همه چیز درباره ساخت سریال سریع و خشن (Fast & Furious) و بازگشت به خیابان‌ها

همه چیز درباره ساخت سریال سریع و خشن (Fast & Furious) و بازگشت به خیابان‌ها

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای حال حاضر سینما به سریع و خشمگین مربوط می‌شود که در سال ۲۰۰۱ با نقش آفرینی پل واکر فقید و وین دیزل مسیر خود را آغاز نمود و تاکنون ۱۱ فیلم و یک انیمیشن سریالی از آن ساخته شده است.

کد خبر : ۱۸۹۵۷۹
بازدید : ۱۵

فرنچایزی که یک فیلم پایانی و ۳ اسپین‌آف از آن در دست تولید بوده که یکی از آن‌ها به رویارویی دوئین جانسون و جیسون موموآ در فیلم Hobbs & Reyes مربوط خواهد شد. برنامه گسترده‌ای که کمپانی یونیورسال پیکچرز برای این مجموعه تدارک دیده تا سود کلانی را به واسطه محبوبیت آن کسب نماید.

رئیس کمپانی یونیورسال در تازه‌ترین صحبت‌های خود به ساخت مجموعه تلویزیونی Fast & Furious و روایت داستانی متفاوتی از این فرنچایز اشاره کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد که تولید مجموعاً ۴ فیلم دیگر برای این کمپانی رضایت بخش نبوده و آن‌ها حتی ساخت سریال جدیدی را نیز احتمال داده‌اند. دونا لنگلی رئیس کمپانی یونیورسال پیکچرز در تازه‌ترین سخنان خود به آینده فرنچایز سریع و خشمگین اشاره کرده و اطلاعات جالبی را به اشتراک گذاشته است. او اعتقاد دارد که پس از پایان سری فیلم‌های اصلی با Fast X: Part 2 در سال ۲۰۲۶ میلادی، اسپین‌آف‌ها می‌توانند از نمایش محتوای بلاک باستری به هویت این مجموعه یعنی مسابقات خیابانی بازگشته و حتی روایت جدیدی را برای مدیوم تلویزیون تدارک ببینند.

او در جریان مصاحبه با خبرگزاری ورایتی اعلام کرد که:

این که ما در آینده به چه سمت و سویی می‌رویم سوال بزرگی به شمار می‌رود. شاید که روایت و زمان متفاوتی را در نظر بگیریم تا به خیابان‌های لس‌آنجلس بازگردیم و شاید که روایتی خودمانی‌تر و جمع و جور را در نظر بگیریم.

با توجه به فروش سرسام‌آور فیلم‌های سریع و خشمگین در گیشه خیلی بعید به نظر می‌رسد که این کمپانی به راحتی پتانسیل و محبوبیت آن را نادیده بگیرد و قطعاً پروژه‌های بزرگ و کوچکی در مدیوم‌های سینما و تلویزیون حول محور این فرنچایز در آینده ساخته خواهد شد. تا آن زمان باید منتظر پایان حماسه دومینیک توریتو در فیلم مورد انتظار Fast X: Part 2 باشیم.

منبع:گیمفا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید