نیکول کیدمن رکورددار شد

نیکول کیدمن رکورددار شد

نیکول کیدمن در حالی آمادگی خود برای حضور در «پرستار بی عیب و نقص» را اعلام کرد که چند هفته قبل قرارداد بازی در نسخه تلویزیونی «آقا و خانم اسمیت» را امضا کرده بود.

کد خبر : ۱۲۰۳۴۴
بازدید : ۳۷۹۷

نیکول کیدمن یک قرارداد همکاری تازه دیگر را با تلویزیون امضا کرد، تا رکورددار بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بشود.

نیکول کیدمن در حالی آمادگی خود برای حضور در «پرستار بی عیب و نقص» را اعلام کرد که چند هفته قبل قرارداد بازی در نسخه تلویزیونی «آقا و خانم اسمیت» را امضا کرده بود.

«پرستار بی عیب و نقص» یک مینی سریال است که خالق آن مایا ارسکاین، نویسنده فیلمنامه اش هم هست و خود او نقش مقابل کیدمن را در مجموعه به عهده دارد. هر دوی آن‌ها به عنوان تهیه کننده هم با این درام پرتنش همکاری می‌کنند.

شبکه اچ بی او که همکاری و دوستی نزدیکی با کیدمن دارد، تهیه کننده اصلی «پرستار بی عیب و نقص» است. شرکت فیلمسازی لجندری پیکچرز هم در ساخت مجموعه همکاری دارد و این مسئله شائبه تبدیل آن به یک فیلم/ مجموعه را شدت بخشیده است.

فیلمنامه «پرستار بی عیب و نقص» با نگاهی به نول پرخواننده‌ای به همین نام نوشته شده که در سال ۲۰۱۶ روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت و داستانش وقایع نگاری واقعی قتل پرسروصدای لوسیا و لئو کریم توسط پرستار خانگی شان در سال ۲۰۱۲ است.

در داستان مجموعه، پرستاری موجه راهی خانه‌ای می‌شود تا برای زوجی کار کند که صاحب دو بچه هستند. اما ذهن پاک او بتدریج تبدیل به ذهنی گناهکار و خطرناک می‌شود که می‌تواند دست به جنایت بزند. داستان مجموعه تلاش می‌کند به روانکاوی این پرستار و دلایلش برای انجام جنایت بپردازد.

هنوز معلوم نیست کیدمن چه نقشی در مجموعه بازی می‌کند. برخی تحلیل گران عقیده دارند ایفای نقش پرستار گناهکار می‌تواند موقعیت تازه و ویژه‌ای برای او در بین اهالی سینما و تلویزیون بوجود بیاورد. این درحالی است که بسیاری عقیده دارند ایفای چنین نقشی توسط او، عملی مخاطره آمیز و خطرناک است.

«آقا و خانم اسمیت» تلویزیونی را شبکه آمازون تهیه می‌کند و کلید فیلمبرداری اش تازه خورده است. دنی گلاور همبازی کیدمن در این اکشن ماجراجویانه جاسوسی است، که به بازسازی نسخه سینمایی فیلم موفقی پرداخته که برادپیت و آنجلینا جولی بازیگرانش بودند.

کیدمن که برای «ساعتها» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، در یک دهه اخیر همکاری نزدیکی با مجموعه‌های تلویزیونی داشته و برای بازی در آن‌ها با تحسین منتقدان همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری صبا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید