نترسید، آرژانتین ضعیف بود!

کاربران فضای مجازی به برد شش گله اسپانیا مقابل آرژانتین واکنش نشان دادند.

کد خبر : ۵۳۶۴۴
بازدید : ۸۵۶
شب گذشته تیم ملی اسپانیا که در جام جهانی با تیم‌های ایران، پرتغال و مراکش همگروه است، موفق شد در دیداری دوستانه نایب قهرمان دور قبل جام جهانی یعنی آرژانتین را با نتیجه ۶-۱ شکست دهد. نتیجه‌ای که باعث تعجب و حیرت اهالی فوتبال شد و قدرت فوتبال اسپانیا و البته ضعف بسیار آرژانتین در غیاب لیونل مسی را به تصویر کشید.

پس از این نتیجه عجیب، کاربران ایرانی فضای مجازی واکنش‌های جالب و متفاوتی به آن نشان دادند و درباره نتیجه‌ای که همگروه ایران در جام جهانی گرفت، صحبت کردند.

کاربری می‌نویسد: «من مطمئنم پس از بازی با اسپانیا باید دیلیت اکانت کنیم پس اگر همین الان از جام جهانی لفت بدهیم بهتر است.»

کاربر دیگری گفته است: «خوبی این نتیجه این است که اگر ما از اسپانیا ۳ گل بخوریم یعنی از آرژانتین بهتر و قوی‌تر هستیم.»

یک کاربر دیگر با چاشنی طنز می‌گوید: «با این وضع شاید نتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم. باید فقط به دوم شدن در گروه فکر کنیم.»

یکی از کاربران هم نگران تکرار فاجعه یک تیم آسیایی مقابل یک تیم اروپایی دیگر بود: «آلمان-عربستان جام جهانی ۲۰۰۲ تکرار نشه فقط!»

و البته یک راهکار مشکل گشا از سوی یک کاربر دیگر: «به نظرم اگه گل‌های خوردمون جلوی اسپانیا از سه تا بیشتر شد، پنج تا اخراجی بدیم تا بازی همون ۳-۰ تموم بشه تازه بعدش هم می‌تونیم کری بخونیم براشون.»

از طرفی دیگر یکی از کاربران نظر جالبی داشت و می‌گفت: «نباید از اسپانیا ترسید. آرژانتین ضعیف بود و این گونه باخت. ما قوی‌تر هستیم!»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید