"پرسپولیس با برانکو ایوانکویچ توافق کرد"

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید "محمدحسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسیده است و این مربی به زودی راهی ایران خواهد شد."

کد خبر : ۶۲۷
بازدید : ۳۷۵۹

فرادید | مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید "محمدحسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسیده است و این مربی به زودی راهی ایران خواهد شد."

به گزارش فرادید، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نیمکت پرسپولیس بعد از استعفای حمید درخشان اظهار کرد: «آقای نژاد فلاح شب گذشته (یکشنبه شب) و پیش از سفر به استانبول ترکیه با استعفای حمید درخشان موافقت کرد و درخشان قطعا در بازی با النصر روی نیمکت نمی نشیند.»

او افزود: «نژادفلاح ساعت ۳ بامداد دوشنبه عازم استانبول شد تا با برانکو ایوانکوویچ مذاکرات را نهایی کند. رضا چلنگر (مترجم برانکو) هم به استانبول سفر کرده است. توافقات اولیه با برانکو صورت گرفته و بعید است مشکل خاصی برای حضور این مربی در پرسپولیس پیش بیاید.»

با وجود این اعلام هنوز نمی توان آن را قطعی دانست.

برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد.

حمید درخشان روز گذشته از سرمربیگری تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس استعفا کرد، اما اخبار ضد و نقیضی از پذیرفته شدن استعفای او از سوی مسئولان باشگاه منتشر شده است.

محمد حسین نژاد فلاح، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس استعفای آقای درخشان را تائید کرد، اما نگفت که این استعفا را پذیرفته یا نه.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، حمید درحشان گفت: "از آقای نژاد فلاح خواهش کردم که استعفای من را قبول کند تا کس دیگری بیاید و به پرسپولیس کمک کند. قرار است فردا جلسه دیگری با آقای نژاد فلاح برگزار کنیم تا در این مورد به جمع‌بندی برسیم. من قطعا بعد از بازی با النصر از تیم جدا می‌شوم."

خبر استعفای حمید درخشان در حالی منتشر شد که گفته شد نژاد فلاح مذاکره خود را با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت تیم پرسپولیس آغاز کرده است.

حمید درخشان، حدود هفت ماه پیش، در پی کنار رفتن علی دایی، سرمربی پرسپولیس شد اما نتوانست نتایج مطلوبی به دست آورد.

پرسپولیس در حال حاضر با ۷ برد، ۷ تساوی و ۱۰ باخت در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

گفته شده که قرار است حسین عبدی، از دستیاران حمید درخشان به طور موقت جایگزین او شود.

پرسپولیس که در کنار تیم استقلال تهران محبوب‌ترین تیم ایرانی است در سال‌های اخیر وضعیت ناپایداری داشته است و در ۱۰ سال گذشته ۱۳ بار سرمربی خود را تغییر داده است.

آخرین باری که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد، سال ۱۳۸۷ با مربیگری افشین قطبی بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید