عکسی دیده نشده از هدیه تهران، داود رشیدی و عزت الله انتظامی در تئاتر رضا حداد

عکسی دیده نشده از هدیه تهران، داود رشیدی و عزت الله انتظامی در تئاتر رضا حداد

پس از فوت رضا حداد، شبنم فرشادجو تصویری خاطره انگیز و دیده نشده از حضور داود رشیدی، عزت الله انتظامی، هدیه تهرانی، سیامک انصاری و دیگر بازیگران در تئاتر «آمدیم، نبودید، رفتیم» منتشر کرد.

کد خبر : ۱۳۳۹۴۱
بازدید : ۹۰۷

فرادید| رضا حداد کارگردان مطرح تئاتر دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. اطرافیان او علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند. این اتفاق دردناک با همدردی بسیاری از چهره های مشهور سینما و تلویزیون مواجه شد.

به گزارش فرادید، حداد کارگردانی خوانده بود و تجربه بازیگری در نمایش «باغ مرگ» به کارگردانی سیامک احصایی را در سال ۸۹ داشت.

او همچنین سرپرست گروه سایه و گروه تیاتر آفتاب بود. نمایش‌های «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش»، «آمدیم، نبودید، رفتیم» و «کابوس‌های خنده‌دار برای شب، چند تایی هم برای روز» از جمله آثاری است که کارگردانی کرده است.

پس از فوت رضا حداد، شبنم فرشادجو تصویری خاطره انگیز و دیده نشده از حضور داود رشیدی، عزت الله انتظامی، هدیه تهرانی، مهناز افشار، سیامک انصاری و دیگر بازیگران در تئاتر «آمدیم، نبودید، رفتیم» منتشر کرد.

این نمایش که نویسندگی اش  را محمد چرمشیر برعهده داشت، سال 91 در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت و تحسین اهالی تئاتر را به دنبال داشت.

39015358_449426732209518_9066454844054700032_n

۵
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید