همه چیز درباره سریال هیولا ساخته جدید مهران مدیری

همه چیز درباره سریال هیولا ساخته جدید مهران مدیری

مهران مدیری با هیولا به عرصه سریال سازی برگشته است. مدیری در کار جدیدش بعد از سال‌ها دوباره با پیمان قاسمخانی به عنوان نویسنده همکاری کرده است.

کد خبر : ۶۷۱۴۴
بازدید : ۴۸۰۴۴
فرادید | مهران مدیری بعد از مدت‌ها وقفه در سریال سازی، پروژه جدیدی را شروع کرده است. هیولا نام سریال جدید مدیری است که به تازگی مراحل پیش تولید آن آغاز شده است.
یکی از نکات قابل توجه این سریال، همکاری دوباره مدیری با پیمان قاسم خانی است. مهراب قاسمخانی به همکاری دوباره این دو هنرمند در سریال هیولا این طور واکنش نشان داد: «ترکیب پیمان و مهران نیاز به آرزوی موفقیت نداره»!
او دیروز در صفحه اینستاگرامش فیلمی از تولد پیمان قاسمخانی در پشت صحنه "هیولا" منتشر کرد. در این ویدیو عوامل پشت صحنه سریال هیولا همزمان با رونمایی از لوگوی سریال برای پیمان قاسمخانی هم تولد می‌گیرند. خوش و بش مهران مدیری با پیمان از نکات جالب این مراسم بود!

مدیری: یک هیولا در راه است
«سلام، یک هیولا در راه است...». این بخشی از نوشته مهران مدیری در صفحه رسمی سریال جدیدش است. به گفته مدیری هیولا یک سریال پانزده قسمتی در ژانر کمدی اجتماعی است که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

این سریال در آذرماه استارت خورده و سازندگان آن تلاش می‌کنند قسمت نخست سریال را برای شب عید ۹۸ آماده کنند.

درباره قصه و فیلمنامه هیولا چیزی منتشر نشده است. ظاهرا عوامل این کار سعی کرده اند فیلمنامه را تا حد ممکن مخفی نگهدارند و ببینده را هنگام تماشای اولین قسمت سریال سوپرایز کنند.

سریال هیولا با سرمایه گذاری اول مارکت یکی از شرکت‌های وابسته به همراه اول در حال ساخت است.

چهره‌های مطرح در هیولا
عوامل ساخت و دست اندرکاران سریال هیولا از چهره مطرح سینما و تلویزیون هستند. ظاهرا فرهاد اصلانی از نقش‌های اصلی این سریال است. اصلانی که از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون است چند سالی می‌شود که در فیلم‌های کمدی حضور پررنگی دارد.
مهران مدیری با هیولا برگشته است
فرهاد اصلانی، بازیگر نقش اصلی در هیولا است
شیلا خداداد، از بازیگران پرطرفدار و محبوب کشورمان است که در این سریال نقش آفرینی خواهد کرد. این برای اولین بار است که خانم خداداد با مهران مدیری در یکی از کارهایش همکاری می‌کند.

محمد بحرانی، صداپیشه جناب خانِ خندوانه هم در هیولا به عنوان بازیگر حضور دارد. گوهر خیراندیش، یکی دیگر از بازیگران کهنه کار سینما و تلویزیون، در سریال جدید مدیر بازی می‌کند.

شبنم مقدم، سیما تیرانداز و خود مدیری هم در هیولا نقش آفرینی می‌کنند. تهیه کننده این سریال، مصطفی احمدی است که تهیه کنندگی مجموعه دورهمی را هم به عهده داشته است.

پیمان قاسمخانی در این سریال به عنوان سرپرست نویسندگان با مهران مدیری همکاری می‌کند که یکی از نکات قابل توجه در این سریال است.

همه این بازیگران خوش نام و عوامل مطرح که در این کار دور هم جمع شده اند، یک سریال خوب را وعده می‌دهند. البته باید منتظر ماند و دید.

سابقه همکاری پیمان قاسمخانی و مهران مدیری
مهران مدیری به عنوان کارگردان و پیمان قاسمخانی به عنوان نویسنده، سال‌ها زوج درخشانی در ساخت سریال کمدی بودند. این دو هنرمند سریال‌های به یاد ماندنی زیادی را برای مخاطبان تلویزیون تولید کردند.

پاورچین یکی از سریال‌های محبوب دهه ۸۰ حاصل همکاری مدیری و قاسمخانی بود. جواد رضویان هم با بازی در نقش داودِ پاورچین درخشید.
مهران مدیری با هیولا برگشته است
مهران مدیری و جواد رضویان از بازیگران سریال پاورچین بودند

اما شب‌های برره، اوج همکاری این نویسنده و گارکردان بود که در سال ۸۴ از شبکه ۳ پخش شد. این سریال کمدی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی چند دهه اخیر بود که حتی تکه کلام بازیگران آن وارد مکالمات روزمره مردم شد.

پیمان قاسمخانی در مصاحبه‌ای گفته برهه زمانی ساخت پاورچین و شب‌های برره را جزو بهترین دوران کاری خود می‌داند. از نظر این نویسنده سریال‌هایی مانند این‌ها دیگر ساخته نشده است.

مرد هزار چهره، آخرین سریالی است که این زوج طلایی کمدی با هم ساختند. این سریال یکی از کار‌های متفاوت مدیری بود که حاشیه‌های زیادی هم رقم زد. در مرد هزار چهره شاهد شوخی نویسنده با بسیاری از گروه‌ها و قشر‌های اجتماعی بودیم که باعث اعتراض بسیاری از آن‌ها شد.

از حدود یک دهه پیش همکاری بین مهران مدیری و قاسمخانی به یکباره قطع شد و این دو دیگر کار مشترکی نساختند.

ماجرای جدایی پیمان قاسمخانی و مهران مدیری
درباره دلایل قطع همکاری مهران مدیری و پیمان قاسمخانی روایت‌های مختلفی وجود دارد. پیمان قاسمخانی در بیشتر گفتگو‌های خود وقتی با این سوال روبرو شده که چرا همکاری اش را با مهران مدیری قطع کرده، گفته راه او از مدیری جدا شده است.

قاسمخانی در جایی به این مطلب اشاره کرده که او ترجیح داده در حوزه سینما کار کند و مدیری بر خلاف او می‌خواسته در تلویزیون باقی بماند.

این نویسنده همچنین گفته که قالب و نوع پرداختن مدیری به طنز را دیگر دوست نداشته و به همین دلیل با او کار نکرده است.

با همه این‌ها هر دو هنرمند تاکید کرده اند همچنان با یکدیگر دوست هستند و جدایی آن‌ها به دلیل دلخوری و چیز‌هایی از این دست نبوده است.

بعد از حدود یک دهه جدایی، پیوستن این زوج کمدی به یکدیگر نوید یک سریال طنز خوش ساخت را به مخاطبان داده و آن‌ها دوست دارند یک سریال کمدی خوب در حد شب‌های برره را دوباره ببینند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید