(عکس) بهشت گمشده ایران کجاست؟

(عکس) بهشت گمشده ایران کجاست؟

منطقه‌ی تنگ گمبیل در روستای زیبای ساران بهشت، نزدیک شیراز، یکی از بی نظیرترین جاذبه‌های طبیعی ایران است. این منطقه همان بهشت گمشده ایران است. آب روان تنگ، در اطرافش پر از درختان گردو، تمشک و زرشک، یک دیدنی فوق‌العاده و آرامش‌بخش است.

کد خبر : ۱۸۸۳۱۵
بازدید : ۹۲

با اینکه ایران سراسر زیبایی است اما بهشتی در آن نهفته است، آیا این بهشت را می‌شناسید؟

بهشت گمشده ایران را می‌شناسید؟ آبشارهای کوچکی که از روی صخره‌های سبز و باغ‌های پر از گل آبیاری می‌شوند، صدایی دلنشین و آرامی را پدیدار می‌کنند. بادی ملایم که از بین درختان می‌گذرد و بوی گلهای تازه را به همراه دارد.

آفتابی که با طلوع خود، هر ذره‌ی طبیعت را به زیبایی نورانی می‌کند. چنین روزهایی می‌تواند به واقعیت‌پذیری آرامش و آسایشی را برای ذهن و جسم ارائه دهد. همانطور که گفتید، به نوعی چنین مکان‌هایی به ما یادآوری می‌کنند که زیبایی و آرامش در دل طبیعت به زیبایی و آرامش در دل انسان نزدیک است.

انسان‌ها برای اینکه به آرامش ذهنی برسند نیاز دارند تا زمانی را در طبیعت بگذرانند. اما کجا بهتر از بهشت گمشده ایران؟ اگرچه که جای جای ایران عزیزمان زیبایی به خصوص خود را دارد. این 2 شهر زیبا ترین بهار را در ایران دارند اکنون که در میانه‌های فصل بهار هستیم سفر به شهرها را از دست ندهید.

بهشت گمشده ایران را می‌شناسید؟

منطقه‌ی تنگ گمبیل در روستای زیبای ساران بهشت، نزدیک شیراز، یکی از بی نظیرترین جاذبه‌های طبیعی ایران است. این منطقه همان بهشت گمشده ایران است.  آب روان تنگ، در اطرافش پر از درختان گردو، تمشک و زرشک، یک دیدنی فوق‌العاده و آرامش‌بخش است.

همچنین، صحنه‌ی پرواز کبوترها روی آب تنگ، به تماشاگران زیبایی و آرامشی خاص ارائه می‌دهد. اینجا مکانی است که طبیعت به نحوی متفاوت و دلپذیر خودش را نشان می‌دهد که مسافران را به خود جلب می‌کند و خاطرات خوشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

79

با اسم بهشت گمشده ایران تصویری زیبا از طبیعت ایران را به ذهن شما می‌آید. آبا وجود آبشار و طبیعت زیبای و خارق العاده‌ای که در این منطقه وجود دارد این مکان را به یکی از جاذبه‌های طبیعی ویژه ایران تبدیل کرده است.

همچنین، تصویری از کبوترهایی که بر روی آب پرواز می‌کنند، نشان از زیبایی و آرامش این منطقه دارد. اینجا بدون شک یکی از آن جاهایی است که طبیعت به نحوی متفاوت و منحصربه‌فرد خودش را نشان می‌دهد و باعث می‌شود گردشگران به یادگاری‌های خاص و دلپذیر از سفرشان بازگردند.

80

بهشت گمشده ایران شیراز

بهترین زمان برای سفر به تنگ گمبیل، از اواسط بهار تا پایان تابستان باشد، زیرا در این فصول زمینه‌ی لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی این منطقه بیشتر است. زیرا در فصل بهاری این فصل بهشتی آب و هوای شهر ششراز در بهترین حالت خود قرار دارد. شیراز و آن باد خوش گرمی که می‌وزد در کنار آبشاری زیبا با منظره‌ای عالی هوش از سر شما می‌پراند.

آنچه که مهم است، برنامه‌ریزی دقیق برای سفر به این منطقه است، به خصوص در نظر گرفتن فصل و شرایط جوی آب وهوا که اگر باران باشد با اینکه باز هم زیبایی خاص خود را دارد و دیدن رنگین کمان در کنار آبشاری زیبا فوق العاده خواهد بود. با رعایت این نکات، سفر به تنگ گمبیل تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

81

آدرس بهشت گمشده شیراز

برای دسترسی آسان به تنگ گیبمل به استان فارس و بعد شهر سپیدان بروید. بعد از آن باید حدود ۴۰ کیلومتر از روستای برشنه را طی کنید تا به روستای زیبای کهکران و بعد روستای ساران بهشت ایران برسید. بعد از طی یک مسیر ۲۰ دقیقه ای عالی و دیدنی از میان درختان سیب و سپیدار، به تنگ زیبای گمبیل می رسید.

منبع: دلتامگ

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید