فال ابجد امروز جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲؛ رازهایتان را برای مَحرم اسرار بگویید!

فال ابجد امروز جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲؛ رازهایتان را برای مَحرم اسرار بگویید!

فال ابجد امروز جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۲۷۲۴۹
بازدید : ۳۵۳۸۰

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۴ فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب آ د
شما باید از انرژی قدرتمند ماه جدید که امروز در نشان شما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید و آن را برای مقاصد مالی خود بکار بگیرید. خوشبختانه شما نقشه‌ای دارید؛ و اکنون وقت آن است که طرح و نقشه خود را اجرا کنید. اما به یاد داشته باشید که مجبور نیستید که برای بالا بردن درآمد و سود خود ریسک کنید. فقط با حالت مثبت حاضر شوید و کاری را انجام دهید که می‌دانید شما را در راه تان موفق‌تر می‌کند.

اردیبهشت: ج د ج
آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید. دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آن‌ها را بعمل تبدیل کنید.

خرداد: د د آ
شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید، اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند، اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی‌ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

تیر: د د ب
ممکن است امسال درگیر به تعادل رساندن کار و تفریح باشید بسیار سخت است که بخواهید این روز‌ها جدی باشید حتی اگر مسئولیت‌هایی داشته باشید که ملزم به انجام آن‌ها باشید. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را برای انجام دادن کار آزار ندهید ودیگر اینکه امروز کاری را ناتمام نگذارید. اما نادیده گرفتن مسئولیت‌های قبلی ایده چندان جالبی نیست؛ اگر این کار را بکنید زندگی تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگی می‌شود.

مرداد: ج د ج
اگر شما اخیرا در فکر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را افزایش بدهد مفید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا فردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

شهریور: آ آ د
شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید.

مهر: ب ج د
بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد.

آبان: آ ب ج
ممکن است اداره کردن یک موقعیت مانند رهایی از زندان مانند یک سناریو در برنامه امروزتان مقرر شده باشد. حتی اگر شما قبلا با این فرضیه در محل کارتان درگیر بوده اید حالا راه حلی آشکار می‌شود که قبلا روشن و واضح نبود. در واقع اگر کار‌های اخیر شما طبق میل و خواسته شما نبود راهی برای حل این مشکل وجود ندارد. یک فرصت به خودتان بدهید و ببینید چه پیش می‌آید. هیچ دلیل منطقی برای انتظار بیشتر برای یافتن راه حل وجود ندارد.

آذر: ج د آ
هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

دی: آ ج ج
شرکت کردن در یک گروه فعال اجتماعی یا یک گروه سیاسی ایده خوبی به نظر می‌رسد به خاطر اینکه شما می‌توانید در این بین سرگرمی جدیدی برای خود ایجاد کنید. اما ممکن است زیاد از این کار راضی نباشید مگر اینکه تاثیر اجتماعی خوبی بر شما بگذارد. با وجود اینکه ممکن است از کار کردن با دیگران در یک پروژه لذت ببرید جایی را انتخاب کنید که در آن بتوانید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید.

بهمن: ب ب د
امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آن‌ها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت‌تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.

اسفند: ب ب ب
امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید