فال روزانه؛ ۱۸ بهمن ۹۷

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

کد خبر : ۶۷۸۰۶
بازدید : ۱۵۱۹
فال روزانه 16 بهمن
فروردین / Aries

آیا تلاش شما برای موفقیت، افراطی شده است؟ اینکه تشنۀ رسیدن به اهدافتان باشید و برایشان شدیداً تلاش کنید، اشکالی ندارد، اما باید حواستان باشد که همه خودشان را با برنامۀ زمانی شما تنظیم نمی‌کنند و همه هم استقامت شما را ندارند. امیال شخصی شما چیزی نیست که همه با آن ارتباط برقرار کنند، در نتیجه اگر می‌خواهید که دیگران را نیز با خود همقدم کنید، شاید لازم باشد که قدری روی متقاعد و تشویق کردنشان تمرکز کنید.

اردیبهشت/ Taurus

دست کمک دراز کردن برای حل مشکلات دیگران، کمک خواهد کرد تا حواستان از مشکلات خودتان پرت شود و چشم‌اندازی سالم‌تر را برایتان فراهم آورد. وضعیت شما بسیار بهتر از چیزی است که می‌توانست باشد و امروز باید به این خاطر خدا را شکر کنید. همه کس به اندازۀ شما مورد دوست داشته شدن و خوش‌شانس نیست. همیشه مرغ همسایه غاز نیست. بعضی وقتها، فقط اینطور به نظر می‌آید. وقت گذاشتن برای خدمت به دیگران به شما کمک می‌کند تا نسبت به خودتان راضی‌تر باشید.

خرداد/ Gemini

ذهن شما در حال حاضر باز و گسترده است؛ باید هر میلی که در شما برای کاویدن ایده‌های جدید یا به چالش کشیدن عقاید قدیمتان در شما بروز می‌کند را به چالش بکشید. به خصوص، نگاهی دوباره به انتظاراتتان در محل کار بیاندازید (برای خودتان و دیگران). ممکن است تصورتان نسبت به این که چه مقدار کار را در مدت زمانی که در اختیار دارید می‌توانید انجام دهید، غیرواقع‌بینانه باشد. یک جدول زمان‌بندی عملی‌تر ایجاد کنید، و بدین ترتیب ایدۀ بهتری نسبت آنچه در آینده در انتظار شماست به دست خواهید آورد.

تیر/ Cancer

حتی با اینکه خیلی‌ها دنبال آنند که وقتشان را باش ما بگذارند، ممکن است حسش را نداشته باشید که با دیگران وقت بگذرانید، و این اشکالی ندارد. نگران نباشید که رد کردن چند دعوت، دیگر هرگز به جایی دعوت نخواهید شد. کسانی که می‌خواهند با شما وقت بگذرانند، به شما و مرزهایتان احترام می‌گذارند و حاضرند تا وقتی که آماده باشید، صبر کنند. وقتی که تعهدات اجتماعی شما، حالت انجام وظیفه را پیدا می‌کند، ناخودآگاهتان به شما می‌گوید که وقت استراحت و شارژ مجدد است.

مرداد / Leo

شما باهوش‌تر از آن هستید که کسی با چرب‌زبانی گولتان بزند، هر چند که امروز ممکن است شدیداً به به دام افتادن در دام چرب‌زبانی نزدیک شوید. این دلربا، کارش را بلد است و داستان خوبی در آستین دارد که باعث می‌شود، حس کنجکاوی شما غلیان کند. تا جایی که راحتید، کنجکاوی خود را دنبال کنید، اما به یاد داشته باشید که هر چه برق بزند، طلا نیست. اگر چیز (یا کسی) در حال حاضر بیش از آن خوب است که واقعی باشد، حواستان را جمع کنید. خوش بگذران، اما مواظب خودت باش.

شهریور/ Virgo

امروز، حس قوی‌ای راجع به اینکه در آیندۀ زندگیتان چه خواهید شد، در شما شکل گرفته و این باعث خواهد شود تا نتوانید فقط روی زندگی روزمرۀ خودتان تمرکز کنید. جهان‌بینی شما در حال گسترش است و به این خاطر باید از خودتان متشکر باشید. بسیار احساس بلندپروازی می‌کنید و باید اجازه دهید تا بلندپروازیتان، فرمان کارهایتان را در دست بگیرد؛ به خصوص در کسب‌وکار یا تحصیلات. شروع به صحبت با افراد قدرتمند کنید و ببینید که برای به دست آوردن دلشان چه کار باید کنید.

مهر/ Libra

پشت سر گذاشتن گذشته می‌تواند بسیار دشوار باشد، اما امروز شخصی جدید یا تجربه‌ای جدید به شما کمک خواهد کرد تا قدم بزرگی به سوی آینده بردارید. الگو‌های گذشته در زندگی شما لازم نیست که دیگر تکرار شوند، به خصوص الان که تجربۀ گذشته به شما راه درست برای بر آمدن از پس چنین وضعیتی را نشان می‌دهند. تمام آنچه باید بکنید این است که نسبت به مسیری که در پیش دارید، دیدی مثبت داشته باشید و از رفتن به جایی که نمی‌خواهید بروید اجتناب کنید. نگاهتان رو به جلو باشد.

آبان/ Scorpio

شما وارد مرحله‌ای می‌شوید که در آن بلندپروازیتان قدری آرام می‌گیرد، تا میلتان به اینکه با همه خوب تا کنید، فرمان را در دست بگیرید.. هارمونی در حال حاضر برای شما بسیار مهم است، که بخشی از آن به این بر می‌گردد که برای اطرافیان خود واقعاً ارزش قائل هستید، و می‌خواهید آن‌ها را بیشتر بشناسید. بگذارید دیگران به ایده‌های بزرگ برسند؛ تلاش کنید تا ایده‌های ایشان به حقیقت بپیوندد. مطمئن باشید که نقش شما را از یاد نخواهند برد و روابطی قویتر نیز خواهید داشت.

آذر/ Sagittarius

گول وعده‌های دروغین خریددرمانی را نخورید! خرید کردن در حال حاضر مغز شما را باز نمی‌کند. به جای اینکه با خرید کردن، حواستان را از چیزی که اذیتتان می‌کند پرت کنید، با یک دوست یا شریک عاطفی تجربه‌ای کم‌خرج را انجام دهید. به دنبال لذت‌های ساده باشید؛ قدم بزنید، کسی را به شام دعوت کنید یا به بازی مورد علاقۀتان بپردازید. کالا‌های مادی پرزرق‌وبرق لذتی را که زمانی به همراه می‌آوردند، دیگر ندارند؛ شما دیگر بزرگ شده‌اید.

دی/ Capricorn

ایده‌های جدید، همیشه ایده‌های خوبی نیستند. امروز، یک نظر جدید را که فردی دیگر سعی می‌کند به خورد شما دهد را چشم‌بسته قبول نکنید. در یک ماجرای عاطفی، اگر فلسفه‌ها و قواعد من‌درآوری و احمقانه در مورد روابط را دنبال کنید، ممکن است آخرسر درگیر بازی‌های زیادی شوید که نگذارند خود واقعیتان باشید. در یک ماجرای کاری، پیشنهاد کردن یک نظر جدید ممکن است باعث دیده شدن شما شود، اما پیش از آنکه صحبت کنید، از درست بودن ایدۀ خود مطمئن شوید. در غیر این صورت، دیده خواهید شد، اما نه آنطور که دوست دارید.

بهمن/ Aquarius

با وجود این همه انرژی مثبتی که در رگ‌های شما موج می‌زند، هیچ زنجیری نمی‌تواند امروز شما را در بند بکشد. ممکن است با برخی موانع برخورد کنید، اما آنقدر که به نظر می‌رسند، غیر قابل عبور نیستند؛ در نتیجه خودتان را درگیرشان نکنید. امروز لازم نیست که به کلمۀ "نه" توجه کنید. تا وقتی که قانون (و دستورالعمل اخلاقی خودتان) را رعایت می‌کنید، آزادید که هر کاری دوست دارید بکنید.

اسفند/ Pisces

شما دوستان بلندمرتبه‌ای در جا‌هایی دارید که خبر ندارید و آن‌ها برای اینکه در پروژه‌ای خاص به ایشان کمک کنید، به سراغتان خواهند آمد. هر کاری از پستان برمی‌آید برای کمک به آن‌ها انجام دهید، حتی اگر چیزی عایدتان نشود. در حال حاضر مهم است که با افراد قوی و متنفذ روابطی بهم بزنید. ویژگی تطبیق‌پذیریتان به شما کمک می‌کند تا با وضعیت اجتماعی‌ای که به آن عادت ندارید، تطبیق پیدا کنید، در نتیجه با شوق دعوت‌های غیرمنتظره را بپذیرید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید