکی مثبت سبز آشنا نموده تا به سهولت در منزل و در کمال آرامش بهترین انتخاب را ضمن برخورداری از تخفیفات ویژه داشته باشید .

منبع: https://mosbatesabz.com

۰
نظرات بینندگان
  • ستایش ارسالی در

    من 2 ساله کرم و سرم ضد چروک دور چشم استفاده می کنم هیچ اثری نداشته. بوتاکس بهتره به نظرم

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید