بازیگر معروف به «خون آشام» باز نمی‌گردد

بازیگر معروف به «خون آشام» باز نمی‌گردد

بیلی باس ستاره «مصاحبه با خون‌آشام» گفته که دیگر در نقش «کلودیا» در فصل دوم این سریال بازی نخواهد کرد.

کد خبر : ۱۲۸۳۳۵
بازدید : ۲۳۰

بیلی باس که به تازگی در فصل دوم آواتار جیمز کامرون (آواتار -راه آب) ظاهر شده و قرار است در نقش Tsireya در فصل‌های بعدی آن نیز ایفای نقش کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نقش کلودیا در فصل دوم برنامه شبکه ای.ام.سی حضور نخواهد داشت و دیلینی هیلز این نقش را برعهده خواهد گرفت.

تولید فصل 2 مصاحبه با خون آشام از هفته آینده در پراگ آغاز می شود و این سریال در پاریس و نیواورلئان نیز فیلمبرداری خواهد شد.

مصاحبه با خون‌آشام (Interview with the Vampire) سریال تلویزیونی آمریکایی ترسناک در ژانر خون‌آشام گوتیک محصول ۲۰۲۲ است که توسط رولین جونز بر پایه رمانی به همین نام اثر آن رایس در سال ۱۹۷۶ ساخته شده‌ است.

در این سریال سام رید در نقش خون‌آشام لستات د لاین‌کورت، جیکوب اندرسون در نقش معشوقه و شاگردش لویی دو پونت دو لاک و اریک بوگوسیان در نقش گزارشگر دانیل مولوی بازی می‌کنند.

این سریال در سپتامبر ۲۰۲۲، پیش از نخستین نمایش آن در ۲ اکتبر ۲۰۲۲ از طریق شبکه تلویزیونی ای‌ام‌سی - AMC برای دومین فصل تمدید شد. این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته ‌است.

در این بازراه‌اندازی مجدد حسی و معاصر از رمان گوتیک انقلابی آن رایس، مصاحبه با خون‌آشام، داستان حماسی عشق و خون بین لویی دو پونت دو لاک(جیکوب اندرسون)، لستات د لاین‌کورت(سام رید) و کلودیا (بیلی باس) و خطرات جاودانگی، توسط روزنامه‌نگار دانیل مولوی(اریک بوگوسیان) روایت می‌شود.

باس می‌گوید به دلیل شرایط پیش‌بینی‌نشده مختلف، نمی‌تواند برای فصل دوم این مجموعه بازگردد.

او گفته بازی در نقش کلودیا یک نقش رویایی برایش بوده و در عین حال برای دیلینی در عهده‌دار شدن این نقش آرزوی موفقیت کرده است.

منبع: ایرنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید