زنم را کشتم چون بی‌حوصله بود!

پزشک معالجم بعد از دیدن مدارک پزشکی‌ام گفت: باید عمل جراحی شوم. زمانی که به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم، بر خلاف انتظارم او ناگهان گفت: من حوصله مریض‌داری ندارم. از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه‌ای به سرش وارد کردم و او روی زمین افتاد. آن شب تا صبح کنار جسد همسرم خوابیدم و فردای آن روز با اورژانس و پلیس تماس گرفته و مرگ همسرم را یک حادثه اعلام کردم.

کد خبر : ۶۵۳۶۸
بازدید : ۸۷۰
مرد ۸۰ ساله که پس از قتل همسرش سعی داشت با صحنه‌سازی این جنایت را یک حادثه جلوه دهد وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت مجبور به اعتراف شد.

ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه جمعه شب ۱۶ آذر مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در جریان مرگ مشکوک زن ۸۰ ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل آن‌ها با جسد پیرزن درحالی مواجه شدند که از ناحیه سر مجروح شده بود. شوهر وی در تحقیقات مدعی بود که همسرش به خاطر کهولت سن تعادلش را از دست داده و سرش با مبل برخورد کرده است.

باتوجه به مشکوک بودن ماجرا موضوع بلافاصله به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تحقیق اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از زمان مرگ پیرزن بیش از ۱۲ ساعت می‌گذرد و این درحالی بود که همسرش ادعا می‌کرد ساعتی قبل این اتفاق رخ داده است. تناقض گویی‌های پیرمرد باعث شد تا به دستور بازپرس مرادی او بازداشت شود. مرد ۸۰ ساله ابتدا منکر جنایت بود، اما درنهایت ۱۸ آذر به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: ۱۵ آذر برای معاینه به دکتر رفتم. پزشک معالجم بعد از دیدن مدارک پزشکی‌ام گفت: باید عمل جراحی شوم. زمانی که به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم، بر خلاف انتظارم او ناگهان گفت: من حوصله مریض‌داری ندارم. از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه‌ای به سرش وارد کردم و او روی زمین افتاد. آن شب تا صبح کنار جسد همسرم خوابیدم و فردای آن روز با اورژانس و پلیس تماس گرفته و مرگ همسرم را یک حادثه اعلام کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران انجام و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید